Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?

Vierailija
27.04.2025 |

Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää. 

Kommentit (365)

Vierailija
261/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytettäisiin? Sehän on vain tiellä.

Vierailija
262/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä näkyy kesäisin ilman paitaa kaupungilla ja monesti näilläkin on isommat tissit ja maha, kuin itsensä peittäneillä naisilla. Mielummin siedän lastaan rintaruokkivaa äitiä, kun näitä röllykkämahoja ja -tissejään esitteleviä miehiä. Nämä jälkimmäiset pitäisi oikeasti sakottaa sukupuolisiveellisyyden nimissä. Etenkin, jos täällä uikuttavat miehet ovat sitä mieltä, että rintaruokinta on luonnotonta ja sitä ei saa tehdä kodin seinien ulkopuolella. Valtaosa on teistäkin rintaruokittu aikanaan.

Tämä. 

Imettäminen on luonnollista ja tiskit ovat vauvaa varten. Aina voi kääntää katseensa asioista, joita ei halua katsella. Niin minä teen mm. lihavien, rumien, paidattomien miesten kohdalla. 

Melkoisen vaikeaa katsoa muualle kun itse syöt ateriaa ja si

Hui kamala. Reagoitko tuttipulloonkin samoin, pitäisikö sekin peittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen pitää olla sallittua kaikkialla ja joka paikassa. Mitään ei tarvitse peitellä. Imettävä nainen on todella mielllyttävä näky. Tissikateudesta kärsivät naiset voivat katsoa muualle.

M46

Voi sitä rintaa peittää. Katsoisitko sinä mielelläsi miesten peniksiä?

Penis on genitaali, sen vastine naisella on vulva. Ja vulvat tietenkin pidetään peitettynä julkisella paikalla.

Rinta sen sijaan ei ole sen kummallisempi ruumiinosa kuin vaikkapa vatsa tai reidet. 

Vierailija
264/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla nainen kun luen tätä ketjua. Miksi äiti ihmiset on tuollaisia itsekkäitä raivottaria? Jään odottamaan alapeukkuja XD. Ne ei kuitenkaan tule muuttamaan mun mielipidettäni.

Vierailija
265/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin aikoinani missä halusin. En lupia kysellyt. Niin tekisin nytkin. Imettäkööt vessassa ne, ketkä katsovat sen sopivaksi.

Vierailija
266/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap

Kaiken maailman muunsukupuoliset näkyvillä ja mainostamassa ihteään m***aan hei****lutellen ja sitten yksi tissi saa pois tolaltaan, voi taittamurallaa sentään.

Onhan niitä tissejä kaikki nähneet, ja ei luulisi yllättävän:)

Vierailija
267/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisit esiin. Kunnian palautus tisseille, kiitos.

Vierailija
268/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä äidin pitäisi sitten imettää?

Älä katso!

Miksi miehet usein kulkevat kesällä ilman paitaa ja näyttävät nänninsä? Eivät edes imetä. Häiritsee. Käyttäisivät harsoa.

Miten manboob eroaa naisten tisseistä?  Nisäkkäitä kaikki ollaan.

Ja ne maha- ja selkäkarvat!😵💫🤢

Karvat ovat luonnollisia

Vierailija
269/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen pitää olla sallittua kaikkialla ja joka paikassa. Mitään ei tarvitse peitellä. Imettävä nainen on todella mielllyttävä näky. Tissikateudesta kärsivät naiset voivat katsoa muualle.

M46

Mitä ihmeen kateutta kuvittelet rumien maitoa valuvien tissien aiheuttavan?Lähinnä ällöttää ja lisäksi se paskova j lutkuttava vauva.

Kyllä minultakin ruokahalun veisi  ympäriinsä tatuoitu, kalju, ihramaha  ihminen, mutta en KATSO sinnepäin

Vierailija
270/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetys on maailman luonnollisin asia.

Vierailija
271/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse imetin lasta tarvittaessa tiellä kävellessäkin. Mitä ihmeellistä siinä on? Tietysti lapsikin hyötyy ruokarauhasta.

Vierailija
272/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse imetin lasta tarvittaessa tiellä kävellessäkin. Mitä ihmeellistä siinä on? Tietysti lapsikin hyötyy ruokarauhasta.

Vauvasi oli varmaan kantoliinassa tai rintarepussa tuolloin. Se onkin yksi hyvä tapa imettää todella huomaamattomasti.

Vierailija
273/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Mitä ihmeen kateutta kuvittelet rumien maitoa valuvien tissien aiheuttavan?Lähinnä ällöttää ja lisäksi se paskova j lutkuttava vauva.

Kyllä minultakin ruokahalun veisi  ympäriinsä tatuoitu, kalju, ihramaha  ihminen, mutta en KATSO sinnepäin

Ole sinä katsomatta,minulla on oikeus asioida missä haluan ,ilman että siellä roikotetaam ällöttäviä tissejä. Varmasti huomautan jos tälläisen avoimesti imettävän näen.Näin olen myös tehnyt.

Vierailija
274/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon luonnollinen,se ei trkoita että muiden pitää sitä katsoa.Moni muukin asia on luonnollinen,mitä sitten?

Vierailija
275/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että syntymä, kuolema ja hengittäminen on vielä luonnollisempia asioita kuin imetys. Suinkaan kaikki ihmiset eivät imetä koskaan.

Vierailija
276/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.

Minusta voi pöydässäkin kyllä imettää, mutta olisi fiksua peittää vähän sitä rintaansa, tulee muuten itsensäpaljastelija-fiilis..

No ei kahvila ole mikään imetys paikka. Sorry ja eri

Vierailija
277/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaanko sitä pitäisi mennä imettämään? Söisitkö itse vessassa?

Kun kun mun lapset oli pieniä imetin missä lapsen tuli nälkä,mm. keskellä Rossoa. Imetyspaita josta vähän luukkua auki,ei idea ole kiskoa molempia tissejä esiin.

Vierailija
278/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnan seksualisointi on mennyt liian pitkälle. Sehän on lapsen ruokintaa!!

Vierailija
279/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä keskustelusta mieleen meemi, jossa imettävää äitiä käsketään peittää itsensä ja peittää oman päänsä :D

Harmi että omat  muksut jo isoja,tekisin mielelläni tuon meemin todeksi ja heittäisin jonkun rätin päähäni jos imettäisin ja joku tulisi urputtamaan että peitä ittes! 

Vierailija
280/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on lapsivihamielinen maa. Myös nais- ja äitiviha paistaa keskustelussa. Imetyksestä ja rinnoista tehdään elämää suurempi ongelma. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.

Ihan naurettava väite taas. Aikana, jolloin imetys hoidettiin huomaamattomasti, oli korkeampi syntyvyys. Eli tuskin kumpikaan asia johtuu toisesta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi