Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenmies, pelimies vai ihan jotain muuta?!

Vierailija
30.04.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta jokin aika sitten. Olen ollut siis viimeksi sinkkuna vuonna nakki ja keppi eli aikana, jolloin ei ollut Tinderiä. Skeptisenä laitoin kuitenkin Tinderin, koska moni on löytänyt sieltä kestävän parisuhteen. 

Tapasin Tinderissä +30v miehen, tosi komea ja asiallinen. Varmasti on kysyntää. Vaikuttanut tähän asti asialliselta, mutta myös hyvin seksuaaliselta mikä toisaalta mulle ihan fine. Meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy". Viestitelty nyt 3vk ajan melko tasaisesti 2-3 päivän välein. Mies sanoi alun alkaen että näkee mieluummin kasvotusten koska ei käytä somea hirveän aktiivisesti, vastaillut kuitenkin ihan hyvin kaikkiin viesteihin. 

Muutaman kerran viestittelyn jälkeen kuvioihin tuli pieni sekstinen sävy, ei mitään ahdistavaa mutta sellaista rohkeampaa puhetta. Seassa myös toki ihan tavallistakin juttelua, mutta itseä häirinnyt välillä hieman se että onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä vai enemmän seksisuhteena. Ei hän ole mitenkään korostuneen kiinnostunut esim kuulemaan millainen olen jne. Toki hän on pystynyt somesta selvittää millainen tyyppi oon koska olen siellä todella aktiivinen.

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampaa mutta sanoin etten oo sen tyyppinen ja sanoi ymmärtävänsä. Sanoo että on avoimin mielin liikkeellä ja että häntä ei haittaisi jos löytäisi jotain pidempiaikaista. Kertonut myös että hänellä on hyvä fiilis minusta ja haluaisi ehdottomasti tavata minut. 

Pelkään että olenko nyt ihan v*tun kujalla vai olenko vähän luulotautinen. Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta. Mitä sanotte tästä, haiskahtaako? Oon niin hiton untuvikko näissä kuvioissa, vaikka omaan aika hyvät tuntosarvet ihmisiin. Itellä on hyvät fiilikset tästä, mutta välillä mietin että mikä on miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"? Mietin että en ekoilla treffeillä mee sänkyyn vaikka kuin tekis mieli, ehkä sen jälkeen näkee kiinnostaako sillä oikeasti? 

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs haluat sarjapanijan yhdeksi hoidoksi joksikin lyhyeksi ajanjaksoksi niin go for it. Muuten unohda. 

Vierailija
2/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vaan naistenmies ja/tai pelimies, mutta tuo ei sulje pois narsistia tai psykopaattiakaan, joka testaa miten pitkälle menet -> onnistuuko saamaan sinulta heti rohkean kuvan ja miten suhtaudut painostukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, psykopaatti tuskin on koska mun kaveri tiesi tän tyypin ja pystyin selvittää pari juttua tästä miehestä. 

Vierailija
4/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa minua EI haittaisi pelkkä yhden yön juttu. Mut mietin että jos kiinnostun hänestä enemmän niin miten saan sen kerralla nalkkiin ja vois sanoo adios. 

Vierailija
5/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noh, psykopaatti tuskin on koska mun kaveri tiesi tän tyypin ja pystyin selvittää pari juttua tästä miehestä. 

Ahaa. Täällä hääräsi yksi rais*aileva psykopaatti yhteisön puuhamiehenä eikä kukaan olisi uskonut tästä mitään. Mutta juuri tuollaisista mainitsemistasi jutuista ne tulevat ilmi niille, joista yritetään saada uhria. 

Vierailija
6/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa minua EI haittaisi pelkkä yhden yön juttu. Mut mietin että jos kiinnostun hänestä enemmän niin miten saan sen kerralla nalkkiin ja vois sanoo adios. 

Siis mitä? 

Vierailija
7/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varmaan vauvapostauksella selviä...

Vierailija
8/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että lähtökohtaisesti mulle on ihan fine mennä sen kanssa sänkyyn, koska kuka nyt ei miestä haluis? Mutta koska mua kiinnostaa tyyppi myös ihmisenä ja jos meen ihastuu siihen JA tajuankin kuvion liian myöhään niin sitten on suru puserossa. Siksi kysyn vinkkejä siihen miten selvittää varmuudella tämä asia? Ehkä kysyn suoraan? 

Vierailija
9/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selviä ei. Siksi kysyn täällä vinkkejä selvittää asia? Eri tapoja? 

Vierailija
10/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon kaiken perusteella ei kannata ihastua. Katastrofi tiedossa. Senkun menet pantavaksi, jos haluat. Varo tauteja, kuristamista, perserais*austa jne. 

Vierailija
11/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita asioita koskaan voi satavarmasti selvittämään etukäteen. Aina on mukana tuuria että onko siellä vastassa joku ääliö vai loistotyyppi.

Onnen etsiminen vaatii aina vähän myös rohkeutta vain hypätä syvään päähän. Joskus tulee sitten siipeen mutta voi myös tulla iloisia yllätyksiä.

Vierailija
12/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Täällä hääräsi yksi rais*aileva psykopaatti yhteisön puuhamiehenä eikä kukaan olisi uskonut tästä mitään. Mutta juuri tuollaisista mainitsemistasi jutuista ne tulevat ilmi niille, joista yritetään saada uhria. 

Nyt en ihan tajunnut.

Vierailija
13/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että lähtökohtaisesti mulle on ihan fine mennä sen kanssa sänkyyn, koska kuka nyt ei miestä haluis? Mutta koska mua kiinnostaa tyyppi myös ihmisenä ja jos meen ihastuu siihen JA tajuankin kuvion liian myöhään niin sitten on suru puserossa. Siksi kysyn vinkkejä siihen miten selvittää varmuudella tämä asia? Ehkä kysyn suoraan? 

Älä todellakaan anna ekalla tapaamisella, äläkä tokallakaan etkä edes kolmannellakaan. Siinä selviää se totuus miehestä.

Vierailija
14/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on varoitusmerkki, että ei olisi hyvä tyyppi? Oon myös ihan tietämätön ja mun korvaan kuulostaa normaalilta.

15/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei psykopaateista oo mitään kiertävää listaa. Mutta jos nyt ei heti laiteta tuota oletukseksi niin avauksen perusteella tätä tyyppiä ei ainakaan kannata pitää vakavana juttuna, jos ei kiinnosta tutustua sinuun sen kummemmin.

Vierailija
16/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se, että mitä toksisempi tyyppi, sitä todennäköisemmin "ihastut" eli kehossasi ja mielessäsi syntyy traumaside-cocktail, joka vaikuttaa huumeen lailla ja tarvitset lisää. Tämä on se jännämies-systeemi, mitä palstamiehet täällä ulisevat. 

Vierailija
17/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta vastauksesta 🥹 

Ajattelin että käyn silti kattoo tämän tyypin koska tästä välittyi myös sellainen tavallinen kuva ihmisenä. Uskon että kyllä sen livenä tuntee mitä loppupeleissä haluu minusta. 

Kerron ens viikolla miten kävi!

Vierailija
18/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämä! 

Vierailija
19/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvästi haluaa vain seksiä. Itsekin haluan vain seksiä tinderistä, enkä silti ole noin läpinäkyvä. Miksi teillä naisilla on aina kiire uuteen suhteeseen, vaikka ette ole valmiita sellaiseen?

M41

Vierailija
20/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo alakoulussa pitäisi opettaa, että tunteet eivät ole totta. Ne ovat kropan hälytysjärjestelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan