Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenmies, pelimies vai ihan jotain muuta?!

Vierailija
30.04.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta jokin aika sitten. Olen ollut siis viimeksi sinkkuna vuonna nakki ja keppi eli aikana, jolloin ei ollut Tinderiä. Skeptisenä laitoin kuitenkin Tinderin, koska moni on löytänyt sieltä kestävän parisuhteen. 

Tapasin Tinderissä +30v miehen, tosi komea ja asiallinen. Varmasti on kysyntää. Vaikuttanut tähän asti asialliselta, mutta myös hyvin seksuaaliselta mikä toisaalta mulle ihan fine. Meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy". Viestitelty nyt 3vk ajan melko tasaisesti 2-3 päivän välein. Mies sanoi alun alkaen että näkee mieluummin kasvotusten koska ei käytä somea hirveän aktiivisesti, vastaillut kuitenkin ihan hyvin kaikkiin viesteihin. 

Muutaman kerran viestittelyn jälkeen kuvioihin tuli pieni sekstinen sävy, ei mitään ahdistavaa mutta sellaista rohkeampaa puhetta. Seassa myös toki ihan tavallistakin juttelua, mutta itseä häirinnyt välillä hieman se että onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä vai enemmän seksisuhteena. Ei hän ole mitenkään korostuneen kiinnostunut esim kuulemaan millainen olen jne. Toki hän on pystynyt somesta selvittää millainen tyyppi oon koska olen siellä todella aktiivinen.

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampaa mutta sanoin etten oo sen tyyppinen ja sanoi ymmärtävänsä. Sanoo että on avoimin mielin liikkeellä ja että häntä ei haittaisi jos löytäisi jotain pidempiaikaista. Kertonut myös että hänellä on hyvä fiilis minusta ja haluaisi ehdottomasti tavata minut. 

Pelkään että olenko nyt ihan v*tun kujalla vai olenko vähän luulotautinen. Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta. Mitä sanotte tästä, haiskahtaako? Oon niin hiton untuvikko näissä kuvioissa, vaikka omaan aika hyvät tuntosarvet ihmisiin. Itellä on hyvät fiilikset tästä, mutta välillä mietin että mikä on miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"? Mietin että en ekoilla treffeillä mee sänkyyn vaikka kuin tekis mieli, ehkä sen jälkeen näkee kiinnostaako sillä oikeasti? 

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ja rakastuin nuorena nimenomaan sellaseen naistennaurattajaan jonka piti saada kaikkien kylän naisten (ikään katsomatta) huomio aina. Ei sitä kertaa voinut kaupassa käydä etteikö jollain tapaa hakenut kassalla olevan naisen huomiota. Ok, oltiin kylältä jossa kaikki tunsi toisensa, mutta kun itsellä ei ollut mitään tarvetta saada kaikkien poikien / nuorten miesten huomiota, niin tuo ärsytti ihan hitosti. Kun kylille tuli muualta paikkakunnilta tuntemattomia kesälomalaisia niin eiköhän ensimmäisten joukossa tämä minun poikaystäväni ollut tuttavuutta tekemässä ja jotain pientä flirttiä hakemassa. Hänen piti saada se huomio.  En luottanut hetkeäkään siihen että hän ei olisi hypännyt sänkyyn jonkun tarjolla olevan kanssa kännissä baari-illan päätteeksi, jos minä en olisi mukana. Tunne oli hirveä.

Hän oli pettänyt minua jo kerran aiemmin kun olin vasta ihan kakara jotain 16v. No mitenkäpä luulette että huomionhakuisen ja hyväksyntää kerjäävän naistennaurattajan kanssa kävi 2,5 seurustelun ja yhdessä asumiaenkin jälkeen? Jollain vk loppu peli- reissullaan sai sitä tarvitsemaansa huomiota ja ihailua kännissä joltain muulta ja loppu onkin kivuliasta historiaa. Vieläkin sattuu sieluun kun muistelen miten pahalta tuntui tajuta tosiasia, eli tulleensa TAAS petetyksi rakastamansa ihmisen taholta. Siinä meni pask...aksi jotain mikä ei ole ikinä sielussani korjaantunut. 

Vierailija
82/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi päätellä noin lyhyen vain viestittelyn perusteella yhtään mitään. Et tiedä onko hän kilttimies mammanpoika josta saat loppuelämän ihanan ja uskollisen miehen vai onko hän joku narsistinen kontrollifriikki josta kuoriutuu kunnon sosiopaatti ennen 40 ikävuotta. 

Joten - älä ylianalysoi vaan mene sinne treffeille ja anna tunteen viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tehty yksinkertaisesta asiasta hankalaa. Kumpikin on osoittanut kiinnostuksensa ja seuraava askel on katsoa mihin se johtaa. 

Vierailija
84/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on tehty yksinkertaisesta asiasta hankalaa. Kumpikin on osoittanut kiinnostuksensa ja seuraava askel on katsoa mihin se johtaa. 

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on tosiaan aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen.

Vierailija
85/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosiako sen pitäisi? 

Mies ei ole ap sinulle mitään ns velkaa. Se, että joku osoittaa tinnerissä, yms kiinnostusta ei ole sinulle velkaa parisuhdetta. Ihmiseen on ihan hyvä tutustua ennen kuin näihin lataa mitään odotuksia. 

Vierailija
86/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Puhelinnumerot kyllä vaihdettiin ja laitoin sille että laittaa "ääninäytteen", mut vastasi vain niin että heräs just, laita sä. SOS

Vierailija
87/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan. Mun kysymys tiivistettynä oli vain se että kannattaako mun tuhlata siihen aikaa. 

Vierailija
88/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on käynyt mielessä silti! Lähinnä vaan itteä mietityttää että sumuttaako toinen. Ja tiedetään, näkemällä selviää!

Vierailija
89/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se auta kuin nähdä mies kasvotusten ja katsoa onko molemminpuolista kemiaa. Se että laittelee vähän tuhmia viestejä mutta rajojasi kunnioittaen ei kerro onko kyseessä hyvä vai paha tyyppi. Laitoithan itsekin vastaavia viestejä. 

Jos et etsi yhdenillan juttua tai seksin ympärillä pyörivää kuviota, sovit treffit päiväsaikaan ja julkiselle paikalle. Jos mies haluaa nähdä kotonaan tai myöhään niin voit päätellä että etsii pääasiallisesti seksiseuraa ja siinä tapauksessa ei kannata lähteä hommaan mukaan alkuunkaan. 

Vierailija
90/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tän asian laitoinkin jo omaan takaraivoon. Meen kyllä sen kotiin puhelin visusti taskussa mutta tasan tarkkaan keskellä kirkasta päivää. 

Vierailija
91/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tän asian laitoinkin jo omaan takaraivoon. Meen kyllä sen kotiin puhelin visusti taskussa mutta tasan tarkkaan keskellä kirkasta päivää. 

Kotitreffit ovat käytännössä kutsu harrastaan seksiä. Jos mies ei halua nähdä vaikka kahvilla niin tiedät ettei ole aidosti kiinnostunut. 

Vierailija
92/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin ja rakastuin nuorena nimenomaan sellaseen naistennaurattajaan jonka piti saada kaikkien kylän naisten (ikään katsomatta) huomio aina. Ei sitä kertaa voinut kaupassa käydä etteikö jollain tapaa hakenut kassalla olevan naisen huomiota. Ok, oltiin kylältä jossa kaikki tunsi toisensa, mutta kun itsellä ei ollut mitään tarvetta saada kaikkien poikien / nuorten miesten huomiota, niin tuo ärsytti ihan hitosti. Kun kylille tuli muualta paikkakunnilta tuntemattomia kesälomalaisia niin eiköhän ensimmäisten joukossa tämä minun poikaystäväni ollut tuttavuutta tekemässä ja jotain pientä flirttiä hakemassa. Hänen piti saada se huomio.  En luottanut hetkeäkään siihen että hän ei olisi hypännyt sänkyyn jonkun tarjolla olevan kanssa kännissä baari-illan päätteeksi, jos minä en olisi mukana. Tunne oli hirveä.

Hän oli pettänyt minua jo kerran aiemmin kun olin vasta ihan kakara jotain 16v. No mitenkäpä luulette että huomionhakuisen

Vaivainen kaiken kokee - vaikka vaivan merkit olisivat jo hyvissä ajoin etukäteen nähtävillä. 

Vierailija
93/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Puhelinnumerot kyllä vaihdettiin ja laitoin sille että laittaa "ääninäytteen", mut vastasi vain niin että heräs just, laita sä. SOS

"heräs just"  -  millastakohan työtä hän tekee

Vierailija
94/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista se, että mitä toksisempi tyyppi, sitä todennäköisemmin "ihastut" eli kehossasi ja mielessäsi syntyy traumaside-cocktail, joka vaikuttaa huumeen lailla ja tarvitset lisää. Tämä on se jännämies-systeemi, mitä palstamiehet täällä ulisevat. 

T ä m ä !!!

Vierailija
95/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä kirjoitin sen tuohon siksi että miksi se ei kirjoita suoraan "hupia" jos etsii seksiä. Koska siinä ei oo mitään pahaa jos ettii seksiä ja sanoo sen! Ainoastaan se on perseestä että antaa ymmärtää olevan mahiksia pidempään juttuun vaikka ettii sänkyseuraa. Käsititkö?

Miehet väittää etsivänsä pitkäaikaista suhdetta silloinkin kun hakevat vain seksiä, koska seksiä nyt vaan saa niin helpommin. 

Vierailija
96/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes keskustellut hänen kanssaan puhelimessa, entä videopuhelua.

Aiotko heittää arpaa josko tulisi taas yksi rikosuutinen lisää.

Vierailija
97/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyötä

Vierailija
98/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näinhän se usein on. Toki hän toi mulle selkeästi ilmi että haluaa tutustua rauhassa. 

Vierailija
99/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että lähtökohtaisesti mulle on ihan fine mennä sen kanssa sänkyyn, koska kuka nyt ei miestä haluis? Mutta koska mua kiinnostaa tyyppi myös ihmisenä ja jos meen ihastuu siihen JA tajuankin kuvion liian myöhään niin sitten on suru puserossa. Siksi kysyn vinkkejä siihen miten selvittää varmuudella tämä asia? Ehkä kysyn suoraan? 

Älä todellakaan anna ekalla tapaamisella, äläkä tokallakaan etkä edes kolmannellakaan. Siinä selviää se totuus miehestä.

Anna? Sulle seksi sitä että nainen antaa??

Vierailija
100/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, onko tämä provo? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi