Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys päivystyksestä

Vierailija
14.05.2023 |

Menin kipeytyneen käden takia päivystykseen.
Olin siellä makuuasennossa ja verikokeita otettiin tms. Jossain vaiheessa nukahdin siihen päivystyksen sängylle. Kun heräsin minulta oli hoitaja riisunut yön aikana farkut kengät ja sukat pois. Alushousut oli sentään jalassa. En saanut tältä naishoitajalta selkeätä vastausta asiaan. Ihmetytti vain miksi oli ne käynyt riisumassa ja toimiko hoitaja oikein?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja toimi oikein

Vierailija
2/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa toimintaa. Vaatteet voidaan vaihtaa huonokuntoiselle, kun joutuu osastolle ja hyväkuntoiset vaihtaa itse. Oudosti on toimittu eikä mitenkään ja oikein. Olen itse hoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oudompaa tuossa on se, että sinun annettiin nukkua päivystyksessä yön yli kipeytyneen käden takia.

Vierailija
4/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa äkkiseltään kyllä aika erikoiselta toiminnalta.

Vierailija
5/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kummalliselta että kipeytyneen käden vuoksi joutuu maata päivystyksessä sängyssä tai ylipäätään pääsee sängyyn lepäilemään. Et tainnut kertoa ihan kaikkea tai sitten aloituksessa ei mikään ole totta pelkää fantasiaa siitä että joku sisar sinut riisuttaisi.

Vierailija
6/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ei tainnut ihan mahdottoman kipeä olla jos pystyit noinkin sikeästi nukkumaan sen kanssa.

Vierailija
7/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko niin humalassa, aineissa ettet herännyt?

Vierailija
8/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja toimi oikein

Käypähoito-ohje tajuntansa menetäneelle potilaalle. Miten lääkäri testaa nukkuuko potilas vai onko syvempi asia. Koskettaa kädellä kättä. Ihmisellä on refleksi siihen kohtaan. Kehittyi ennen meitä Neanderthalilaisia. Kysy Afarensiksilta. 

Vierailija
9/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni seis 😅

Vierailija
10/10 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu päivystyksissä on aikaa majoittaa juuri tuollaisia potilaita ihan vai sen vuoksi että pikkuista nyt sattuu nukuttamaan. Et sitten parempaa satua keksinyt.