Miten sanoa deitille ikään kuin puun takaa ettei enää kiinnostakaan?
Alku on mennyt hyvin ja molemmilla on ollut todella mukavaa. Hänestä selvisi kuitenkin sellainen asia, joka ei vain missään nimessä sovellu omaan maailmankatsomukseeni. Olen ehdoton. En kuitenkaan yleiskohteliaana halua pahoittaa hänen mieltään, joten mikä olisi paras tapa ilmaista että juttumme on ohi? Hän ei varmastikaan osaa tätä odottaa, vaan tulee ikään kuin puun takaa.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi rehellinen ihmiselle joka on ollut epärehellinen?
Muutenkin ihmettelen tuota sinun logiikkaasi. Sinusta aloittaja on rasistinen, mutta lapsen isällä ei ole mitään velvollisuutta tiedostaa että rasismin mahdollisuus on olemassa? Eikö tuossa tilanteessa olevan pitäisi nimenomaan olla todella herkällä korvalla, eikä tehdä oletuksia tai pimittää? Miten hän voi tukea ja suojella lastaan siltä rasismilta, jos hän ei tule ajatelleeksikaan sitä? En tiedä millaisessa tynnyrissä on pitänyt kasvaa ja elää, jos ei tiedosta ettei tuo kaikille ole toivottava seurustelukuvio.
Olen varmaan sitten tosi naiivi, mutta en näe epärehellisyytenä sitä, jos unohtaa mainita että lapsen toinen vanhempi on ulkomaalainen.
Minä ainaki
Tuo äsken vastannut on nyt sitten eri henkilö kuin tässä ketjussa muuten jutellut. Minulla ei olisi automaattisesti ongelmaa olla sellaisen miehen kanssa, jolla on thainaisen kanssa lapsi (ikä, persoona, yms. vaikuttavat enemmän), mutta totuuden pimittäminen olisi ongelma.
Menet puun taakse ja sanot, ettei kiinnosta enää pätkääkään. Sitten vaan kävelet pois. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on ainoa oikea vastaus, vaikka sitten viestillä. Itselläni on myös aika hämärä menneisyys ja syyt ovat mitä ovat. Kaikesta kuitenkin oppii, jos on valmis muuttumaan. Kuinka arvonne eroavat?
Eikö täällä ihmiset oikeasti ymmärrä, että ero on naiselle vaarallinen paikka? Vaikka sä ottaisitkin asian hyvällä, maailma on täynnä miehiä jotka eivät ota. Myös Suomessa. Todellakaan ei kannata lähteä kokeilemaan heti onneaan jollain suoruudella.
Niin kuin jo todettu, ap ei ole sanonut olevansa nainen. Me voi tietää, onko tässä nainen vaiko mies jättämässä toista.
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa vähän miettiä noiden neuvojen kanssa. Mikään ehdoton rehellisyys tai asioiden halki-poikki-pinoon puhuminen eivät välttämättä onnistu tai ole turvallisia toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin ihmettelen tuota sinun logiikkaasi. Sinusta aloittaja on rasistinen, mutta lapsen isällä ei ole mitään velvollisuutta tiedostaa että rasismin mahdollisuus on olemassa? Eikö tuossa tilanteessa olevan pitäisi nimenomaan olla todella herkällä korvalla, eikä tehdä oletuksia tai pimittää? Miten hän voi tukea ja suojella lastaan siltä rasismilta, jos hän ei tule ajatelleeksikaan sitä? En tiedä millaisessa tynnyrissä on pitänyt kasvaa ja elää, jos ei tiedosta ettei tuo kaikille ole toivottava seurustelukuvio.
Olen varmaan sitten tosi naiivi, mutta en näe epärehellisyytenä sitä, jos unohtaa mainita että lapsen toinen vanhempi on ulkomaalainen. Ihminenhän se ulkomaalainenkin on. Eihän sitä nyt yleensä lastansa esittele muutenkaa
Jos kaikille ihmisille pelkästään rikollisuus ja muut vastaavat asiat olisivat deal breakereitä, pareja muodostuisi koko ajan eikä kukaan koskaan eroaisi. Tapailuvaiheessa pitää punnita kaikki isot elämäntilanneasiat kunnolla ja ne saavat olla esteitä suhteelle, lapsiin liittyvät asiat usein ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan sitten tosi naiivi, mutta en näe epärehellisyytenä sitä, jos unohtaa mainita että lapsen toinen vanhempi on ulkomaalainen.
Minä ainakin otan sen loukkauksena jo pelkästään meidän omaa yhteiskuntaan vastaan, jos on mennyt lisääntymään jonkun sellaisen kanssa, joka edustaa sellaista uskontokuntaa, joka halveksii meitä ja arvojamme. Sellaisia on suuri osa tänne tulleista miehistä. Jos nainen antaa sellaisen ahdasmielisen himonussijan siittää itsensä, niin en vıtussa moisen naisen kanssa alkaisi millekään. Todelkakin arvomaailmamme eroaa tosistaan.
Mistä tiedät kysymättä uskontokunnan? Oletuksena? Tuolta maista on tullut pakolaisina paljon perhekuntia juuri kyseistä uskontoa pakoon ja meillä täällä politiikassakin heitä ketkä tekevät työtä sen eteen ettei se leviäisi.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan siitintäni tökkäisi samaan reikään, jossa joku käkkäräpää on käynyt etkoilla.
Tämä. Hyi 🤮
Etsit ison puun, menet sen taakse ja huudat sieltä "ei enää kiinnosta!".
Taas ihan väärin käytetty kielikuva. Mistä näitä tolloja riittää?
En usko että sinulla on ketään oikeasti. Tykkäät vaan huomiosta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Taas ihan väärin käytetty kielikuva. Mistä näitä tolloja riittää?
Femarilla meni vähän tunteisiin 😆
Oletko kokeillut sanoa puun edessä?
Minä ainakin otan sen loukkauksena jo pelkästään meidän omaa yhteiskuntaan vastaan, jos on mennyt lisääntymään jonkun sellaisen kanssa, joka edustaa sellaista uskontokuntaa, joka halveksii meitä ja arvojamme. Sellaisia on suuri osa tänne tulleista miehistä. Jos nainen antaa sellaisen ahdasmielisen himonussijan siittää itsensä, niin en vıtussa moisen naisen kanssa alkaisi millekään. Todelkakin arvomaailmamme eroaa tosistaan.