Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenmies, pelimies vai ihan jotain muuta?!

Vierailija
30.04.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta jokin aika sitten. Olen ollut siis viimeksi sinkkuna vuonna nakki ja keppi eli aikana, jolloin ei ollut Tinderiä. Skeptisenä laitoin kuitenkin Tinderin, koska moni on löytänyt sieltä kestävän parisuhteen. 

Tapasin Tinderissä +30v miehen, tosi komea ja asiallinen. Varmasti on kysyntää. Vaikuttanut tähän asti asialliselta, mutta myös hyvin seksuaaliselta mikä toisaalta mulle ihan fine. Meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy". Viestitelty nyt 3vk ajan melko tasaisesti 2-3 päivän välein. Mies sanoi alun alkaen että näkee mieluummin kasvotusten koska ei käytä somea hirveän aktiivisesti, vastaillut kuitenkin ihan hyvin kaikkiin viesteihin. 

Muutaman kerran viestittelyn jälkeen kuvioihin tuli pieni sekstinen sävy, ei mitään ahdistavaa mutta sellaista rohkeampaa puhetta. Seassa myös toki ihan tavallistakin juttelua, mutta itseä häirinnyt välillä hieman se että onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä vai enemmän seksisuhteena. Ei hän ole mitenkään korostuneen kiinnostunut esim kuulemaan millainen olen jne. Toki hän on pystynyt somesta selvittää millainen tyyppi oon koska olen siellä todella aktiivinen.

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampaa mutta sanoin etten oo sen tyyppinen ja sanoi ymmärtävänsä. Sanoo että on avoimin mielin liikkeellä ja että häntä ei haittaisi jos löytäisi jotain pidempiaikaista. Kertonut myös että hänellä on hyvä fiilis minusta ja haluaisi ehdottomasti tavata minut. 

Pelkään että olenko nyt ihan v*tun kujalla vai olenko vähän luulotautinen. Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta. Mitä sanotte tästä, haiskahtaako? Oon niin hiton untuvikko näissä kuvioissa, vaikka omaan aika hyvät tuntosarvet ihmisiin. Itellä on hyvät fiilikset tästä, mutta välillä mietin että mikä on miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"? Mietin että en ekoilla treffeillä mee sänkyyn vaikka kuin tekis mieli, ehkä sen jälkeen näkee kiinnostaako sillä oikeasti? 

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta

Mitä ihme ihmissuhde peliä itse pidät?

Vierailija
42/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, joka virittelee verkkoja useampaan suuntaan eikä ole kiirettä minnekään, koska jossain on aina joku hänen tarpeilleen odottamassa reservissä. Mutta hyvähän se on "rekrytä" tinderistä lisää, jos joku vanha laittaa "luukun" kiinni tai itse kyllästyy. Tämä kyyninen ajatelma nykymenosta, ei välttämättä koske sinua.

Pitää paikkaansa. Olen tehnyt tuota aivan surutta, kun tajusin miehenä kuuluvani siihen pieneen joukkoon, joka saa valita naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta

+ miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"?

- eri

Vierailija
44/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata xD

Vierailija
45/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jäi sanomatta se että asutaan eri paikkakunnalla! Olisin nähnyt sen muutoin jo aikoja sitten. 

Vierailija
46/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en tajua, mitä järkeä on käydä jonkun sarjapanijan pantavana. Siinä tulee kohdelluksi esineenä ja saada tauteja."

Ei jokaista tapaamaansa ihmistä tarvitse panna. Lisäksi suosittelen vahvasti kondomia uusien tuttavuuksien kanssa.

Yleisesti toivon, että ihmiset antaisivat toisilleen vähän enemmän siimaa kuin mitä Vauva-palstalla on tapana, varsinkin tutustumisvaiheessa. En kyllä usko, että omakaan siimani riittäisi, jos olisin tämän aloituksen naisen asemassa. Kai se on pakko tässä myöntää. 😕

M41

Vierailija
47/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, joka virittelee verkkoja useampaan suuntaan eikä ole kiirettä minnekään, koska jossain on aina joku hänen tarpeilleen odottamassa reservissä. Mutta hyvähän se on "rekrytä" tinderistä lisää, jos joku vanha laittaa "luukun" kiinni tai itse kyllästyy. Tämä kyyninen ajatelma nykymenosta, ei välttämättä koske sinua.

Näin se on, jos mies kuuluu siihen parhaaseen 1-5% joukkoon, joita kaikki naiset tavoittelevat. Ja aloittajan tapauksessa selvästi kuuluu.

Todellakin. Itse olin 30-35 -vuotiaana kuumaa kamaa ja sain valita naiseni. Keräsin tinderissä aina jotain 100 matchia, joista valkkasin noin 10 jatkoon. Tein puolivuotissunnitelman missä järjestyksessä aion hurmata nuo naiset ja sitten vain laitoin suunnitelman täytäntöön.

🤮 Kertoo jotain heistä, jotka pitävät tätä oman sukupuolensa parhaimmistona. 

Vierailija
48/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"?

- eri

Shit test. Hyvät lähtökohdat lähteä liikkeelle ajatelleen muista mahdollisemman ikävästi. 

Vierailija
49/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun kanssa samaan mieltä. Jokainen voisi kysyä itseltään: mitä menetän jos käyn ne yhdet treffit ja ehkä totean olleeni väärässä? Tai oikeassa? Pari tuntia elämästä ehkä menettää. 

Vierailija
50/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pıllua haluaa ja ei ole muutoin kiinnostunut. Jos olisi aidosti kiinnostunut, niin ei pilaisi sitä noilla sekstistisillä lähestymisillä. Jaksaa olla kohtelias ja odottaa, koska et ole hänelle ainoa nainen vaan "yksi projekteista".

Sanon vain että usko minua, vaikka miten haluaisit muuta yrittää uskoa.

Vierailija
51/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voit olla oikeassa. Mut kyllä mä tän selvitän aika pian. 

Vierailija
52/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, jos mies kuuluu siihen parhaaseen 1-5% joukkoon, joita kaikki naiset tavoittelevat. Ja aloittajan tapauksessa selvästi kuuluu.

Todellakin. Itse olin 30-35 -vuotiaana kuumaa kamaa ja sain valita naiseni. Keräsin tinderissä aina jotain 100 matchia, joista valkkasin noin 10 jatkoon. Tein puolivuotissunnitelman missä järjestyksessä aion hurmata nuo naiset ja sitten vain laitoin suunnitelman täytäntöön.

Ei vaan naisethan sellaisia parhaimmistona pitävät, kun juuri sellaisia niin valtava enemmistö naisista tavoittelee. Miehet vain reagoivat tilanteeseen, jonka naiset ovat luoneet.

Vierailija
53/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy".

Ja nyt pohdit haluaako mies lyhyttä suhdetta?😂

Vierailija
54/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, olen viestitellyt kolme kuukautta tapaamatta ja sitten piehtaroit omassa vainoharhaisuudessasi. Earth calling ... 

Vierailija
55/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voit olla oikeassa. Mut kyllä mä tän selvitän aika pian. 

Mitä selvitettävää tuossa siis on? Miestä kiinnostaa seksi, sinua myös? Panette 1 - x kertaa tai sitten ette. 

Vierailija
56/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan "parhaaseen".

Vierailija
57/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkaansa. Olen tehnyt tuota aivan surutta, kun tajusin miehenä kuuluvani siihen pieneen joukkoon, joka saa valita naiset.

Kiinnostaa tietää, miten näillä miehillä menee niinkuin "syvätasolla" itsensä kanssa tai tunnetasolla? Ja tiedän, ettei tähän välttämättä saa rehellistä vastausta.

Vierailija
58/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet ihan pihalla ja tosi naiivi. Mies tekstailee, tapailee ja panee muidenkin naisten kanssa koko ajan. Ja tapaamiset pitäisi aina järkätä mahdollisimman pian! Tekstailu ei ole tapailua, ja se vain synnyttää kaikenlaisia mielikuvia ja odotuksia, jotka yleensä eivät vastaa todellisuutta.

Hän on erittäin seksuaalinen ja toi sen heti kättelyssä esiin, mikä jo kertoo, mitä hän hakee.Seksistinen-sanan merkitys kannattaa muuten tsekata, ei tarkoita samaa kuin seksuaalinen tai seksuaalissävytteinen.

Teit itsestäsi miehen silmissä tosi helpon ja halvan oloisen, kun lähdit seksiviesteihin mukaan ja lähetit itsestäsi vielä paljastavia kuvia. Ei jessus. Ei, mies ei halua sinusta tyttöystävää, etkä sinä saa häntä nalkkiin enää millään tavalla. Mies olisi lähestynyt sinua eri tavalla, jos olisi nähnyt sinussa parisuhdepotentiaalia. Jos panet tyypin kanssa, ihastut entistä enemmän ja sitten jäät rannalle ruikuttamaan ja roikkumaan, kun miestä ei kiinnosta muu kuin paneskelu silloin, kun muita naisia ei ole saatavilla. Mutta naisten pitää aina oppia kaikki kantapään kautta.

Vierailija
59/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen aloitus, miten muiden palstalaisten pitäisi osata kommentoida henkilöä jota ei ole tavattu ja kuvaelma perustuu lähinnä intuitioihin. Hyvää vappua ja sillai.

Vierailija
60/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä kirjoitin sen tuohon siksi että miksi se ei kirjoita suoraan "hupia" jos etsii seksiä. Koska siinä ei oo mitään pahaa jos ettii seksiä ja sanoo sen! Ainoastaan se on perseestä että antaa ymmärtää olevan mahiksia pidempään juttuun vaikka ettii sänkyseuraa. Käsititkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi