Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?
Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä näkyy kesäisin ilman paitaa kaupungilla ja monesti näilläkin on isommat tissit ja maha, kuin itsensä peittäneillä naisilla. Mielummin siedän lastaan rintaruokkivaa äitiä, kun näitä röllykkämahoja ja -tissejään esitteleviä miehiä. Nämä jälkimmäiset pitäisi oikeasti sakottaa sukupuolisiveellisyyden nimissä. Etenkin, jos täällä uikuttavat miehet ovat sitä mieltä, että rintaruokinta on luonnotonta ja sitä ei saa tehdä kodin seinien ulkopuolella. Valtaosa on teistäkin rintaruokittu aikanaan.
Tämä.
Imettäminen on luonnollista ja tiskit ovat vauvaa varten. Aina voi kääntää katseensa asioista, joita ei halua katsella. Niin minä teen mm. lihavien, rumien, paidattomien miesten kohdalla.
Melkoisen vaikeaa katsoa muualle kun itse syöt ateriaa ja si
Hui kamala. Reagoitko tuttipulloonkin samoin, pitäisikö sekin peittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen pitää olla sallittua kaikkialla ja joka paikassa. Mitään ei tarvitse peitellä. Imettävä nainen on todella mielllyttävä näky. Tissikateudesta kärsivät naiset voivat katsoa muualle.
M46
Voi sitä rintaa peittää. Katsoisitko sinä mielelläsi miesten peniksiä?
Penis on genitaali, sen vastine naisella on vulva. Ja vulvat tietenkin pidetään peitettynä julkisella paikalla.
Rinta sen sijaan ei ole sen kummallisempi ruumiinosa kuin vaikkapa vatsa tai reidet.
Hävettää olla nainen kun luen tätä ketjua. Miksi äiti ihmiset on tuollaisia itsekkäitä raivottaria? Jään odottamaan alapeukkuja XD. Ne ei kuitenkaan tule muuttamaan mun mielipidettäni.
Imetin aikoinani missä halusin. En lupia kysellyt. Niin tekisin nytkin. Imettäkööt vessassa ne, ketkä katsovat sen sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
Kaiken maailman muunsukupuoliset näkyvillä ja mainostamassa ihteään m***aan hei****lutellen ja sitten yksi tissi saa pois tolaltaan, voi taittamurallaa sentään.
Onhan niitä tissejä kaikki nähneet, ja ei luulisi yllättävän:)
Tisit esiin. Kunnian palautus tisseille, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä äidin pitäisi sitten imettää?
Älä katso!
Miksi miehet usein kulkevat kesällä ilman paitaa ja näyttävät nänninsä? Eivät edes imetä. Häiritsee. Käyttäisivät harsoa.
Miten manboob eroaa naisten tisseistä? Nisäkkäitä kaikki ollaan.
Ja ne maha- ja selkäkarvat!😵💫🤢
Karvat ovat luonnollisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen pitää olla sallittua kaikkialla ja joka paikassa. Mitään ei tarvitse peitellä. Imettävä nainen on todella mielllyttävä näky. Tissikateudesta kärsivät naiset voivat katsoa muualle.
M46
Mitä ihmeen kateutta kuvittelet rumien maitoa valuvien tissien aiheuttavan?Lähinnä ällöttää ja lisäksi se paskova j lutkuttava vauva.
Kyllä minultakin ruokahalun veisi ympäriinsä tatuoitu, kalju, ihramaha ihminen, mutta en KATSO sinnepäin
Vierailija kirjoitti:
Imetys on maailman luonnollisin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse imetin lasta tarvittaessa tiellä kävellessäkin. Mitä ihmeellistä siinä on? Tietysti lapsikin hyötyy ruokarauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse imetin lasta tarvittaessa tiellä kävellessäkin. Mitä ihmeellistä siinä on? Tietysti lapsikin hyötyy ruokarauhasta.
Vauvasi oli varmaan kantoliinassa tai rintarepussa tuolloin. Se onkin yksi hyvä tapa imettää todella huomaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Mitä ihmeen kateutta kuvittelet rumien maitoa valuvien tissien aiheuttavan?Lähinnä ällöttää ja lisäksi se paskova j lutkuttava vauva.
Kyllä minultakin ruokahalun veisi ympäriinsä tatuoitu, kalju, ihramaha ihminen, mutta en KATSO sinnepäin
Ole sinä katsomatta,minulla on oikeus asioida missä haluan ,ilman että siellä roikotetaam ällöttäviä tissejä. Varmasti huomautan jos tälläisen avoimesti imettävän näen.Näin olen myös tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon luonnollinen,se ei trkoita että muiden pitää sitä katsoa.Moni muukin asia on luonnollinen,mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että syntymä, kuolema ja hengittäminen on vielä luonnollisempia asioita kuin imetys. Suinkaan kaikki ihmiset eivät imetä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.
Minusta voi pöydässäkin kyllä imettää, mutta olisi fiksua peittää vähän sitä rintaansa, tulee muuten itsensäpaljastelija-fiilis..
No ei kahvila ole mikään imetys paikka. Sorry ja eri
Vessaanko sitä pitäisi mennä imettämään? Söisitkö itse vessassa?
Kun kun mun lapset oli pieniä imetin missä lapsen tuli nälkä,mm. keskellä Rossoa. Imetyspaita josta vähän luukkua auki,ei idea ole kiskoa molempia tissejä esiin.
Naisen rinnan seksualisointi on mennyt liian pitkälle. Sehän on lapsen ruokintaa!!
Tulee tästä keskustelusta mieleen meemi, jossa imettävää äitiä käsketään peittää itsensä ja peittää oman päänsä :D
Harmi että omat muksut jo isoja,tekisin mielelläni tuon meemin todeksi ja heittäisin jonkun rätin päähäni jos imettäisin ja joku tulisi urputtamaan että peitä ittes!
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lapsivihamielinen maa. Myös nais- ja äitiviha paistaa keskustelussa. Imetyksestä ja rinnoista tehdään elämää suurempi ongelma. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.
Ihan naurettava väite taas. Aikana, jolloin imetys hoidettiin huomaamattomasti, oli korkeampi syntyvyys. Eli tuskin kumpikaan asia johtuu toisesta
Miksi käytettäisiin? Sehän on vain tiellä.