Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin
Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.
Kommentit (6202)
Vierailija kirjoitti: Täällä oli näitä yllättävällä käytöksellä rikoksen estäinetä, esimerkki se uskonnollinen hoilaaminen, tai yli cool käyttäytyminen. Tuossa tilanteessa nuo rikolliset varmaan odottaa sitä triggeriä, että hyökkäävät kimppuun. Vähän niinkuin kissa hiiren kimppuun. Tavanomainen reagointi rikollisen luomaan tilanteeseen- on sama kuin hiiren liikahdus kissalle. Se on menoa ja tahdin määrää joku muu.
Mulle tulee tosta hoilaamisesta mieleen kissa, joka etenee kohdetta päin sillä sivuttaisella rapukävelyhyppelyllä pää ja karvat tanassa. Sekin näyttää aivan sekopäiseltä ja oudolta ja varmasti siinä sama logiikka eli hämätään hyökkääjää mielipuolisen näköisellä menolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomessa on blame the victim. eli tunnettu vääristymä ajattelussa.
tässäkin kaikki kävi uhrin kimppuun oikeuskin.aivan sairasta paskaa ,on suomen oikeusjärjestelmä.olisi hyvä tutkia onko kaikki raiskaajat aina vaan päästetty meneen?.ilmeisest?i...juttu järkytti mua pahasti kyllä.
Vaikea uskoa, että kukaan uutisia luettuaan kannatti oikeuden päätöstä. En minäkään. Vasta kun luin oikeuden asiakirjat tajusin mikä on homman nimi ja miksi oikeus päätyi ratkaisuunsa.
Ne jotka eivät viitsi perehtyä asiaan ovat ikävä kyllä aina eniten äänessä. Kuten tässäkin ketjussa näkyy.
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ulla jätti muuten hyvästä artikkelista mainitsematta että tekijät olivat t urvap aikanhakijoita.
Kukaan kantasuomalainen ei kykenisi tuollaiseen.
ja Suomessa mustamaalataan kaikin tavoin Trumpia joka karkottaa näitä rikollisia pois USA:sta
Suomeen nämä toivotetaan oikein avosylin tervetulleeksi ja esitellään vielä parhaat saalistuspaikat ryhmille oikeuden kannustamina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässäkin kaikki kävi uhrin kimppuun oikeuskin.aivan sairasta paskaa ,on suomen oikeusjärjestelmä.olisi hyvä tutkia onko kaikki raiskaajat aina vaan päästetty meneen?.ilmeisest?i...juttu järkytti mua pahasti kyllä.
Vaikea uskoa, että kukaan uutisia luettuaan kannatti oikeuden päätöstä. En minäkään. Vasta kun luin oikeuden asiakirjat tajusin mikä on homman nimi ja miksi oikeus päätyi ratkaisuunsa.
Ne jotka eivät viitsi perehtyä asiaan ovat ikävä kyllä aina eniten äänessä. Kuten tässäkin ketjussa näkyy.
Olet malliesimerkki siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Täällä oli näitä yllättävällä käytöksellä rikoksen estäinetä, esimerkki se uskonnollinen hoilaaminen, tai yli cool käyttäytyminen. Tuossa tilanteessa nuo rikolliset varmaan odottaa sitä triggeriä, että hyökkäävät kimppuun. Vähän niinkuin kissa hiiren kimppuun. Tavanomainen reagointi rikollisen luomaan tilanteeseen- on sama kuin hiiren liikahdus kissalle. Se on menoa ja tahdin määrää joku muu.
Mulle tulee tosta hoilaamisesta mieleen kissa, joka etenee kohdetta päin sillä sivuttaisella rapukävelyhyppelyllä pää ja karvat tanassa. Sekin näyttää aivan sekopäiseltä ja oudolta ja varmasti siinä sama logiikka eli hämätään hyökkääjää mielipuolisen näköisellä menolla.
Jep. Altavastaajana enemmän, tai tappelussa ylipäätään
Metsästys/huvittelu on sitten homma erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene perille ei. Jos kyseessä olisi minun tytär, niin kokisin tarvetta suojella häntä juuri nyt teidänlaisilta ihmisiltä. Ihmisiltä jotka kokevat oikeudekseen määritellä ja voivotella virheellisesti hänen kokemaansa ja hänelle tapahtunutta.
Puhukaa mitä puhutte, mutta tapaus ei siltikään sovi kaikkien oikeuskäytäntöjen asiantuntijoidenkaan ajatusmaailmaan. He ovat kyllä perehtyneet tapaukseen ja tietävät lain kiemurat.
Nykylaissa on valuvika, ja tällaiset tapaukset nostavat ne esiin. Tämä tapaus nostaa esiin myös sen, että tavan ihmisellä on vaikeat paikat viedä asioitaan eteenpäin, koska kustannukset ovat niin järkyttävät. Se on yksi rakenteellinen vika, joka on ollut Suomessa aina.
Varovaisuutta tyttölapset, vaatteet päälle ja päissään ei kannata mennä mieslauman kanssa metsään. Jos lipsahtaa liikaa päihteiden puolelle, soittaa äidille ja isälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei nää öyhöttäjät lue sitä tuomioo.. kun tavoitteena ei ole kun öyhötys, kauhistelu ja huutelu pahoista miehistä ja ulkomaalaisista, niin ikäväähän siihen on mitään järkeä tai faktoja sekoittaa.
Ja vielä kerran epätoivoinen toteamus, se että tuomio on oikea ei tee tytöstä mitenkään pahaa ta
yksikään vanhempi ei kirjoittaisi tällaista kommenttia eikä käyttäisi öyhöttää sanaa, kaikki tässä ketjussa oikeusjärjestelmää puolustavat ovat lapsettomia koska vanhemmat ymmärtävät oikeusjärjestelmän mädänneisyyden
olikohan niin että oikeuden päättäjätkin olivat taas lapsettomia ja kostivat?
Vierailija kirjoitti:
yksikään vanhempi ei kirjoittaisi tällaista kommenttia eikä käyttäisi öyhöttää sanaa, kaikki tässä ketjussa oikeusjärjestelmää puolustavat ovat lapsettomia koska vanhemmat ymmärtävät oikeusjärjestelmän mädänneisyyden
Minä olen lapseton ja vahvasti tytön puolella :(. Ja julistihan tuo yksi raiskureiden puolustaja olevansa yhden tytön äiti.
"Nykylaissa on valuvika, ja tällaiset tapaukset nostavat ne esiin. " Siksi tarvitaan no. tässä keississä korkeampien oikeusistuinten ennakkolinjaus. Toki Marinin hallituksen säätämää lakia voi Orpon hallitus muuttaa halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Varovaisuutta tyttölapset, vaatteet päälle ja päissään ei kannata mennä mieslauman kanssa metsään. Jos lipsahtaa liikaa päihteiden puolelle, soittaa äidille ja isälle!
Huomio miehet, humalainen teini ei ole teidän seksilelunne. Netistä voi tilata nukkeja ja löytyy sellaisia aikuisviihdesivustoja, aina voi soittaa seksipuhelin-Marjatalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lapseton ja vahvasti tytön puolella :(. Ja julistihan tuo yksi raiskureiden puolustaja olevansa yhden tytön äiti.
hyvä näin että puolustat tyttöä
tuo kommentoija joka kertoo olevansa äiti valehtelee ja on todellisuudessa mies joka saalistaa itsekin sairaaloiden lähellä kuten moni näistä joka syyttää tyttöä
Tylsää nyt vielä kerran todeta, että raiskaajat olivat tutkineet maastoa etukäteen, yksi heistä oli tehnyt laveamman tunnustuksen ennen kuin alkoi valehdella, tyttö ei halunnut raiskausta, ukrainalaiset tulivat maasta jossa vastaavia joukkoraiskauksia on tehty enemmänkin, raiskaajat virnuilivat kuvamateriaalille raiskauksen jälkeen, tyttö kielisi kuvaamisen, joten syyte olisi pitänyt nostaa siitäkin.
täytyy olla aika Tukholman syndroomainen tyttären äiti, että viitsii sulkea kaikki nämä tosiseikat mielestään ja tuijottaa vain niitä, jotka puoltavat raiskaajien syyttömyyttä.
He eivät olleet syyttömiä edes oikeuslaitoksen mielestä. Laki vain on kirjoitettu niin, ettei heitä voitu sen perusteella tuomita. Tässä on iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Sanon aina, että minulle saa ja pitää kertoa kaikki. Kestän kyllä. Saa soittaa kun tarvitsee. Kyselen ja osallistun.
Oma tytär on vielä hyvin lapsenomainen, saman ikäinen kuin tuo uhri. Ei ole vielä kiinnostunut juhlimisesta. Onneksi.
Tämä keskustelu sopii kuvaamaan tytön toimintaa aika täydellisesti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6047482/tunnetko-ihmisen-joka-tekee-its…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei nää öyhöttäjät lue sitä tuomioo.. kun tavoitteena ei ole kun öyhötys, kauhistelu ja huutelu pahoista miehistä ja ulkomaalaisista, niin ikäväähän siihen on mitään järkeä tai faktoja sekoittaa.
Ja vielä kerran epätoivoinen toteamus, se että t
Usko mitä haluat. Olet ilmeisen sokea sille vahingolle mitä menettelysi ja rajoittunut ajatusmaailmasi aiheuttaa ja se on pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä näin että puolustat tyttöä
tuo kommentoija joka kertoo olevansa äiti valehtelee ja on todellisuudessa mies joka saalistaa itsekin sairaaloiden lähellä kuten moni näistä joka syyttää tyttöä
Jotain hämärää syytettyjen puolustelijoiden kaapeissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon aina, että minulle saa ja pitää kertoa kaikki. Kestän kyllä. Saa soittaa kun tarvitsee. Kyselen ja osallistun.
Oma tytär on vielä hyvin lapsenomainen, saman ikäinen kuin tuo uhri. Ei ole vielä kiinnostunut juhlimisesta. Onneksi.
Kaikki vanhemmat eivät ole samanlaisia. Oma isäni raivostui jo siitä, kun jäin auton alle. Se viha oli tietysti pelästymistä ja meni ohi, mutta ihan totta, on vanhempia ja vanhempi. Kaikkien turvalliseen vastaanottoon ei voi luottaa. Kuka tietää, pelkäsikö tämä tyttö vanhempiensa reaktiota ja siksi oli jäänyt notkumaan päivystykseen.
Ja vielä kerran epätoivoinen toteamus, se että tuomio on oikea ei tee tytöstä mitenkään pahaa tai tarkoita, että raiskauksia puolustettaisiin..
Olen muuten teinitytön äiti.