Naapurin lapsi aloittaa aamunsa kilju-huutoitkemällä, olen ihan väsynyt siihen
Ihana joutua heräämään aikaisin siihen karseaan metakkaan, vaikka olisi vapaapäivä. Se ei ole itkua, se ei ole huutoa, vaan omituinen sekoitus kimeää suoraa kurkkua kiljumista ja itkua.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toisella vanhemmalla voisi olla korvatulpat, jos vauva lähellä. Niiden läpi kuuluu itku, mutta vaimentaa. Ja toinen vanhempi hyysää vauvaa, joka heräilee eri syistä.
Se ei ole minun vauva. Tämä talo on rakennettu jostain roskaelementeistä ja kaikki kuuluu läpi. Eikä lapsi edes ole vauva, vaan jotain väliltä 4-7v.
Sellaista se on kun asuu paskalla alueella. Muuta parempaan kämppään.
No, mä asun hyvällä alueella ja silti yläkerrassa asuu tollainen sirkkeli idi oottivanhempineen.
Et tarpeeksi hyvällä, jos tuollaista kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toisella vanhemmalla voisi olla korvatulpat, jos vauva lähellä. Niiden läpi kuuluu itku, mutta vaimentaa. Ja toinen vanhempi hyysää vauvaa, joka heräilee eri syistä.
Se ei ole minun vauva. Tämä talo on rakennettu jostain roskaelementeistä ja kaikki kuuluu läpi. Eikä lapsi edes ole vauva, vaan jotain väliltä 4-7v.
No, mä asun hyvällä alueella ja silti yläkerrassa asuu tollainen sirkkeli idi oottivanhempineen.
No luulisi, että kantakaupunki on tarpeeksi hyvä. Talokin vanha ja arvokas. Nuo pehmolässyttäjävanhemmat, joilla on elämänhallinta hukassa, pesiytyvät nykyään joka paikkaan. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luulisi, että kantakaupunki on tarpeeksi
Kantakaupunki on paskinta mitä voi olla. Varsinkin, kun tarkoitat Helsinkiä. Ei ihme, että siellä on kaikenlaista idi oottia naapurina. Itse asun rauhallisessa taloyhtiössä noin 500km päässä Helsingistä. Ei ole ikinä ollut mitään äänihaittoja. Ei taida edes olla yhtään lasta koko talossa.
On tämä muuten hyvä alue, lukuunottamatta lapsiperhenaapureita.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvien alueiden lapset huuda kiljua heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvien alueiden lapset huuda kiljua heti aamusta.
No täällä huutaa.
Tee Huoli-ilmoitus, ei tuo ole normaalia.
Minkä ikäinen lapsi? Kauanko tuota kestänyt? Huutaako muulloin kuin aamuisin? Kauanko huuto kestää kerrallaan? Onko jotain muuta syytä huoleen?
En nyt ensimmäiseksi ehdottaisi huoli-ilmoitusta, ennen kuin nämä asiat tiedossa.
Käy heille sanomassa, nyt kiljumiseen tultava loppu, jos isännöitsijä ei tee mitään nii suosittelen asunnon vaihtamista jos mahdollista.