Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?
Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää.
Kommentit (365)
Imettäminen pitäisi aina tapahtua molemmat rinnat paljaana ja ilman mitään peittelyä. Imettävä nainen on kaunis.
M44
Miksi pitää peitellä, eihän silloin kukaan näe tai närkästy eikä silloin voi syytellä muita lapsikielteisyydestä.
Naiselle toisen naisen rinnat ovat pahimpia asioita maailmassa.
Harso on vauvan mahdollisia pukluja varten. En ole koskaan ajatellut, että se olisi peittämistä varten.
Pyykkipussi on hyvä. Siihen reikä leikataan ja pussiin tungetaan tissi. Vauva sitten syö kun nänni ja nännipihaa tungetaan siitä reiästä suuhun. Maalarinteipillä voi jo kotoa lähtiessä kiinnittäö pussukan tiiviisti tissin ympärille. Silleen ne samassa pöydässä istuvat rintavakoaan esittelevät ja ohuen puseron kautta nännejään näyttävät naiset voivat olla rauhassa. Se vauvan syömisääni on ikävä eikä sitä voi välttää. Jonkin verran se peittyy aikuisten mässytysäänien kautta. Aikuiset maiskuttelevat suu auki ja röyhtäilevät. Sillä tavoin pyrkivät kiinnittämään huomionsa pois vauvan syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös kertoo itsekkyydestä ja käytöstapojen puutteesta. Nämä edellämainitut ovat muotia Suomessa. Paljon matkustaneena, olen huomannut, että muualla ihmiset osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat myös muita ihmisiä. Siellä ei näe paljaita ryntäitä vauvoja imettämässä. Siellä ei myöskään vauvojen kanssa tungeta joka paikkaan niinkuin Suomessa. Vauvojen paikka on kotona ei missään kahvilan hälinässä.
Just joku kertoi että erityisesti ulkomailla pn nähnyt näitä julkisesti tissit esillä imettäviä. Ei ole mikään "vain suomessa"-juttu. Täällä ollaan aika häveliäitä tässä asiassa verrattuna moneen maahan.
Ranskassa ja Italiassa tällaiseen ei törmää. En minä ainakaan ole törmännyt.
Mutta rannalla siellä sitten ollaan tissit paljaana, vaikka täälläkin se olisi sallittua.
Voi johtua myös siitä, että koko imetysasia on tuoreelle äidille uusi. Itse olen imettänyt asiattomassa paikassa, sarjassamme kirkko, enkä ajatellut siitä sen kummempaa. Kun olin ollut vähän aikaa äiti, riitti aivokapasiteettia näkösuojan virittelemiseen huivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnan seksualisointi on mennyt liian pitkälle. Sehän on lapsen ruokintaa!!
Edelleen, tämä häiritsevä tapa imettää on uusi ilmiö. Eli äidit on ne, jotka on muuttuneet eivätkä enää halua noudattaa peruskäytöstapoja ja huomioida muita ihmisiä.
Miten sua pitäis huomioida? Huutamalla, että VAUVALLA ON NÄLKÄ, SITOKAA RUNKKARIT SILMÄNNE! Etkö osaa olla toljottamatta?
Olen nainen, tuijotan kun on vaikea uskoa miten joku voi olla noin sivistymätön että esittelee itseään julkisilla paikoilla. Hävettää naisten puolesta, antavat kuvan että kaikki naiset ovat halpoja.
? ? Vanhapiika siellä vinkuu, typerä sellainen 😡
Äidistäni on 80luvulta kuva jossa imettää Linnanmäellä,isäni kuvasi minua ja äiti jäi veli tissillä kuvaan.
Että on sitä julki-imetetty ennenkin!
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
Ei kai niin ole tarkoituskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.
Minusta voi pöydässäkin kyllä imettää, mutta olisi fiksua peittää vähän sitä rintaansa, tulee muuten itsensäpaljastelija-fiilis.
Tahallaan jotkut sen tekevät niin suurieleisesti koska tietävät että jotkut vaivaantuvat ja oikein odottavat että joku huomauttaisi asiasta jotta voivat uhriutua ja läyhätä. Sen voi hoitaa muut huomioidenkin mutta kaikilla ei ole käytöstapoja. Sille hajulle ei toki voi mitään.
Minulla oli vaikeuksia imettää kainosti lasta. Rintani paisuivat kolminkertaisiksi ja en osannut niin suurten rintojen kanssa oikein toimia. Oli aina vaikea kaivaa rintaa esiin vain vähän, koska se oli niin iso. Sitten kun sai lapsen rinnalle ja yritti vähän peitellä sitä jollain huivilla niin lapsi repi sitähuivia pois. Eikä yhtään helpottanut, että lähellä olevat ihmiset jaksoivat tuijottaa isoa tissiä ja imetystapahtumaa. Siksi en mieluusti imettänyt enää julkisissa tiloissa.
Mutta toivoisin, että imetys ei olisi niin seksualisoitu ja tabu tapahtuma, ettei sitä voisi tehdä missä vaan vauvan ehdoilla. Annetaan äideille rauha olla äitejä ja myös kehorauha heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
Katsele ulos?
Samalla kun yritän jutella tuttavan kanssa? ap
Katseletko siis yleensäkin tuttavan rintoja kun juttelette? Yleensä on tapana katsoa juttu kaverin kasvoja.
Jos sinä olisit miespuolisen kaverisi kanssa kahvilassa ja hän yhtäkkiä laskisi housut kinttuun ja alkaisi siinä runkata, katsoisitko sinä vain sitkeästi häntä silmiin ja leikkisit, että ei tässä mitään, ihan normaaliahan tämä, nahkaa vain siinä missä nenänpääkin.
Runkkaus ja vauvan syöttäminen ovatkin rinnastettavia tekoja. Penis vaan s
Älä puhu muiden naisten puolesta. Minulle rintani ovat puhtaasti ja ainoastaan eroottinen alue, jonka koskettaminen tuottaa suurta mielihyvää.
Imettäjä voittaa rinnanmitalla!
Kukaan ei kuole siihen, jos näkee imettävän äidin tissin.
Joo, kyllä itse olen käyttänyt harsoa. Mutta jos joku ei käytä: EVVK.
Tiedättekö tai muistatteko mikä homma on synnytyksessä, imetyksessä, pienen vauvan hoitamisessa. Aivan kärpäsen kokoinen asia on, jos siinä showssa joku kanssakulkija järkyttyy maailman luonnollisimmasta tapahtumasta, pienen vauvan imetyksestä. Se on sen kanssakulkijan ongelma.
Miettikäähän elämällenne jotain vähän tärkeämpää mihin keskittyä, jos ette halua olla luusereita
Vierailija kirjoitti:
Mutta toivoisin, että imetys ei olisi niin seksualisoitu ja tabu tapahtuma, ettei sitä voisi tehdä missä vaan vauvan ehdoilla. Annetaan äideille rauha olla äitejä ja myös kehorauha heille.
Huivi eteen niin ok.
Minä, minä äidit eivät laita, muut ihmiset huomioon ottavat laittavat.
Olen nainen, tuijotan kun on vaikea uskoa miten joku voi olla noin sivistymätön että esittelee itseään julkisilla paikoilla. Hävettää naisten puolesta, antavat kuvan että kaikki naiset ovat halpoja.