Miten suhtautuisit jos miehen työkaveriksi tulisi sua nuorempi nainen ja miehesi haluaisi pyytää tämän kahville...
...tosin ihan kaverina vain. Mikä olisi sun suhtautuminen asiaan?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Provo, tai miehesi on typerä.
Kutsuisi samalla teille ne muutkin työkaverinsa ? Eikö vaan ?
Minä en lähde minkään miestyökaverin kans kahville. Mutta hyvä jos tyttönen suostui.
Saisi toki tulla. Jos näyttäisi siltä, että yrittää iskeä tätä tyttöstä, niin nauraisin itseni tärviölle. 😂 Hyvähän se tietty on, jos vanhalla ukolla on vielä luuloja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kysyn, koska tällainen tapahtui juuri itselle ja haluaisin kuulla näkemyksiänne asiaan. Ei siis mikään trolli.
Kerro miten kävi, mitä teitte ?
Panivat kahvit juotuaan tietenkin
Ahaa, vähävaraisen ja hyvin yksinäisen hepun kommentti jälleeeeen...
Siis pyytäisi kahville työpäivän aikana, työpaikan kahvilaan?
Tämä olisi minulle ok, vaikken siitä pidäkään. Tai siis näin mieheni tekee. Epäilen että hän on ihastunut 16 v nuorempaan työkaveriinsa, käyvät myös usein lounaalla yhdessä. Mieheni aina selittää että kun muita ei lähtenyt ja plaa plaa.
Mutta en nyt oikein voi kieltäkään käymästä työkaverin kanssa lounaalla/kahvilla. Mutta jos tämä tapahtuisi työajan ulkopuolella, ei todellakaan olisi minulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo, tai miehesi on typerä.
Kutsuisi samalla teille ne muutkin työkaverinsa ? Eikö vaan ?
T Ä MÄ ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen mies on, onko sosiaalinen ja käykö muutenkin kahvilla? Jos sellainen, joka ei ole kiinnostunut käymään kahvilla kenenkään kanssa koskaan, niin se olisi omituista jos sitten tahtoisi yhtäkkiä kahville nuoren naistuttavan kanssa.
Kahvilassa käyvänä naisena voin paljastaa etteivät miehet käy kahvilla.
Mitä ihmettä? Naisena jolla on miehiä lähipiirissä, voin paljastaa että miehet todellakin käyvät kahvilla. Oma mieheni kävi eilen kahvilla miespuolisen harrastuskaverin kanssa. Varmaan voisi käydä myös naispuolisten kavereidensa kanssa. Käy myös yksin, äitinsä kanssa, ja mun tietysti.
Kai se riippuu monesta muusta asiasta. Työaikana ja -reissuilla käydään jatkuvasti kollegojen kanssa kahvilla, syömässä, baarissa ja vaikka missä sukupuolesta riippumatta. Ehkä juuri siksi olisi toisaalta erikoista vapaa-ajalla varta vasten kysyä jotakuta pelkästään kahville.
Ehkä kysyisin miksi haluaa näin toimia, mutta mikä vastaus olisikin, tyytyisin siihen ajattelematta asiaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mammat repii karvahousunsa.
Miksi? Käydäänhän mekin miesten kanssa kahvilla.
Taas tällänen fantasia sulla. Haluaisitko kimppaan?
Joo totta kai saa mennä, mutta oletan että minut otetaan mukaan tai ainakin esitellään tälle naiselle ilman, että itse joudun pyytämään.
Vierailija kirjoitti:
Saisi toki tulla. Jos näyttäisi siltä, että yrittää iskeä tätä tyttöstä, niin nauraisin itseni tärviölle. 😂 Hyvähän se tietty on, jos vanhalla ukolla on vielä luuloja itsestään.
Pakko myöntää, että jotain tämänkaltaista itselläkin vähän puski pintaan. Että korkeintaan hävettäisi miehen puolesta, ettei nyt vaan menisi nolaamaan itseään.
Mun mies kävi naispuolisen työkaverinsa kanssa kahvilla -- salaa. Ja ei ollut kummallakaan puhtaat jauhot pussissa.
Mutta ehkä sun miehelläsi on, jos on kertonut rehellisesti asiasta. Pitäisin kyllä outona, jos kahvittelu teillä kotona ei kävisi, vaan tapaaminen pitäisi sopia kahvilaan, jonne ensitreffitkin sovittaisiin -- kuten minun mieheni tapauksessa.
Etkö kysy ukoltasi, mikset tuo samalla muutkin työkaverit kahville :))
Ketjun aloitus oli provo ?
Ollaanko me parisuhteessa olevat miehet ja naiset niin eläimiä ettei meitä saisi päästää yksin baariin, pikkujouluristeilylle, afterski-bileisiin tai edes työkaverin kanssa lounaalle? Ovatko eräät uskonnot oikeassa esim siitä että miesten ja naisten tulee istua erillään?
Miettisi että mikä homma. Osa miehistä kai haluaa iskeä nuoremman kumppaniksi tai petiin. Onko mies luotettava. Tai sitten manipuloi nuorempaa jotenkin jotkut tyypit, ellei ole kiltti mies sitten se nainen manipuloi. Somekaveeraaminen voi johtaa myös myöhemmin suhteeseen ja muistelevat ensikohtaamisia. Ei naiset kysele nuoria miehiä kahville yleensä töistä tai muitakaan jos on kumppani, ellei ensin eroa tai tiedossa kumppanillakin että on hyvin platonista kuin betoniseinä tahi muu tieto. Outoa on. Ellei mies sano syytä suoraan. Joku on lähteäkseen tietysti jos on tai pysyy jos pysyvä.
Menisikö mies tuon naisen kanssa kahdestaan kahville? Työpäivän aikana tauolla vai vapaa-ajalla?
Vai menisittekö isommalla porukalla? Esim. sinä ja miehesi + tuo työkaveri puolisoineen?
Jos minun mieheni kysyisi lupaa käydä kahvitauolla naispuolisen työkaverinsa kanssa, olisin ihmeissäni.
Jos taas mies ehdottaisi, että mennään yhdessä kahville, ja pyydetään tämä hänen työkaverinsa mukaan, olisin että tottakai. Kiva tutustua miehen työkavereihin. Jos mies tällaista ehdottaisi, tyyppi saattaisi olla sellainen, jonka kanssa olisi potentiaalia jopa ystävystyä. Ei minulla liikaa ystäviä ole.
Kahvitella voi töiden ohella. Sitä varten ei tarvitse lähteä mihinkään. Eli joo, en hyväksyisi.
T: Tuntematon
Tarkennan nyt vielä että mies siis jutellut tän naisen kanssa työpaikalla ja oli jäänyt jotenkin kesken keskustelut, niin alustavasti oli ehdottanut että voisivat jatkaa joskus myöhemminkin samoista aiheista ja nyt sitten tästä manitsi minulle kysäisten olisiko ok jos tapaisivat työpaikan ulkopuolella. Sanoin harkitsevani asiaa. En oikein tiedä miten tähän suhtautuisi.
-ap
Kahvilassa käyvänä naisena voin paljastaa etteivät miehet käy kahvilla.