Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?
Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää.
Kommentit (365)
Heh, parikymmentä vuotta sitten minulla oli kaulahuivi, josta taiteilin näkösuojan.
Vierailija kirjoitti:
Sä perustit tämän ketjun, että saisit purkaa vihaasi naisiin ja äiteihin, etkö perustanutkin?
Miksi ihmeessä niin luulet? Miksi vihaisin naisia tai äitejä kun olen itsekin nainen? ap
Vierailija kirjoitti:
Sä perustit tämän ketjun, että saisit purkaa vihaasi naisiin ja äiteihin, etkö perustanutkin?
Syljetkö vihaasi ihan jokaisessa ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en mielelläni katselisi kenenkään tissejä imetyksen yhteydessä. ap
Katsele ulos?
Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin luulet? Miksi vihaisin naisia tai äitejä kun olen itsekin nainen? ap
Tämä. Tuo kommentoija syöksee raivoansa joka ketjussa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele ulos?
Samalla kun yritän jutella tuttavan kanssa? ap
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.
Se suoritetaan siellä, missä satutaan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen nähnyt näitä tämäntyyppisiä avauksia palstalla aiemminkin. Ne täyttyvät aina silmittömästä seksuaalisesta raivosta.
Missä äidin pitäisi sitten imettää?
Älä katso!
Miksi miehet usein kulkevat kesällä ilman paitaa ja näyttävät nänninsä? Eivät edes imetä. Häiritsee. Käyttäisivät harsoa.
Miten manboob eroaa naisten tisseistä? Nisäkkäitä kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele ulos?
Samalla kun yritän jutella tuttavan kanssa? ap
Jos niin ahdistaa niin sitten.
Kyllä jotkut käyttää, sellainen kevyt harso on hyvä silloin kun vauva ei pysty hälinässä keskittymään ruokailuun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta voi pöydässäkin kyllä imettää, mutta olisi fiksua peittää vähän sitä rintaansa, tulee muuten itsensäpaljastelija-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso!
Miksi miehet usein kulkevat kesällä ilman paitaa ja näyttävät nänninsä? Eivät edes imetä. Häiritsee. Käyttäisivät harsoa.
Ja ne maha- ja selkäkarvat!😵💫🤢
Aloittaja voi ryystää kahvinsa ihan keskenään, kun niin paljon häirii.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso!
Ei kai kukaan halua nähdä paidattomia miehiä.kahviloissa ja ravintoloissa!?
Vierailija kirjoitti:
Älä katso!
Ai missä? No vaikka siellä pöydässä, mutta voisihan sitä tissiä nyt hiukan peittää. ap
Vierailija kirjoitti:
Ruokailu suoritetaan pöydän ääressä. Missä itse syöt?