Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään laiteta mitään harsoa tissin päälle kun imetetään vauvaa?

Vierailija
27.04.2025 |

Tuttu lätkäisi kahvilan kahvipöydässä tissinsä esiin ja alkoi vain imettää. 

Kommentit (365)

Vierailija
221/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saisi sanoa, mutta minä en halua nähdä naisten rintoja. En saunassa enkä imetystilanteessa. Uimahallissa en käy. Arvostan sellaisia äitejä, joista ei heti edes huomaa, että he ovat juuri imettämässä. Olen nähnyt paljon sellaisia. Ja huom. olen sitä mieltä, että vauva pitää imettää heti kun se itkee nälkäänsä, eli missä tahansa. Niin ja olen siis nainen.

Vierailija
222/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tissi kuuluu vauvan suuhun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän näkee naisten tissejä ja perseitä, kun kuljettaa suurinpiirtein puoli alasti kaikkialla. 

Vierailija
224/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkisesta tissin näyttämisestä pitäisi nainen ruoskia hyväksi, kuten sivistysmaissa tapana.

Vierailija
225/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiä voi antaa suojaisessa ja rauhallisessa paikassa. Muuten se on vain esittämistä missä keskipisteenä on naisen huomionhaku. Ja se on fakta. Ei kyse ole vauvasta vaan naisen narsismista.

Vierailija
226/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysimetä lastaan 1-vuotiaaksi. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Varmaan jo neuvolassa puututtaisiin ja lasua tehtäisiin, jos ei lapselle anna kiinteitä ollenkaan. Moni vie 9-12 -kuisen lapsen jo päiväkotiin, miten sellainen voisi olla täysimetettävä?

Miksei imettäisi?

Neuvolassa kyselevät tietty, että onko kiinteitä aloitettu, kun sanon että imetyksellä mennään vielä. Aina olen neuvolan tuen saanut. Noin yksi vuotiaana sitten aloitettu maissin maistelut jne.

Olis todella outoa, jos neuvola kuormittaisia lastensuojelua lajityypillisen ruokinnan takia. Lapset (X5) ovat kasvaneet hyvin, olleet iloisia ja kaikin puolin hyvinvoivia täysimetettyjä.

Eikä tietenkään ole vuotiaana pieniä hoitoon laitettu. Pienen lapsen paikka on kotona vielä pitkään.

Vastasin ehkä oudoimpaan kirjoitukseen ikinä.

Vierailija
227/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista naisten sortoa ettei saa näkyä eikä kuulua. Kotona pitää olla hoitamassa vauvaa koska miehet eivät halua nähdä äitejä eikä vauvoja. Kummasti on ok kulkea paljastavissa p0rnoasuissa mutta jos sattuu tissi vilahtamaan vauvaa ruokkiessa niin sairasta itsensäpaljastelua. 

Vierailija
228/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että mielenterveysongelmat lisääntyy kun tämmöinenkin nähdään epänormaalina ja jonkun pyllypään oikeuksia rikkovana.

Maailmassa kuolee lapsia sotaan ja nälkään, onhan se kamalaa kun suomalainen harakka näki tissin

Vierailija
229/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Miksi ihmeessä niin luulet? Miksi vihaisin naisia tai äitejä kun olen itsekin nainen? ap

Koska kirjoitit tuttu lätkäisi. 

Vierailija
230/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on lapsivihamielinen maa. Myös nais- ja äitiviha paistaa keskustelussa. Imetyksestä ja rinnoista tehdään elämää suurempi ongelma. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.

Vierailija
231/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.

Niin voidaan mutta on aika raskasta mennä vaikkapa lastenhoitohuoneeseen imettämään koska itse en halua pytyllä istuen imettää ja seisten vauvan pitely ottaa jonkin verran niskaan ja hartioihin. Kuitenkin häveliäisyyttäni olen näinkin tehnyt juuri siksi, ettei joku ap:n kaltainen pahoittaisi mieltään.

Vierailija
232/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v ittu! Maitoa täynnä olevat roikkotissit ja eltaantuneen maidon haju. Hyh! N42

Vierailija
233/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v ittu! Maitoa täynnä olevat roikkotissit ja eltaantuneen maidon haju. Hyh! N42

Semmoistapa olet itsekin vauvana tyytyväisesti lutkutellut. Vai etkö ole saanutkaan ja siksi nyt noin harmittaa?

Vierailija
234/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysimetä lastaan 1-vuotiaaksi. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Varmaan jo neuvolassa puututtaisiin ja lasua tehtäisiin, jos ei lapselle anna kiinteitä ollenkaan. Moni vie 9-12 -kuisen lapsen jo päiväkotiin, miten sellainen voisi olla täysimetettävä?

Miksei imettäisi?

Neuvolassa kyselevät tietty, että onko kiinteitä aloitettu, kun sanon että imetyksellä mennään vielä. Aina olen neuvolan tuen saanut. Noin yksi vuotiaana sitten aloitettu maissin maistelut jne.

