Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naistenmies, pelimies vai ihan jotain muuta?!

Vierailija
30.04.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta jokin aika sitten. Olen ollut siis viimeksi sinkkuna vuonna nakki ja keppi eli aikana, jolloin ei ollut Tinderiä. Skeptisenä laitoin kuitenkin Tinderin, koska moni on löytänyt sieltä kestävän parisuhteen. 

Tapasin Tinderissä +30v miehen, tosi komea ja asiallinen. Varmasti on kysyntää. Vaikuttanut tähän asti asialliselta, mutta myös hyvin seksuaaliselta mikä toisaalta mulle ihan fine. Meillä molemmilla lukee Tinderissä "pitkää juttua, mutta lyhytkin käy". Viestitelty nyt 3vk ajan melko tasaisesti 2-3 päivän välein. Mies sanoi alun alkaen että näkee mieluummin kasvotusten koska ei käytä somea hirveän aktiivisesti, vastaillut kuitenkin ihan hyvin kaikkiin viesteihin. 

Muutaman kerran viestittelyn jälkeen kuvioihin tuli pieni sekstinen sävy, ei mitään ahdistavaa mutta sellaista rohkeampaa puhetta. Seassa myös toki ihan tavallistakin juttelua, mutta itseä häirinnyt välillä hieman se että onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä vai enemmän seksisuhteena. Ei hän ole mitenkään korostuneen kiinnostunut esim kuulemaan millainen olen jne. Toki hän on pystynyt somesta selvittää millainen tyyppi oon koska olen siellä todella aktiivinen.

Ollaan vaihdettu kertaalleen sensuellit kuvat ja olis halunnut rohkeampaa mutta sanoin etten oo sen tyyppinen ja sanoi ymmärtävänsä. Sanoo että on avoimin mielin liikkeellä ja että häntä ei haittaisi jos löytäisi jotain pidempiaikaista. Kertonut myös että hänellä on hyvä fiilis minusta ja haluaisi ehdottomasti tavata minut. 

Pelkään että olenko nyt ihan v*tun kujalla vai olenko vähän luulotautinen. Hän on ollut kyllä tosi kärsivällinen odottamaan treffejä jotka on melkein kk päässä tutustumisesta. Mitä sanotte tästä, haiskahtaako? Oon niin hiton untuvikko näissä kuvioissa, vaikka omaan aika hyvät tuntosarvet ihmisiin. Itellä on hyvät fiilikset tästä, mutta välillä mietin että mikä on miehiään. Miten saan hänet hyvätapaisesti "kiinni"? Mietin että en ekoilla treffeillä mee sänkyyn vaikka kuin tekis mieli, ehkä sen jälkeen näkee kiinnostaako sillä oikeasti? 

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tän asian laitoinkin jo omaan takaraivoon. Meen kyllä sen kotiin puhelin visusti taskussa mutta tasan tarkkaan keskellä kirkasta päivää. 

Heh, r ai skauksia tapahtuu vain pimeään aikaan? Vähän nyt valoja päälle, nainen.

Vierailija
102/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Onko kaikki kotiin kutsuvat miehet raiskaajia ja murhaajia? Se että siinä olis seksitoive takana, on mulle ihan yks lysti. Voin sitten ite päättää meenkö sänkyyn vai en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Onko kaikki kotiin kutsuvat miehet raiskaajia ja murhaajia? Se että siinä olis seksitoive takana, on mulle ihan yks lysti. Voin sitten ite päättää meenkö sänkyyn vai en. 

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
104/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohdalla osuu väärää tyyppi sulta ei paljon kyselellä. 

Vierailija
105/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja minua ei haittaa, onko sivusuhde joku pelimies vai ei. Nyt tuntuu, että yksi on rakastunut minuun, ja se saa minut paniikkiin. En halua mitään vakavaa. Hirveän hyviä sinkkumiehiä kyllä nykyään. Harmi, että haluaisivat varatun parisuhteeseen kanssaan.

Vierailija
106/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taustatyö on tehty sitä varten että rikoksia ei pääse syntymään. Aika monet teistä on ilmeisesti raiskattu ku ootte niin peloissaan mun puolesta. 

Vierailija
107/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tinderkeskusteluissa en ole koskaan peitellyt sitä, että parisuhteessa seksi on minulle tärkeää. Treffit on aina sovittu kahviloihin tai ravintoloihin. Kaikki seksi on aina tapahtunut naisen aloitteesta. Joskus suostuin (valitettavasti) ihan kohteliaisuudesta. Sen kuitenkin tajusin onneksi lopettaa, koska liian usein seksiä pidettiin kiintymyksen osoituksena.

Vierailija
108/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Ku mulla on nimenomaan tullut asia enemmän siinä valossa esiin että kyseessä on seksuaalinen tyyppi mut haluun silti pitää silmät ja korvat auki. 

Vierailija
109/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku meet sen kotiin, kato miten se kohtelee sen puhelinta. Onko koko ajan taskussa tai naampuoli alaspäin pöydällä, äänettömällä jne..

Vierailija
110/110 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILANNE PÄIVITYS: sain miehen nalkkiin tarkoitusperistä. Ei suostunut julkiselle paikalle treffeille eli