Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
301/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että kyse on avionrikkojista mutta tässähän on siis kyse vain yhteisistä miehistä/yhteisestä miehestä jos mies ei kerran naimisissa ole ja omistaa talonsakin yksin eli ilmeisesti asuukin yksin. Ei ketään enää kiinnosta tämä case, anna mennä ja paina vaan, ihan sama. Miksi huomiohuoraat perusnykytinderrallilla.

Mies on parisuhteessa sen naisen kanssa. Ovat avoliitossa vaikka nainen onkin viikot poissa. Ei mies vapaa ole. Ei vain avioliitto tarkoita sitä, että on varattu. Yhdessä voi asua myös niin, että vain toinen omistaa talon. 

Ap

Vierailija
302/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä täydellinen ja tyypillinen esimerkki pettävän miehen ajatusmaailmasta.

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui siitä, että vaimoon ilmestyi puutteellisuuksia. Syy oli huonossa vaimossa ja miesraukka ajautui pettämään melkein vahingossa.

Juuri tällaisia itsekeskeisiä ja epäkypsiä pettävät miehet ovat. He eivät ole lopttovoittoja ja unelma-aviomiehiä vaimoilleen, kuten joku täällä ketjussa yrittää väittää. He katsovat vaimoaan alaspäin, eivät arvosta vaimoa naisena ja kokevat itse olevansa oikeutettuja enempään.

Minulla on ollut parin vuoden ajan suhde naimisissa olevan työkaverini kanssa. Sitä ennenkin tunsin hänet jo useamman vuoden ajalta. Enkä koskaan, sen enempää ennen suhteemme alkua kuin sen aikanakaan, ole kuullut hänen sanovan yhtään pahaa sanaa vaimostaan. Päinvastoin, puhuu vaimostaan h

Ihana vaimoaan arvostava aviomies todellakin, oikein hyvä ihminen. Ihan niin kuin jos naapurin Mirkku kävisi pari vuotta höyläämässä  salskeaa talonmiestä, mutta puhuisi hänelle kauniisti aviomiehestään, niin olisit sitä mieltä, että Mirkku on miestään kunnioittava, hyvä vaimo, jolla on kultainen sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että kyse on avionrikkojista mutta tässähän on siis kyse vain yhteisistä miehistä/yhteisestä miehestä jos mies ei kerran naimisissa ole ja omistaa talonsakin yksin eli ilmeisesti asuukin yksin. Ei ketään enää kiinnosta tämä case, anna mennä ja paina vaan, ihan sama. Miksi huomiohuoraat perusnykytinderrallilla.

Mies on parisuhteessa sen naisen kanssa. Ovat avoliitossa vaikka nainen onkin viikot poissa. Ei mies vapaa ole. Ei vain avioliitto tarkoita sitä, että on varattu. Yhdessä voi asua myös niin, että vain toinen omistaa talon. 

Ap

Jos aikuisista ihmisistä puhutaan niin eiköhän kyseinen reissunainen silloin tiedä itsekin mikä on pelin henki ja pelaa sen mukaan itsekin. Ei kukaan aikuinen ihminen toisen aikuisen ihmisen nurkissa oleskele osa-aikaisesti elintasovuokralaisena avioliiton kaltaista oletusta olettaen, jotkut narkit ja teinit korkeintaan.

Vierailija
304/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos aikuisista ihmisistä puhutaan niin eiköhän kyseinen reissunainen silloin tiedä itsekin mikä on pelin henki ja pelaa sen mukaan itsekin. Ei kukaan aikuinen ihminen toisen aikuisen ihmisen nurkissa oleskele osa-aikaisesti elintasovuokralaisena aviolii

Aijaa. Minä olen naimisissa ja molemmilla on oma asunto eri kaupungissa, mutta mies oleilee luonani osan aikaa viikosta. Kaverillani on aviomiehensä kanssa samanlainen järjestely.

N50+

Vierailija
305/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut 25 vuotta matkatyössä ja käy 3-4 kertaa vuodessa samassa kaupungissa ulkomailla, eli ihan hyvin olisi voinut olla siellä salasuhde vaikka koko ajan. Olen jo aikaa sitten sanonut hänelle, että tiedän että hänellä on tosi paljon mahdollisuuksia pettää, ja jos niin haluaa tehdä, niin en sitten halua tietää sitä kunhan se ei vaikuta meidän suhteeseen mitenkään. Olen tyytyväinen elämääni näin, enkä tarvitse tähän mitään draamaa pilaamaan asioita. Mikäli miehelläni olisi salasuhde, hän olisi onnistunut salaamaan sen erittäin hyvin koska mitään merkkejä sellaisesta en huomaa.

Vierailija
306/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos aikuisista ihmisistä puhutaan niin eiköhän kyseinen reissunainen silloin tiedä itsekin mikä on pelin henki ja pelaa sen mukaan itsekin. Ei kukaan aikuinen ihminen toisen aikuisen ihmisen nurkissa o

No hyvä teille -tuskin oletat että ukkos kämppä on tussuton.

Vierailija
307/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin todella paljon seksistä mieheni kanssa. Mitä enemmän tunteita sitä enemmän nauttii seksistä. Aika hienoa jos saa sen pysymään myös pidemmässä parisuhteessa, siinä on varmasti kyseessä jo sielunkumppanuus <3 Eihän se mikään oletus ole että nainen ei nauti seksistä, päinvastoin. Joidenkin ei tarvitse tehdä sitä vain petollisesti. Aika kumma ajatus että se onnistuu vain tuolloin pettämällä tai jossain salasuhteessa? Minusta aika oksettavaa. Jos parisuhteessa oleva haluaisi muuta niin voisihan siitä neuvotella. Mut ainiin, sitten tulisi se reilu kilpailutilanne mihin jotkut ei pysty.. 