Olis todella outoa, jos neuvola kuormittaisia lastensuojelua lajityypillisen ruokinnan takia. Lapset (X5) ovat kasvaneet hyvin, olleet iloisia ja kaikin puolin hyvinvoivia täysimetettyjä.

Eikä tietenkään ole vuotiaana pieniä hoitoon laitettu. Pienen lapsen paikka on kotona vielä pitkään.

Vastasin ehkä oudoimpaan kirjoitukseen ikinä.

Joo, kuvitteleeko ko kirjoittaja, että täysimettävät äidit on samoja, jotka vie vauvansa 9kk päiväkotiin? 

Vierailija
235/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen voidaan suorittaa jossakin muualla kuin ravintolan/ kahvilan tms pöydän ääressä.

Niin voidaan mutta on aika raskasta mennä vaikkapa lastenhoitohuoneeseen imettämään koska itse en halua pytyllä istuen imettää ja seisten vauvan pitely ottaa jonkin verran niskaan ja hartioihin. Kuitenkin häveliäisyyttäni olen näinkin tehnyt juuri siksi, ettei joku ap:n kaltainen pahoittaisi mieltään.

Tässä näkee sen, että lastenhoitohuone on lähinnä vaipanvaihtopaikka ja pienen lapsen wc. Ei siellä mitään muita hoitotoimenpiteitä ole tarkoitettu tehtäväksi tai muuten tilassa voisi hyvin olla vaikka edes taittoistuin, jonka saa tarvittaessa esiin. Toki se virtsan hajuisessa huoneessa imettäminen nyt muutenkin on surkeaa. Jos haluttaisiin, että imetys tapahtuu esim näissä tiloissa, niistä olisi syytä tehdä vähän paremmin tarkoitusta vastaavat. Menkää itse syömään julkiseen vessaan ja miettikää, onko mitään järkeä. Miksi vauvan pitäisi näin joutua tekemään?

Vierailija
236/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei olla kovin häveliäitä, kun katsoo kesäistä kaupunkikuvaa. Yksi tissinlötkäytys ei ole pahimmasta päästä.

Vierailija
237/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se mukavaa, ku joku imettää lastaan kaikkien nähden, vaik olisikin joku NS harso NS esteenä ??? Eihän se peitä yhtään mitään, kaikki näkyy silti ! Siks pitäis mennä vessaan, mut ei sielläkään saisi olla enempää, kuin 5 minsaa kerrallaan. Ja lapsen voi opettaa imemään myös tuttipullosta ! Ja muut lapset yms saavat vakavia traumoja sellaisen näkemisestä ! Varsinkin siinä menee ruokahalut muilta ! Ja lapsen voi imettää ennen, kuin lähdetään minnekään. Yksinkertaista ! Näin mä ainakin tekstin, JOS mul olis yksikin oma lapsi.......haaveissa sekin on.......

Vierailija
238/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto onneksi en käy kahviloissa. Ne on pilattu sillä, että ovat täynnä metelöiviä äiti-lapsiseurueita. Ahtaat ja pienet tilat muutenkin ja kalliit tarjottavat, niin miksi maksaisi sitä, että pitää kärsien syödä metelissä ja paskavaippojen hajussa.

Samaa mieltä, onneksi et käy :)

T. kahviloissa käyvä vela, ei lapsivihamielinen

Ei tässä kukaan sitä lasta vihaa, mutta miten se on joillekin niin vaikea ymmärtää että paljasta rintaa ei haluta katsella? ap

Eli rinta avonaisessa kaula-aukossa on silmänilo, rinta imeväisen suussa ällöttävää?

Imentä, maiskutus, lutkutus ja maidon valuminen.

Siinä tissivaossa se on vihjailevasti tyrkyllä "katso, tämä tissi voisi olla sinun suussasi, mm". Vauvan suussa se on vähän kuin katselisi toisten harrastavan seksiä sen sijaan että itse harrastaisi

Vierailija
239/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissiä voi antaa suojaisessa ja rauhallisessa paikassa. Muuten se on vain esittämistä missä keskipisteenä on naisen huomionhaku. Ja se on fakta. Ei kyse ole vauvasta vaan naisen narsismista.

Niin no kiinassahan taitaa olla tapana etteivät naiset saa tyyliin poistua kuukausiin kotoaan kun vauva on syntynyt.

Vallitsevasta vihasta päätellen se on lähinnä tissi- ja kohtukateuden suojaksi, etteivät vihamieliset hullut tuhoa uutta äitiä.

Vierailija
240/365 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassista naisten sortoa ettei saa näkyä eikä kuulua. Kotona pitää olla hoitamassa vauvaa koska miehet eivät halua nähdä äitejä eikä vauvoja. Kummasti on ok kulkea paljastavissa p0rnoasuissa mutta jos sattuu tissi vilahtamaan vauvaa ruokkiessa niin sairasta itsensäpaljastelua. 

Jep. Minulle yksi mies sanoi joskus, että minun pitäisi mennä luostariin, kun en ollut innokkaasti perse pystyssä harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Ajattelevat, että vain sellainen nainen saa olla olemassa, jota he saavat panna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi