Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?
Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnan seksualisointi on mennyt liian pitkälle. Sehän on lapsen ruokintaa!!
Edelleen, tämä häiritsevä tapa imettää on uusi ilmiö. Eli äidit on ne, jotka on muuttuneet eivätkä enää halua noudattaa peruskäytöstapoja ja huomioida muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lapsivihamielinen maa. Myös nais- ja äitiviha paistaa keskustelussa. Imetyksestä ja rinnoista tehdään elämää suurempi ongelma. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.
Tämä on perusargumentti niiltä, joilla ei ole käytöstapoja ja jotka ei opeta niitä lapsilleen. Huutavat nais- ja äitivihaa aina, jos heiltä ( imetys) tai lapsiltaan odotetaan hyvää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vessaanko sitä pitäisi mennä imettämään? Söisitkö itse vessassa?
Kun kun mun lapset oli pieniä imetin missä lapsen tuli nälkä,mm. keskellä Rossoa. Imetyspaita josta vähän luukkua auki,ei idea ole kiskoa molempia tissejä esiin.
Sadannen kerran, tässä on kyse imettäjistä, jotka eivät edes yritä tehdä sitä tuolla tavalla huomaamattomasti.
Minä peitin, koska vauva tosiaan saattoi häiriintyä ympäristön hälinästä, päästää otteen nännistä ja siitä sitten suihkusi maitoa kaarella 😆
Vierailija kirjoitti:
Rintoja ei saa näyttää julkisella paikalla. Miksi vauvan imetys antaa tästä jonkun erityisvapauden.
Itseäni ei haittaa jos menee vähän syrjempään, käyttää harsoa jne. mutta olenpa tarjoilijana todistanut mm. taaperoimetyksen jossa muksu lähti haahuilemaan pois sylistä ja mamma jäi tissi paljaana huhuilemaan "Pirjo-Eemeliiii! Tuutko ottamaan vielä"
Kunpa tää olis vitsi. Mutta ei.
Tämä! Näitä on ja koko ajan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kun mun lapset oli pieniä imetin missä lapsen tuli nälkä,mm. keskellä Rossoa. Imetyspaita josta vähän luukkua auki,ei idea ole kiskoa molempia tissejä esiin.
Sadannen kerran, tässä on kyse imettäjistä, jotka eivät edes yritä tehdä sitä tuolla tavalla huomaamattomasti.
Niinpä. Joillain tässä ketjussa tuntuu olevan todella pahoja luetunymmärtämisongelmia, kun jatkuvasti hokevat, miten ei saa imettää ollenkaan, kuinka paljon vihataan lapsia ja äitejä ja varsinkin kaikkia maailman naisia. Kukaan ei vihaa mitään, paitsi huonoa käytöstä ja tahallista itsensäpaljastelua. Ja nälkäistä pientä vauvaa kuuluu imettää.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnan seksualisointi on mennyt liian pitkälle. Sehän on lapsen ruokintaa!!
Anteeksi mutta joskus se imettäjä tuntuu ajattelevan jotain muuta. Sen verran näyttävästi se tapahtuu. Normaalista imettäjästä ei juuri edes huomaa tapahtumaa. Jotkut tekevät sen mahdollisimman näkyvästi. Ehkä se on jotain ihmisten kouluttamista, motiivia voin vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lapsivihamielinen maa. Myös nais- ja äitiviha paistaa keskustelussa. Imetyksestä ja rinnoista tehdään elämää suurempi ongelma. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.
Ihan naurettava väite taas. Aikana, jolloin imetys hoidettiin huomaamattomasti, oli korkeampi syntyvyys. Eli tuskin kumpikaan asia johtuu toisesta
Äitiysviha on suomessa ihan yleistä ja sallittua. Nimenomaan vanhemmat naiset tätä erityisesti harrastavat ja käytös on täysin asiatonta.
Sitä on myös lainsäädännössä, mm. sukupuoleton vanhemmuuslaki ja pakotus osallistua lääketeolliseen seksuaaliväkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
Etpä niin. Sä katselisit niitä kun kiskot käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettava väite taas. Aikana, jolloin imetys hoidettiin huomaamattomasti, oli korkeampi syntyvyys. Eli tuskin kumpikaan asia johtuu toisesta
Milloin imettämistä on hävetty?
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
No älä katso. Opettele sierämään elämån normaaleja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joillain tässä ketjussa tuntuu olevan todella pahoja luetunymmärtämisongelmia, kun jatkuvasti hokevat, miten ei saa imettää ollenkaan, kuinka paljon vihataan lapsia ja äitejä ja varsinkin kaikkia maailman naisia. Kukaan ei vihaa mitään, paitsi huonoa käytöstä ja tahallista itsensäpaljastelua. Ja nälkäistä pientä vauvaa kuuluu imettää.
Suurempi etikettivirhe kuin itse etikettivirhe on huomauttaa siitä.
Eli omat käytöstapasi ovat peräpääosastolta, jos imettäjällä rintaosastolta.
Vierailija kirjoitti:
Rintoja ei saa näyttää julkisella paikalla. Miksi vauvan imetys antaa tästä jonkun erityisvapauden.
Itseäni ei haittaa jos menee vähän syrjempään, käyttää harsoa jne. mutta olenpa tarjoilijana todistanut mm. taaperoimetyksen jossa muksu lähti haahuilemaan pois sylistä ja mamma jäi tissi paljaana huhuilemaan "Pirjo-Eemeliiii! Tuutko ottamaan vielä"
On vain hyvä että te hitaatkin vähitellen tajuatte, ettei rinnat ole miesvauvoille.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat saa olla esillä imetyskontekstissa ja uimarannalla. Närästä setämiehille, joiden koko ihrainen yläruumis löllyy näkyvillä ilman imetystarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä aika oli? Lähdettä ja faktaa pöytään sen ajan piiloimetyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, tämä häiritsevä tapa imettää on uusi ilmiö. Eli äidit on ne, jotka on muuttuneet eivätkä enää halua noudattaa peruskäytöstapoja ja huomioida muita ihmisiä.
Miten sua pitäis huomioida? Huutamalla, että VAUVALLA ON NÄLKÄ, SITOKAA RUNKKARIT SILMÄNNE! Etkö osaa olla toljottamatta?
Täällä taitaa olla yksi "tissit tiskiin" -mamma puolustelemassa näkyvää julki-imetystään. Tunnistaa jo kirjoitustyylistä, että on sama. Haukkuu muita kirjoittajia.
Ei ole mikään pakko katsoa. Silmät liikkuu, luomet liikkuu, pää kääntyy, tuolia voi kääntää.
Vaikea kuvitella että olisi noin monta neliraajahalvaantunutta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla yksi "tissit tiskiin" -mamma puolustelemassa näkyvää julki-imetystään. Tunnistaa jo kirjoitustyylistä, että on sama. Haukkuu muita kirjoittajia.
Juu, vsin yksi nainen Suomessa on koskaan rintaruokkinut lastaan. Esim. sinut imetti ilmeisesti isä piilossa ja salaa.