Vierailija
308/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos aikuisista ihmisistä puhutaan niin eiköhän kyseinen reissunainen silloin tiedä itsekin mikä on pelin henki ja pelaa sen mukaan itsekin. Ei kukaan aikuinen ihminen toisen aikuisen ihmisen nurkissa oleskele osa-aikaisesti elintasovuokralaisena aviolii

Mikä ihmeen reissunainen? Ei hän mitään reissutyötä tee. Moni elää tuolla tavoin, että toinen asuu viikot muualla töiden vuoksi. Ei kaikille riitä töitä joka paikassa. Sulla on kummallisia ja typeriä ajatuksia.

Ap

Vierailija
309/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nautin todella paljon seksistä mieheni kanssa. Mitä enemmän tunteita sitä enemmän nauttii seksistä. Aika hienoa jos saa sen pysymään myös pidemmässä parisuhteessa, siinä on varmasti kyseessä jo sielunkumppanuus <3 Eihän se mikään oletus ole että nainen ei nauti seksistä, päinvastoin. Joidenkin ei tarvitse tehdä sitä vain petollisesti. Aika kumma ajatus että se onnistuu vain tuolloin pettämällä tai jossain salasuhteessa? Minusta aika oksettavaa. Jos parisuhteessa oleva haluaisi muuta niin voisihan siitä neuvotella. Mut ainiin, sitten tulisi se reilu kilpailutilanne mihin jotkut ei pysty.. 

Ei tässä kyllä kukaan ole kirjoittanut, että nainen nauttisi seksistä vain salasuhteessa. Oli ihan sun omia oletuksia nyt nuo jutut.

Ap

Vierailija
310/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä, mistä AP päättelee, ettei vaimo aavista tai tiedä mitään?

En minä ainakaan jaksa välittää eikä kiinnosta, meillä menee mieheni kanssa ihan hyvin, seksi sujuu ja ollaan ihan onnellisia. Pitäkööt sen ei niin salaisen suhteensa, en viitsi edes kertoa, että tiedän. Ei hänkään ole minulle mitään sanonut, tietääkö hän minun toisesta suhteestani. Voi olla että tietää tai sitten ei.

Kumpaakaan ei kuitenkaan kiinnosta rikkoa hyvin toimivaa arkipäivää, alkaa jakaa omaisuutta, sukulaisia ja ystäviä.

Vierailija
311/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kummallinen ja typerä elämä mutta hyvä jos itse tykkäät kuitenkin, sehän se on tärkeintä.

Vierailija
312/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kummallinen ja typerä elämä mutta hyvä jos itse tykkäät kuitenkin, sehän se on tärkeintä.

Kyllä te jotkut olette omituisia. 🤣 Millä meriiteillä sä sanot kenenkään elämää kummalliseksi ja typeräksi? Varsinkaan kun et tunne toista lainkaan. 

Vierailija
313/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju riittää meriiteiksi kyllä.

Vierailija
314/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voisi päätellä kaikenlaista sun ja monen muun elämästä. Mä en oikeasti ymmärrä tuollaista kommentointia toisen elämästä. Ethän sä voi muiden elämästä päättää tuollaista vain siksi, että et pidä jostakin asiasta. Olet melko lapsellinen.

Vierailija
315/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun viestit kertoo, että olet idiootti.

Vierailija
316/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa etsii kiksejä salasuhteista elämäänsä. Harmaa työ? Tai ei osaa erota ensin.

Vierailija
317/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo  ihan kuule ruokatunnilla huseerataan. Autoissa on salalokeroita mihin varsinkaan rva ei osaa katsoa-kondomeita jne. Muka treeneissä ja haha,  on mäkkireissua jne, ja kuule, ei vaan kumppani hokaa. Niin sinisilmäistä saakia on. Tää meidän xx, ei ikinä tekis noin,, ihan taukkeja hyvässä uskossaan.

Ilmeisesti saat kiksit nimenomaan tästä. Ei siis pidä paikkaansa, ettet uhraisi ajatustakaan petetylle vaimolle, koska "ei kiinnosta". Tunnet ylemmyyden tunnetta siitä, että kuvittelet hallitsevasi tilannetta ja kuvittelet, että vaimo ei aavista tai tiedä. News flash: sinäkään et ole maailman napa.

Vierailija
318/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä et ole vai ? Lue aloitusviesti itse uudestaan ja sit kelaa mihin oot päässyt klo 22:12.

Peace & love, mee pylsiin jo. Ai niin mutta sä odotatkin sun vuoroa. Ehkä ensi viikolla pääset sit 💝

Vierailija
319/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et ole vai ? Lue aloitusviesti itse uudestaan ja sit kelaa mihin oot päässyt klo 22:12.

Peace & love, mee pylsiin jo. Ai niin mutta sä odotatkin sun vuoroa. Ehkä ensi viikolla pääset sit 💝

Kenelle sä mahdat riehua kun et sitten vaivautunut lainaamaan sitä viestiä. 

Vierailija
320/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää koko ketju ole ihan yhdestä ja samasta sankarittaresta joka ahkerasti myös pysyy jutussa mukana sivutolkulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän