Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin
Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.
Kommentit (6197)
"Nauroin ääneen tuolle alkuperäiselle kommentille. Mitä incel-naisia tänne kirjottelee jos tuommosta luulee ettei mällit lentäisi vaikka viidesti peräjälkeen 😂"
Viidesti peräkkäin missä ajassa? Minkä ikäinen olet 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Nauroin ääneen tuolle alkuperäiselle kommentille. Mitä incel-naisia tänne kirjottelee jos tuommosta luulee ettei mällit lentäisi vaikka viidesti peräjälkeen 😂
Samoin 😂😂 olen nainen ja silti tiedän ihan kokemuksesta. Tämä ehkä selittää tämän harhaisuuden täällä jos ymmärrys mistään seksuaalisesta, saatikka seksuaalisesta kanssakäymisestä on tätä tasoa..
Ei minulla ainakaan lennä. Kaksi kertaa voi mennä, mutta sen jälkeen ei kyllä tule. Laukeaminen tapahtuu ja erektio helpostikin, mutta ei tule mälliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole vaikeaa. Tuollaisesta illasta olisi fyysisesti jo niin väsynyt, että itku tulisi helposti. Lisäksi laskuhumala ja ehkä emotiaalinen hylkäys. Ja jos on ollut joku lääke, joka vielä laskee dopamiinitasoja. Kirjoittiko joku, että tyttö yritti suudella nuorinta miestä, mutta hän käänsi päänsä pois. Toi voi olla jollekin pahempi kuin väkivaltainen teko. "
Se on äärimmäisen vaikeaa! Vasta, kun menet tekemään sen, voit sanoa noin. Mene. Nouse ylös ja tee se edes itseksesi. Luulisi olevan helppoa, kun sinulla on motiivi ja kaikkea. No, ylös ja hommiin. Tee edes yksiksesi peilin edessä.
Jokainen voi yrittää ja tajuta, että ajatuksen tasolla helppoa, tosielämän suorituksena äärimmäisen vaikeaa.
Raiskaus oli, ja tyttö siksi hysteerinen. Joka ei usko, rynnätköön tuottamaan tekoitkua ja tekohysteriaa.
<
Ja foorumeilla on nyt oikemmat tulkinnat tehty ja otettu kaikki huomioon? 🤣
Vierailija kirjoitti:
'Alahan kirjailijaksi kun tuntuu joutoaikaa ja motivaatio löytyä tarinoiden keksimiseen'
Mikä sun motivaatio on puolustaa aikuisia miehiä, jotka käyttävät hyväkseen sairaalaan tuotua nuorta? Onko liiallinen p o r n o n katselu hämärtänyt todellisuuden tajusi vai onko sulla joku kytkös näihin kolmeen puskanussijaan?
Syyttömiä ei voi tuomita. Se on ihan päivänselvä asia. Ei me haluta mielivaltaa tänne. Silloin kenelle tahansa voidaan tehdä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
'Alahan kirjailijaksi kun tuntuu joutoaikaa ja motivaatio löytyä tarinoiden keksimiseen'
Mikä sun motivaatio on puolustaa aikuisia miehiä, jotka käyttävät hyväkseen sairaalaan tuotua nuorta? Onko liiallinen p o r n o n katselu hämärtänyt todellisuuden tajusi vai onko sulla joku kytkös näihin kolmeen puskanussijaan?
Olen oikeuden puolella. Tapauksen on oikeuslaitos käynyt läpi eikä ole tuomioon katsonut olevan perusteita.
Mikä sinun motivaatiosi on kyseenalaistaa oikeuslaitos ja väittää syyttömiä syylliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole vaikeaa. Tuollaisesta illasta olisi fyysisesti jo niin väsynyt, että itku tulisi helposti. Lisäksi laskuhumala ja ehkä emotiaalinen hylkäys. Ja jos on ollut joku lääke, joka vielä laskee dopamiinitasoja. Kirjoittiko joku, että tyttö yritti suudella nuorinta miestä, mutta hän käänsi päänsä pois. Toi voi olla jollekin pahempi kuin väkivaltainen teko. "
Se on äärimmäisen vaikeaa! Vasta, kun menet tekemään sen, voit sanoa noin. Mene. Nouse ylös ja tee se edes itseksesi. Luulisi olevan helppoa, kun sinulla on motiivi ja kaikkea. No, ylös ja hommiin. Tee edes yksiksesi peilin edessä.
Jokainen voi yrittää ja tajuta, että ajatuksen tasolla helppoa, tosielämän suorituksena äärimmäisen vaikeaa.
Raiskaus oli, ja tyttö siksi hysteerinen. Joka ei usko, rynnätköön tuottamaan tekoitkua ja tekohysteriaa.
Eikös tuo oikeus jo todennut ett
Eikö ne nimenomaan jätetty katsomatta? Vai nytkö ne poistetut videot onkin palautettu ja katsottu? Se ei ole mikään varsinainen todiste, että Kirill ja Vasili toistensa selkiä taputellen kertoo kaiken tapahtuneen hyvässä yhteisymmärryksessä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
5 tuntia joo ja puolustus 7. Serissä nyt saa helposti perusteltua sen 8, joten käytin tässä sitä. Itse en talousrikoksia hoida, mutta huumekokonaisuudet yltävät välillä samoihin sivumääriin.
Eikö teillä aasintuntijoilla lainkaan hälytä päässä se, että tässä on naurettavan vähän käytetty aikaa tapaukseen? Vaikka se olisi jokin normi, niin tapauksen vaikeusasteen huomioiden eihän tuollaisella tuntimäärä mitenkään auteta uhria. Riittää sellaiseen tapaukseen, jossa ei edes yritetä saada aikaan muutosta jo ennalta kaikkien tietämään standarditulokseen.
Tyttö ei saanut oikeutta, se sai vain rutiinikäsittelyn. Sinänsä olisi ollut aivan sama, jos ei olisi mennyt oikeuteen lainkaan, kun ei tässä ollut edes tarkoitus muuta kuin tuottaa saavutettu tulos. Taas kerran vain maksun saaneet asianajajat hyötyivät. Ja miksi rehkiä, kun palkkansa saa tälläkin tavalla, tekemällä minimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Nauroin ääneen tuolle alkuperäiselle kommentille. Mitä incel-naisia tänne kirjottelee jos tuommosta luulee ettei mällit lentäisi vaikka viidesti peräjälkeen 😂
Samoin 😂😂 olen nainen ja silti tiedän ihan kokemuksesta. Tämä ehkä selittää tämän harhaisuuden täällä jos ymmärrys mistään seksuaalisesta, saatikka seksuaalisesta kanssakäymisestä on tätä tasoa..
Ei minulla ainakaan lennä. Kaksi kertaa voi mennä, mutta sen jälkeen ei kyllä tule. Laukeaminen tapahtuu ja erektio helpostikin, mutta ei tule mälliä.
Harmin paikka, taitaa olla heikko tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 tuntia joo ja puolustus 7. Serissä nyt saa helposti perusteltua sen 8, joten käytin tässä sitä. Itse en talousrikoksia hoida, mutta huumekokonaisuudet yltävät välillä samoihin sivumääriin.
Eikö teillä aasintuntijoilla lainkaan hälytä päässä se, että tässä on naurettavan vähän käytetty aikaa tapaukseen? Vaikka se olisi jokin normi, niin tapauksen vaikeusasteen huomioiden eihän tuollaisella tuntimäärä mitenkään auteta uhria. Riittää sellaiseen tapaukseen, jossa ei edes yritetä saada aikaan muutosta jo ennalta kaikkien tietämään standarditulokseen.
Tyttö ei saanut oikeutta, se sai vain rutiinikäsittelyn. Sinänsä olisi ollut aivan sama, jos ei olisi mennyt oikeuteen lainkaan, kun ei tässä ollut edes tarkoitus muuta kuin tuottaa saavutettu tulos. Taas kerran vain maksun saaneet asianajajat hyötyivät. Ja miksi rehkiä, kun
Mitä uhria? Kun rikosta ei ole tapahtunut niin missä on uhri.
Vierailija kirjoitti:
Todella mielenkiintoista ollut lukea täällä asianajajien (+muiden ammattilaisten, en tiedä eroja nimikkeiden välillä) näkemyksiä tämän jutun ympäriltä ja muutenkin on ollut kiva kuulla mitä kaikkea tapahtuu oikeusprosessissa.
Olen oppinut, että tässä näyttö on miesten puolella. Väärältähän se tuntuu, kun on tuo humala, kielimuuri, kolme miestä, luvatta kuvaamista, kyseisen todisteen hävittäminen. Lisäksi miesten paikalta liukeneminen kun poliisit tulivat paikalle Ym.
Mietin myös niitä google kääntäjän kautta käytyjä keskusteluja, vieläkö poliisi tutkisi asiaa jos oikea taho pyytäisi?
Niin ja oikeastaan se ehkä hankalin kysymys, kuinka paljon juttuja voitetaan jos ne viedään hoviin ilman syyttäjää? Onkohan paljon eroja sen suhteen, onko viety itse vai syyttäjä päättänyt viedä?
No teoriassa eroa ei pitäisi olla vaikka syyttäjä ei ole mukana, mutta käytännön kokemuksesta tiedän, että se luo herkästi negatiivisen asetelman. Syyttäjän kynnys ajaa syytettä on kuitenkin aika matalalla. Asetelmaan vaikuttavia seikkoja on kuitenkin muitakin ja vaikuttaako se juuri tässä niin en uskalla arvata, sen arvioinnin luotan täysin asiaa hoitavan käsiin joka jutun kokonaisuudessaan tuntee. Alkuasetelma ei myöskään vahvassa jutussa välttämättä vaikuta lopputulokseen. Mitään tilastotietoa minulla ei ole.
Hovioikeuteen on mahdollista pyytää lisätutkintaa. Muistuttaisin kuitenkin, että aika perusteellisesti ja herkästi teknistä tutkintaa tehdään jo alkututkimuksessa. Koska asia on edennyt niin nopeasti niin uskoisin, että syyttäjä on melko aktiivisesti ollut mukana jo tutkinnassa mm. Pyytämällä tutkintoja, ellei poliisi ole niitä itse jo tehnyt. Ei syyttäjätkään halua vajaalla tutkinnalla oikeuteen lähteä.
- Se kolmas
Miehet tässä niitä uhreja on. Ei varmasti tunnu mukavalta olla syytettynä teoista joihin ei ole syyllinen.
kuinka paljon juttuja voitetaan jos ne viedään hoviin ilman syyttäjää?
Me voitettiin. Ei ollut asianajaa, tai syyttäjää, itse laadittu valitus. Ei ollut tosin mistään rikoksesta kysymys, vaan erimielisyydestä erästä turvallisuuteen liittyvästä yleishyödyllisestä jutusta, jonka käräjäoikeus päätti vastapuolen hyväksi. Hovi tulkitsi oikeudenkäynnin pöytäkirjat ihan eri tavalla kuin käräjäoikeus ja siellä oli jos jonkinmoista vastapuolen asiantuntijan ja virkamiehen lausuntoa. Meinattiin kyllä per seel leen lentää, kun päätös tuli. Hyvä päätös oli ja vuosia tuonnut turvaa. Toivon kovasti, että tässä tapauksessa hovioikeudesta löytyisi vastaavaa viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että aiheuttiko media tämän hullunmyllyn tahallaan?
Herää kysymys, että kannattiko kolmikon alunperinkään itse aiheuttaa tämä kohu.
Sitä saa mitä tilaa
Kukas tämän kohun tosiasiallisesti aiheuttikaan?
Eikö ne olleet ne paiskaajat jotka itse aiheuttivat oman kuuluisuutensa. Olisivat jättäneet tytsyn rauhaan, niin mitään kohuakaan ei olisi syntynyt
Joo, ei kannata mennä lähellekään yhtään naista. Säästää itsensä monelta ongelmalta.
Kun nyt ensialkuun malttaisitte edes sairaalassa jättää rauhaan tytön, joka vaikuttaa "ihan kuin olisi huumattu, kun vaan ääneti tuijotti eteensä ja liikkeet oli katkonaisia".
Toki jos yhtään epäilyttää, on parempi jättää lähestymättä. Tytöt ja naiset eivät siinä menetä mitään, mutta voivat säästyä paljolta.
Samanlainen keissi kuin ne Ison Omenan vartijat. Somessa lynkattiin ja tuomittiin kuolemaan. Oikeus tutki todisteet ja vapautti syytteistä.
Onneksi oikeuslaitos on edelleen somesta riippumaton. Taivas varjele jos "kansa" saisi päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ei saanut oikeutta, se sai vain rutiinikäsittelyn. Sinänsä olisi ollut aivan sama, jos ei olisi mennyt oikeuteen lainkaan, kun ei tässä ollut edes tarkoitus muuta kuin tuottaa saavutettu tulos. Taas kerran vain maksun saaneet asianajajat hyötyivät. Ja miksi rehkiä, kun
Perinpohjaisesti selvitettiin ajankäyttöä aiemmin ja itse katsoin ainakin, että tähän on käytetty ihan hyvin aikaa. Mitä muka puuttuu ja mistä hel*entistä sä sen tiedät ettei se ole tehty!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ei saanut oikeutta, se sai vain rutiinikäsittelyn. Sinänsä olisi ollut aivan sama, jos ei olisi mennyt oikeuteen lainkaan, kun ei tässä ollut edes tarkoitus muuta kuin tuottaa saavutettu tulos. Taas kerran vain maksun saa
Syytä pitää mielessä, että tällaiset tapaukset ovat oivallisia paikkoja Venäjän trolleille levittää misinformaatiota ja esimerkiksi kylvää epäluottamusta instituutioihin.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen keissi kuin ne Ison Omenan vartijat. Somessa lynkattiin ja tuomittiin kuolemaan. Oikeus tutki todisteet ja vapautti syytteistä.
Onneksi oikeuslaitos on edelleen somesta riippumaton. Taivas varjele jos "kansa" saisi päättää.
Minä en sitä Ison Omenan tapausta hyväksy, mutta ymmärrän, että teko ei ollut tahallinen. Jotain muutosta on kuitenkin vartijoiden toimintatapoihin tultava, koska sama ei voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeuden puolella. Tapauksen on oikeuslaitos käynyt läpi eikä ole tuomioon katsonut olevan perusteita.
Mikä sinun motivaatiosi on kyseenalaistaa oikeuslaitos ja väittää syyttömiä syylliksi?
Suomessa on kolme laillista oikeusastetta. Ei kai se sinuakaan haittaa että juttu menee hoviin niin saat olettamasi vahvistuksen että oikeus on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä Ison Omenan tapausta hyväksy, mutta ymmärrän, että teko ei ollut tahallinen. Jotain muutosta on kuitenkin vartijoiden toimintatapoihin tultava, koska sama ei voi jatkua.
No jos te naiset vaan koittaisitte käyttäytyä niin ei tarvitse pelätä senkään vertaa vartijoiden laillisiakaan toimenpiteitä.