Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkaa aina puuhaamaan jotain kun pitäisi lähteä jonnekin minulle tärkeään

Vierailija
18.04.2025 |

Siis joka kerta. Itse laittoi viestiä kyläpaikkaan, että lähdetään puolen päivän aikaan tulemaan. No nyt mies puuhaa jotain pihalla ja rassaa koneita. Miksi ilmoittaa, että lähdetään puolen päivän maissa jos ei kuitenkaan silloin päästä lähtemään? Olen sanonut, että voin mennä itse bussilla, jos mies ei halua mukaan mutta silloin sanoo, että haluaa. Mutta sitten kun pitäisi lähteä niin alkaa puuhata kaikkea muuta ja silloin kestää. Aina. Raivostuttavaa. Mikä ihme tuo käytös on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

2/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet ja teot ristiriidassa. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootin kanssa? 

Vierailija
4/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sinusta reaktioita. Vallankäyttöä.

Vierailija
5/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet muutaman kerran puuhailemaan ja lähde itse.

Vierailija
6/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet sit vaan itse. Joko bussilla tai otat sen auton.

Jompi kumpi teistä oppii parista kerrasta joko sen, että pitää lähteö ajoissa tai että kontrolliyritykset ovat turhia. Jollei opi, tai jos se oppi ei ole mieleen, voi olla että ette sovi yhteen.

Vierailija
7/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma auto.

Vierailija
8/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haluaa yhtä ja toinen toista. Jos eläisi yksin, niin saisi tehdä niin kuin itse haluaa.

Vierailija
9/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit mitä tuollainen käytos on. Se on on tietenkin kontrollointia ja vallankäyttöä, ei muuta. Tosin siinä on jo liikaa ja kysymys kuuluukin, miksi annat kohdella itseäsi kuin koiraa. Mitäs jos nyt olisit vain iso tyttö ja lähtisit menemään juuri kuten olet aikonut. Otat takin, käsilaukun ja soitat itsellesi taksi. Tai kävelet bussipysäkille. Jätä se maanvaiva vellihousu rassaamaan koneitaan eli älä sano mitään. Kaipa se jossain kohtaa huomaa ettet ole enää paikalla. Viimeistään lounasta tai päiväkahveja huudellessaan. Muista että olet jo iso tyttö etkä tarvitse lupaa poistuaksesi omasta pihasta minnekään. Suosittelen ihan oman auton hankkimista niin et ole missään tilanteessa ääliön oikkujen varassa vaan pääset kulkemaan kuten haluat.

"Olen sanonut, että voin mennä itse bussilla, jos mies ei halua mukaan mutta silloin sanoo, että haluaa. Mutta sitten kun pitäisi lähteä niin alkaa puuhata kaikkea muuta ja silloin kestää."

Vierailija
10/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun me lähdetään, niin vaimo alkaa etsimään tavaroitaan. Todella ärsyttävää.

Vierailija
11/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin,et kertoisin vaan puolet asiasta,eli lähdetään jonnekkin pariskunnalle klo x. Jos se ei tulekaan mukaan,ai siis olis ollu yllätys et mennään kahdeksi yöksi hotelliin vaikka Tukholmaan heidän kanssa. No hauskaa mulla olis ilman ukkoakin. Mitäs ei lähtenyt kun oli kellonaika sovittu. Soitelkoot perään ja sanon,et ollaan jo laivassa menossa. Nähään kun takas tullaan.

Vierailija
12/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun me lähdetään, niin vaimo alkaa etsimään tavaroitaan. Todella ärsyttävää.

Toivottavasti et ole niin kuin mun mies. Hänen mielestään vauvan vaipat, vaihtovaatteet, ruuat ym. on MUN tavaroita 😐

Vierailija
13/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet idiootin kanssa? 

Enhän mä sun kanssasi ole.

-eri

Vierailija
14/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujuttu. Paitsi palstamammoille, jotka ovat pikkumaisia (isokokoisia) nillittäjiä.

Ps. Puolen päivän aikaan on sopivan väljä aikataulu. Tarkoittaako se sinulle klo 12:00?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi