Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos miehen työkaveriksi tulisi sua nuorempi nainen ja miehesi haluaisi pyytää tämän kahville...

Vierailija
27.04.2025 |

...tosin ihan kaverina vain. Mikä olisi sun suhtautuminen asiaan?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies saa käydä työkavereidensa kanssa kahvilla. En ole edes ajatellut selvittää minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta he ovat, mutta hänen työkavereissaan on myös paljon mua nuorempia naisia joten voisin kuvitella että kahvittelee heidänkin kanssaan. Mieheni on tosi komea ja ihana, joten eiköhän hän olisi saanut mua nuoremman naisen jos olisi halunnut. Mun kanssa tuo on kuitenkin ollut.

Kuuluisat viimeiset sanat 😄 no ei, hyvä että tuolla tavalla luotetaan, niin se pitääkin.

Vierailija
62/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies saa käydä työkavereidensa kanssa kahvilla. En ole edes ajatellut selvittää minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta he ovat, mutta hänen työkavereissaan on myös paljon mua nuorempia naisia joten voisin kuvitella että kahvittelee heidänkin kanssaan. Mieheni on tosi komea ja ihana, joten eiköhän hän olisi saanut mua nuoremman naisen jos olisi halunnut. Mun kanssa tuo on kuitenkin ollut.

Kuuluisat viimeiset sanat 😄 no ei, hyvä että tuolla tavalla luotetaan, niin se pitääkin.

Totta kai hän voi edelleen ottaa jonkun muun jos haluaa, hänellä on siihen täysi vapaus. Toki sydämeni hetkeksi särkyisi, mutta en minä sen takia ala häntä pakolla pitämään suhteessa enkä pystyisikään. Toistaiseksi hän on kuitenkin ollut mun kanssa ja toivon että on jatkossakin. Jos taas käy niin että ei halua olla mun kanssa vaan esim jonkun työkaverin, niin sille en voi mitään enkä edes halua sitä estää. Haluan itse vain miehen joka haluaa mut. Jos ei halua, saa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan nyt vielä että mies siis jutellut tän naisen kanssa työpaikalla ja oli jäänyt jotenkin kesken keskustelut, niin alustavasti oli ehdottanut että voisivat jatkaa joskus myöhemminkin samoista aiheista ja nyt sitten tästä manitsi minulle kysäisten olisiko ok jos tapaisivat työpaikan ulkopuolella. Sanoin harkitsevani asiaa. En oikein tiedä miten tähän suhtautuisi.

-ap

Vähän kyllä epäilyttäisi. Miksi työpaikan ulkopuolella? Anna kun arvaan... Jos annat luvan niin sitten näitä tapaamisia alkaa ilmaantua enemmän.

Vierailija
64/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä......

Vierailija
65/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä......

Niin, vielä. Tulevasta ei koskaan voi tietää. Jos mieheni tulevaisuudessa haluaa olla jonkun muun kanssa niin enpä minä sitä voi estää enkä haluakaan estää. 

Vierailija
66/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan nyt vielä että mies siis jutellut tän naisen kanssa työpaikalla ja oli jäänyt jotenkin kesken keskustelut, niin alustavasti oli ehdottanut että voisivat jatkaa joskus myöhemminkin samoista aiheista ja nyt sitten tästä manitsi minulle kysäisten olisiko ok jos tapaisivat työpaikan ulkopuolella. Sanoin harkitsevani asiaa. En oikein tiedä miten tähän suhtautuisi.

-ap

Vähän kyllä epäilyttäisi. Miksi työpaikan ulkopuolella? Anna kun arvaan... Jos annat luvan niin sitten näitä tapaamisia alkaa ilmaantua enemmän.

Juu totta, mites sitten sanot ettei enää käykään kun tapaamiselle on jo antanut hyväksynnän kerran.

Vierailija
67/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei oo kaikkien makuun ,olkoon vaikka 17 v miss universum. mikään takuu että olisi ns makuunsa tai sähköä ilmassa,se että on nuori mimmi. ihan hyvin vois syttyy kipinää vaikka 50veen kanssa.

etkös sää kysellyt just hiljattain näitä.

mitäs jos olis vapaa suhde,sehän ei tarkoita sitten mitä vaan,rajat siinäkin.

sulla menee järkysti energiaa jos aina jännität jotain. onko nyt platoninen ihana ystävyys, onko seksi kiimaa vain jne. ja entäs jos onkin kaveruuskahvia vaikka-kiitos kahvina tai synttäri nimppari tms kahvin tarjoo.

sulla on huono itsetunto-sekä omanarvontunto ja sun pitää miettiä mistä se kumpuaa. joka puolella on akkoloit,sää tuut hulluksi kohta ja mitään energiaa jää kun vatvot. nää pettää jos on pettääkseen vaikka missä. tilaisuuksia on pilvinpimein. ruokatunneilla hommat hoituu, ns treeneissähän sitä käydään,kiskalla jne,koira ei saanut sitä 10km lenkkiä-se oli kyläisillä ja koira niin kuiva... menee jos on mennäkseen,väkisin et ketään voi pitää. hyvä että kelpas muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän