Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seniori, miksi jätät jälkipolville riesaksi hirveät määrät tavaraa?

Vierailija
01.05.2025 |

Eikö se olisi sen vastuulla, joka nuo tavarat on hankkinut, vähintään karsia niitä runsaasti ennen kuin tämän maailman jättää? Jos ei itse jaksa sitä tehdä, niin apua löytyy varmasti. 

Todella ahdistavaa perijöille alkaa tyhjentämään arvottoman rojun täyttämää taloa.

Kommentit (367)

Vierailija
361/367 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä perintöä ole pakko ottaa vastaan.

Vierailija
362/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jätä koska en ole edes kerännyt mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nuoret alun alkaen pidättäydytte hankkimasta mitään.  Yksi kattila, lautanen, yhdet aterimet, kaks vaatekertaa, kaks lakanaa jne.

Vierailija
364/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niille on niin hemmetin tärkeää säilyttää joka ikinen tavara ja pienikin risunoksa jonka on joskus saanut. Ja huonekalut olleet paikallaan 30 vuotta. Mikä näitä vanhuksia riivaa? Ahdistuuko jos nämä kaikenmaailman esineet ei ole näkyvillä? kyllä on oikeasti henkisesti sairaita nämä tälläiset vanhukset.

Vierailija
365/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seniori vaan 5kymppinen ja todellakin jo raivaan turhaa romua pois. Pari asuntoa olemme joutuneet tyhjentämään ja oli kyllä kova homma. Varsinkin kaikkien papereiden läpikäynti vei aikaa. Onhan se itsellekin kiva kun ei huku turhaan paskaan. 

Vierailija
366/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varautua. Nuoret ei osaa varautua. Minullakin on vettä vuotavassa aitassa iso kokoelma disainhuonekaluja, tietokoineita, merkkivaatteita.

Vanhaan navettaan olen säästänyt jukurttipurkkeja, mehupulloja, nauloja, ruuveja, muttereita ja kodinkoneita esimerkkilisesti pulsaattori pesukoneen.

Olen myös säästänyt rahaa. Olen sijoittanut ryptovaluuttoihin wankoiniin vinkapitaan. Turvatilille laitoin juuri metsärahat rosvoilta piiloon. nyt vaikuttaa oudolta kun lastenlapset ei saa rahaa tai lahjoja. Kyllä sitten kiittävät kun näkevät perintöni.

Vierailija
367/367 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara ei sillä maailmasta lopu että kuoleva tyhjentää itse asuntonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi