Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?

Vierailija
27.04.2025 |

Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää. 

Kommentit (365)

Vierailija
361/365 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lapsettomat naiset kritisoivat imettäviä äitejä. He itse haluavat miesten kiinnittävän huomion rintoihinsa. Siksi he kokevat imettävän äidin uhkaksi itselleen. Imettämisessä ei ole mitään seksuaalista eivätkä maitoa erittävät rinnat miehiä kiinnosta. 

Vierailija
362/365 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lapsettomat naiset kritisoivat imettäviä äitejä. He itse haluavat miesten kiinnittävän huomion rintoihinsa. Siksi he kokevat imettävän äidin uhkaksi itselleen. Imettämisessä ei ole mitään seksuaalista eivätkä maitoa erittävät rinnat miehiä kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/365 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap

Ei kai sun tarvitsekaan vai vetävätkö muut tissinsä esiin kun alat imettämään?

Vierailija
364/365 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy usein vauvaperheiden suosimissa kahviloissa ja ravintoloissa tyydyttämässä itseään. Mitä enemmän vihastumista ja tuohtumusta, sitä nopeammin ja voimallisemmin käsi vatkaa jalkovälissä.

Vierailija
365/365 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa sen huivin, mutta vauva ei tykännyt olla sen alla, vaan rupesi aina karjumaan ja heilutti käsiään kunnes sai huivin pois. En sitten käyttänyt huivia julkisilla paikoilla, mutta pidin kyllä imetyspaitaa, joka suojaa sentään jonkin verran. Minua ei haittaa ollenkaan, vaikka ihmiset imettävät julkisesti niin, että rinta näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi