Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenmies, pelimies vai ihan jotain muuta?!

Vierailija
30.04.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta jokin aika sitten. Olen ollut siis viimeksi sinkkuna vuonna nakki ja keppi eli aikana, jolloin ei ollut Tinderiä. Skeptisenä laitoin kuitenkin Tinderin, koska moni on löytänyt sieltä kestävän parisuhteen. 

Tapasin Tinderissä +30v miehen, tosi komea ja asiallinen. Varmasti on kysyntää. Vaikuttanut tähän asti asialliselta, mutta myös hyvin seksuaaliselta mikä toisaalta mulle ihan fine. Meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy". Viestitelty nyt 3vk ajan melko tasaisesti 2-3 päivän välein. Mies sanoi alun alkaen että näkee mieluummin kasvotusten koska ei käytä somea hirveän aktiivisesti, vastaillut kuitenkin ihan hyvin kaikkiin viesteihin. 

Muutaman kerran viestittelyn jälkeen kuvioihin tuli pieni sekstinen sävy, ei mitään ahdistavaa mutta sellaista rohkeampaa puhetta. Seassa myös toki ihan tavallistakin juttelua, mutta itseä häirinnyt välillä hieman se että onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä vai enemmän seksisuhteena. Ei hän ole mitenkään korostuneen kiinnostunut esim kuulemaan millainen olen jne. Toki hän on pystynyt somesta selvittää millainen tyyppi oon koska olen siellä todella aktiivinen.

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampaa mutta sanoin etten oo sen tyyppinen ja sanoi ymmärtävänsä. Sanoo että on avoimin mielin liikkeellä ja että häntä ei haittaisi jos löytäisi jotain pidempiaikaista. Kertonut myös että hänellä on hyvä fiilis minusta ja haluaisi ehdottomasti tavata minut. 

Pelkään että olenko nyt ihan v*tun kujalla vai olenko vähän luulotautinen. Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta. Mitä sanotte tästä, haiskahtaako? Oon niin hiton untuvikko näissä kuvioissa, vaikka omaan aika hyvät tuntosarvet ihmisiin. Itellä on hyvät fiilikset tästä, mutta välillä mietin että mikä on miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"? Mietin että en ekoilla treffeillä mee sänkyyn vaikka kuin tekis mieli, ehkä sen jälkeen näkee kiinnostaako sillä oikeasti? 

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllähän nyt jokainen tietää, miten mies kohtelee sellaista naista, josta on oikeasti kiinnostunut. Eli asiahan selviää, kun tapaat hänet: miten homma etenee, onko hän nähnyt ensimmäisten treffien eteen edes jonkin verran vaivaa, haluaako tehdä sinuun jollain tavalla vaikutuksen herättääkseen kiinnostuksesi jne.

Jos hän on nähnyt vaivaa vain sen verran, että on järjestänyt aikaikkunan pikapanoa varten, niin tiedät varmaan itsekin, mikä on homman nimi :-D

n45

Vierailija
22/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kysymys sulta. Mun kysymys oli tarkoitus esittää niin että olisinko lähtökohtaisesti 100% huolissaan. Miehet tuntien ne on melkein aina puutteessa ja tämä tapaus sanoi olleensa pitkään sinkkuna. Vaikka ainahan voi keksiä tarinoita. Mut kyl mä selvitän mikä on miehiään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa! Kiitos vinkistä:)

Vierailija
24/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampa.

Älä hyvä ihminen lähettele tällaisia kuvia itsestäsi kenellekään. 

Vierailija
25/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieheltä, joka virittelee verkkoja useampaan suuntaan eikä ole kiirettä minnekään, koska jossain on aina joku hänen tarpeilleen odottamassa reservissä. Mutta hyvähän se on "rekrytä" tinderistä lisää, jos joku vanha laittaa "luukun" kiinni tai itse kyllästyy. Tämä kyyninen ajatelma nykymenosta, ei välttämättä koske sinua.

Vierailija
26/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että jotkut miehet tykkäävät saalistaa. Heittää sinut romukomppaan, kun on pantu.

Vierailija
27/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos on vielä hyvännäköinen ja itsekin sanoit, että vientiä varmaan on. Kallistuisin siihen, että mies on opportunisti yleensä, jos tiedostaa oman asemansa.

Vierailija
28/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitoin sellaisen kuvan mikä ei hävetä Iltalehden kannessa, eli ihan loppuun asti mietitty juttu oli. Ja lähetetty katoavana kuvana (ei toki ole 100% turvallinen). 

Vierailija
29/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että lähtökohtaisesti mulle on ihan fine mennä sen kanssa sänkyyn, koska kuka nyt ei miestä haluis? Mutta koska mua kiinnostaa tyyppi myös ihmisenä ja jos meen ihastuu siihen JA tajuankin kuvion liian myöhään niin sitten on suru puserossa. Siksi kysyn vinkkejä siihen miten selvittää varmuudella tämä asia? Ehkä kysyn suoraan? 

Älä todellakaan anna ekalla tapaamisella, äläkä tokallakaan etkä edes kolmannellakaan. Siinä selviää se totuus miehestä.

Totuus miehestä selviää nopeiten, harrastamalla seksiä ekalla kerralla. 

The chase is better than the catch.

Vierailija
30/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä kysymys sulta. Mun kysymys oli tarkoitus esittää niin että olisinko lähtökohtaisesti 100% huolissaan. Miehet tuntien ne on melkein aina puutteessa ja tämä tapaus sanoi olleensa pitkään sinkkuna. Vaikka ainahan voi keksiä tarinoita. Mut kyl mä selvitän mikä on miehiään. 

Suurin osa ei kyllä oikeasti selvitä toisesta mitä ne on miehiään silloin, kun ei ole puhtaita jauhoja pusseissa. Mitä likaisempi tyyppi, sitä tiukemmin yrittää antaa kuvaa muusta. 

Enin, mitä voit odottaa tuolta on sarjapanijan pano tai x panoa. Nekin voivat mennä pieleen. Muu on fantasiaa. 

Vierailija
31/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun sänkyyn. Ja jos alat kehittää tunteita ja mies osottautuu mulkuksi, ei muuta kuin terapiaan ja oppimaan oppiläksy elämästä.

Vierailija
32/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin "sexual predatorin" uhri. Tuo on yksi heidän toimintatapansa. 

Vierailija
33/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney-prinsessa uskomusta pois- työstämään ja rohkeasti todellisuutta kohtaamaan. T. Kyynikko

Vierailija
34/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllähän nyt jokainen tietää, miten mies kohtelee sellaista naista, josta on oikeasti kiinnostunut. Eli asiahan selviää, kun tapaat hänet: miten homma etenee, onko hän nähnyt ensimmäisten treffien eteen edes jonkin verran vaivaa, haluaako tehdä sinuun jollain tavalla vaikutuksen herättääkseen kiinnostuksesi jne.

Jos hän on nähnyt vaivaa vain sen verran, että on järjestänyt aikaikkunan pikapanoa varten, niin tiedät varmaan itsekin, mikä on homman nimi :-D

n45

Kyllä mä annan tyttöystäväkohtelun myös yhden illan jutuille. Arvostan nuoria naisia, jotka suostuu treffaileen vanhempia miehiä.

M41

Vierailija
35/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, joka virittelee verkkoja useampaan suuntaan eikä ole kiirettä minnekään, koska jossain on aina joku hänen tarpeilleen odottamassa reservissä. Mutta hyvähän se on "rekrytä" tinderistä lisää, jos joku vanha laittaa "luukun" kiinni tai itse kyllästyy. Tämä kyyninen ajatelma nykymenosta, ei välttämättä koske sinua.

Näin se on, jos mies kuuluu siihen parhaaseen 1-5% joukkoon, joita kaikki naiset tavoittelevat. Ja aloittajan tapauksessa selvästi kuuluu.

Vierailija
36/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laitoin sellaisen kuvan mikä ei hävetä Iltalehden kannessa, eli ihan loppuun asti mietitty juttu oli. Ja lähetetty katoavana kuvana (ei toki ole 100% turvallinen). 

Joo. Itse laitoin tuollaisen niin mies tulosti sen ja laittoi esille 🙈

Vierailija
37/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että kannattaa avoimin mielin tavata ja katsoa minkälainen hän on miehiään livenä.

Tuo sensuellien kuvien penäily nostaa kyllä minulla niskavilloja pystyyn. Ei niitä oikein voi hyvällä syyllä kysellä ihmiseltä jota ei ole edes tavannut.

Jos kysellään, syynä on joko se, että...

1. Mies on niin tyhmä, ettei ymmärrä kuinka creepyä tuollainen on.

tai

2. Ei välitä yhtään siitä vaikutelmasta, koska heittelee verkkoja vähän sinne ja tänne, eikä voisi vähempää kiinnostaa, jos joku random-nainen pitää häntä hyypiönä.

Veikkaan, ettei luvassa ole mikään valioyksilö, mutta voithan tapaamalla tarkistaa tilanteen, jos olet avomielisessä tilassa.

M41

Vierailija
38/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, jos mies kuuluu siihen parhaaseen 1-5% joukkoon, joita kaikki naiset tavoittelevat. Ja aloittajan tapauksessa selvästi kuuluu.

Parhaaseen 😂😂🤣

Vierailija
39/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että kannattaa avoimin mielin tavata ja katsoa minkälainen hän on miehiään livenä.

Tuo sensuellien kuvien penäily nostaa kyllä minulla niskavilloja pystyyn. Ei niitä oikein voi hyvällä syyllä kysellä ihmiseltä jota ei ole edes tavannut.

Jos kysellään, syynä on joko se, että...

1. Mies on niin tyhmä, ettei ymmärrä kuinka creepyä tuollainen on.

tai

2. Ei välitä yhtään siitä vaikutelmasta, koska heittelee verkkoja vähän sinne ja tänne, eikä voisi vähempää kiinnostaa, jos joku random-nainen pitää häntä hyypiönä.

Veikkaan, ettei luvassa ole mikään valioyksilö, mutta voithan tapaamalla t

Itse en tajua, mitä järkeä on käydä jonkun sarjapanijan pantavana. Siinä tulee kohdelluksi esineenä ja saada tauteja. 

Vierailija
40/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Itse olin 30-35 -vuotiaana kuumaa kamaa ja sain valita naiseni. Keräsin tinderissä aina jotain 100 matchia, joista valkkasin noin 10 jatkoon. Tein puolivuotissunnitelman missä järjestyksessä aion hurmata nuo naiset ja sitten vain laitoin suunnitelman täytäntöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi