Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos miehen työkaveriksi tulisi sua nuorempi nainen ja miehesi haluaisi pyytää tämän kahville...

Vierailija
27.04.2025 |

...tosin ihan kaverina vain. Mikä olisi sun suhtautuminen asiaan?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vei vanhempi mies kahville "työasioiossa" ja taisi olla ihastunut vaikka oli vaimo kotona...

Vierailija
42/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitella voi töiden ohella. Sitä varten ei tarvitse lähteä mihinkään. Eli joo, en hyväksyisi.

T: Tuntematon

Riippuu kyllä täysin työstäkin että miten hyvin on aikaa kahvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin kanssa juo kahvia. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Yleensä siinä on jokin takaajatus.

Vierailija
44/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on eläkkeellä.

Vierailija
45/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa palaneen käryä. 

Vierailija
46/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen sian!

Vierailija
47/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän aina jankuttaa sitä että mies ja nainen ei voi olla vain kavereita.

Eli miehesi on naisesta kiinnostunut seksuaalisesti.

Naiset. Miehistä suurin osa joutuu friebdzonelle eli kaveriksi.

Vierailija
48/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä olisi siihen varmasti jokin syy. Miehelläni on paljon naisia työkavereina ja asiakkaina. 

Kuten saada ukkomies itselleen. Valitettavasti tätä tapahtuu aika usein.

Vierailija
49/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko vain työkavereina? Let me laugh. Varmasti jotain sutsurullaa meneillään

Vierailija
50/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin kanssa juo kahvia. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Yleensä siinä on jokin takaajatus.

Joo, ei kukaan nuori nainen noin vaan pyydä vanhempaa miestä kahville. Yleensä nainen on itse kiinnostunut miehestä, jos hän tulee viattomalle kahville pyytämään.

Vierailija
51/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan nyt vielä että mies siis jutellut tän naisen kanssa työpaikalla ja oli jäänyt jotenkin kesken keskustelut, niin alustavasti oli ehdottanut että voisivat jatkaa joskus myöhemminkin samoista aiheista ja nyt sitten tästä manitsi minulle kysäisten olisiko ok jos tapaisivat työpaikan ulkopuolella. Sanoin harkitsevani asiaa. En oikein tiedä miten tähän suhtautuisi.

-ap

Mikseivät he jatka samoista aiheista työpaikan kahvitauolla?

Vierailija
52/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan kertoisi tuollaisesta "työkaverista", taikka pyytäisi ainakaan kotiin "kahville". M51

Vierailija
53/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tutustua erään miespuolisen työkaverini vaimoon. Ja mitään seksuaalista tai romanttista tässä ei ole taka-ajatuksena.

Vierailija
54/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko vain työkavereina? Let me laugh. Varmasti jotain sutsurullaa meneillään

Sutsurullaa :D

Vierailija
55/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn usein työkavereiden kanssa kahvilla tai aftereilla. Joskus se on viatonta, joskus ei. Mutta se, että toisella tai molemmilla on taka-ajatuksia, ei aina tarkoita sitä, että jotain tapahtuisi.

Vierailija
56/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn usein työkavereiden kanssa kahvilla tai aftereilla. Joskus se on viatonta, joskus ei. Mutta se, että toisella tai molemmilla on taka-ajatuksia, ei aina tarkoita sitä, että jotain tapahtuisi.

Naimisissa olevien työkavereiden?

Vierailija
57/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että aikuinen ihminen ei tarvitse "lupaa".  Ketään ei voi omistaa ja liitossa pysytään omasta halusta. samasta halusta ollaan pettämättä puolisoa.eikä se lupa mitään merkitse, jos on aikeissa pettää niin pettää jokatapauksessa. Aika läpinäkyvä stoori kyllä sun miehellä... jutut jäi kesken. no, jatkakoon juttuja työpaikalla siellähän ovat kaiketi jokapäivä ? miksi pitäisi työajan jälkeen jatkaa juttuja? jotain omituista tässä on. mutta kuten sanottu et sitä pettämistä voi estää jos on pettääkseen

Vierailija
58/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan nyt vielä että mies siis jutellut tän naisen kanssa työpaikalla ja oli jäänyt jotenkin kesken keskustelut, niin alustavasti oli ehdottanut että voisivat jatkaa joskus myöhemminkin samoista aiheista ja nyt sitten tästä manitsi minulle kysäisten olisiko ok jos tapaisivat työpaikan ulkopuolella. Sanoin harkitsevani asiaa. En oikein tiedä miten tähän suhtautuisi.

-ap

Mikseivät he jatka samoista aiheista työpaikan kahvitauolla?

Minun mielestäni myös parisuhteessa elävät ihmiset ovat vapaita tapaamaan ketä haluavat ja missä haluavat. Minulta ei tarvitse kysyä lupaa työkaverin kanssa kahvitteluun. Parisuhteissa on sopimuksia, kuten ei harrasteta seksiä muiden kanssa yms. Mutta jos mieheni päättäisi niin tehdä, se olisi hänen vapaa päätöksensä ja sen jälkeen minä voin tehdä päätöksen, jatkanko hänen kanssaan parisuhdetta. Kyllä jokainen aikuinen ihminen on vastuussa omista teoistaan ja pitää olla sisäinen motivaatio, joka ohjaa toimintaa, ei puolison lupa tai kielto. 

T. 25 vuotta avioliitossa elänyt

Vierailija
59/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kukaan ei keskustele työasioista työajan ulkopuolella. Luultavasti miehesi kertoo naiselle, miten vaimo ei ymmärrä, kotona on vaikeaa ja mies tarvitsee kuuntelijaa ja ymmärtäjää.

Vierailija
60/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kukaan ei keskustele työasioista työajan ulkopuolella. Luultavasti miehesi kertoo naiselle, miten vaimo ei ymmärrä, kotona on vaikeaa ja mies tarvitsee kuuntelijaa ja ymmärtäjää.

Mikrofoni salakuunteluun kahvilan kukkaruukkuun siihen pöydälle. :0 No ehkä ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme