Mies, oletko törmännyt naiseen, joka on yrittänyt saada sinut oman elämänsä taakanjakajaksi?
Minua yritti lähestyä hieman yli kolmekymppinen nainen, joka asuu kahden alle kouluikäisen lapsensa kanssa. Ei omista esim autoa ja asuu jossain vuokrakämpässä.
Eihän tuollaisella henkilöllä ole aikaa ylläpitää mitään parisuhdetta. Veikkaankin, että häntä kiinnosti minussa loppujaan eniten vakaa elämäntilanne, kun omistan velattoman asunnon ja uudehkon auton ym. Varmaan näki minut hyvänä taakanjakopilarina paikkaamaan oman elämänsä aiempia virheitä.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että eräänkin kerran on naisen mielenkiinto minua kohtaan hiipunut, kun taloudellinen tilanteeni on naiselle paljastunut. Ei ole mahdollisuutta etelänmatkoihin ja sellaiseen elintasoon johon nainen tähtää. Ihan vaan vinkkinä teille naisille, eroisät eivät ole yleensä kovinkaan varakkaita.
Yleistäminen on ikävää. ikävää on myös se että kummastakin sukupuolesta tuntuu löytyvän näitä henkilöitä jotka haluavat vaan hyötyä toisesta. surullista
Siis menet treffipalstalle huåraamaan kaikella mitä omistat ja valitat sitten että vain golddiggereitä kiinnostaa? Vai olet niin sairaalloisen pihi että luulet ihmisten himoitsevan homeluukkuasi ja romuttamokaaraasi niin että osaavat haistaa niiden olemassa olon ilman että edes kerrot siitä? Muita vaihtoehtojahan tässä ei oikeastaan ole joten kummin on, ap: oletko omaisuudellaan huåraava vai harhaluuloisuushäiriöinen pihistelijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen parisuhde perustuu sille ajatukselle, että saa siitä jotakin. Jos ei saa, niin miksei vaan jatka yksinelämistä?
Ehkä naisilla noin. Miehenä ajattelen vain että rakastan.
Kai silloin haluat naiselta vastarakkautta?
Olen sellaista otsikon-selostuksen mukaista naista tapaillut, hänen elämänlaatu-ja taso parani avullani reilusti, mutta sekään ei hänelle riittänyt. Meni niin pitkälle, että sille naiselle ei yksi tai useampikaan mies riittänyt, kun hän sen sammakon suustaan tunnusti päästi...Päälleppäin esitti kyllä lähes nunnaa siis siveellistä jne tarkkaa...
Hän oli selvä Lokki....kun totuus tuli ilmi....
Miesten mukaan naiset vie erossa lapset ja kaikki rahat.
Miesten mukaan eronneet yh:t ovat köyhiä ja vaanii miehen rahoja.
🤨
Olen kohdannut, mutta en parisuhdemarkkinoilla. Ystävinä/kavereina mulla oli nuorena joitain tällaisia, joilla ei sitten lähtenyt se oma elämä oikein nousuun. Aina oli kriisiä tai masennusta. Itsekin olin yliopistovuosinani sellainen, mutta terapian avulla jokin "loksahti eri tavalla" paikalleen. En tarvinnut enää ympärilleni valittavaa ja tuskailevaa porukkaa, joka ei oikein saanut otetta mistään. Yhteen otin voimakkaan etäisyyden (ilmaisi myös rasismia, mikä oli ehdoton turn off muutenkin) ja toinen jäi ystäväksi. Silti bileissä irtaannuin hänestä aina ennen kuin alkoi se oman elämän ongelmien tilitys. Mainitsin ystävällisesti terapiastakin.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kumma jos ei saisi rakastua missä elämäntilanteessa tahansa.
Kyllä ne lapset kannattaisi laittaa etusijalle. Rakastua toki saa, mutta se ei saa häiritä vanhemmuutta.
Rakkaus on ihana tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kyllä törmännyt miehiin, jotka yrittävät saada sisäköksi, kokiksi ja lastenhoitajksi omalle jälkikasvulleen. Lisäksi vongutaan seksiä, jossa sitten kiinnostaa vain se oma ilo. Aina hyötyminen mielessä.
Jep, ja näitä miehiä on 9/10, aina laskelmoivia.
siis niistä kelpuuttamistanne. Pahoittelen typeryyttänne miesvalinnoissa.
Pahoittele vaan, tein kuten ap ja hylkäsin hyvissä ajoin.
Olen miettinyt olenko itse tällainen nainen. Rahaa en mieheltä tarvitse, mutta osallistumista elämään, eli käytännössä arkeen jossa ovat lapsenikin mukana. Myös sitä, että mies tutustuu lapsiin ja on heille luotettava aikuinen. Miesysyävä halusi vain koko ajan se ksiä ja huvitteluja ja jotain kahdenkeskisiä treffejä. Minusta sellainen on ihan lapsellista! Aikuisten suhteessa eletään yhteistä arkea ja kannetaan toisen taakkoja. Se kun aikuinen mies haluaa vain p anna ja matkustella ja huvitella on noloa. Pinnallisen tuntuista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen parisuhde perustuu sille ajatukselle, että saa siitä jotakin. Jos ei saa, niin miksei vaan jatka yksinelämistä?
Miehenä olet idiootti. Ok, sinä vain rakastat. Miksi rakastat sitä naista etkä nojatuolia tai parasta kaveriasi?
Itse kun olin toisella kierroksella niin ihmettelin miten eri lailla miehet suhtautui kuin ekalla kierroksella. Aikuiset miehet ajattelee, että yh-äitien kanssa voi vain deittailla ja paneskella ja pitää hauskaa, mutta mitään yhteistä ei rakenneta. En tajua mitä järkeä sellaisessa suhteessa on, se on niin pinnallinen. Paras suhde on sellainen, että puolin ja toisin otetaan toisen arki ja taakat ja jaetaan ne. Mies se siinä hyötyy, se poikamies rilluttelu on aika karua kun tulee ikää mittariin, siinä olisi miehelle eduksi jos olisi perheen onnistunut järjestämään, vaikka uusperheenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kyllä törmännyt miehiin, jotka yrittävät saada sisäköksi, kokiksi ja lastenhoitajksi omalle jälkikasvulleen. Lisäksi vongutaan seksiä, jossa sitten kiinnostaa vain se oma ilo. Aina hyötyminen mielessä.
Kai miehetkin saa suhteelta jotain haluta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt olenko itse tällainen nainen. Rahaa en mieheltä tarvitse, mutta osallistumista elämään, eli käytännössä arkeen jossa ovat lapsenikin mukana. Myös sitä, että mies tutustuu lapsiin ja on heille luotettava aikuinen. Miesysyävä halusi vain koko ajan se ksiä ja huvitteluja ja jotain kahdenkeskisiä treffejä. Minusta sellainen on ihan lapsellista! Aikuisten suhteessa eletään yhteistä arkea ja kannetaan toisen taakkoja. Se kun aikuinen mies haluaa vain p anna ja matkustella ja huvitella on noloa. Pinnallisen tuntuista mielestäni.
No missäs se lasten oikea isä on, kun pitää toinen mies saada vastuunkantajaksi? Kyllä, olet juuri aloituksessa kuvaillun kaltainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti olisi pitänyt jo lapsiin tutustua ja alkaa jakamaan arjen taakkaa?
Meinaan siis, että naisena ahdistuin edellisestä suhteesta, kun tosi nopeasti olisi pitänyt tutustua lapsiin ja alkaa elää uusperhe-elämää, kun itse olisin ihan mieheen itseensä vielä halunnut rauhassa tutustua ja siinä katsoa, onko suhteesta yhteiselämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin toisella kierroksella niin ihmettelin miten eri lailla miehet suhtautui kuin ekalla kierroksella. Aikuiset miehet ajattelee, että yh-äitien kanssa voi vain deittailla ja paneskella ja pitää hauskaa, mutta mitään yhteistä ei rakenneta. En tajua mitä järkeä sellaisessa suhteessa on, se on niin pinnallinen. Paras suhde on sellainen, että puolin ja toisin otetaan toisen arki ja taakat ja jaetaan ne. Mies se siinä hyötyy, se poikamies rilluttelu on aika karua kun tulee ikää mittariin, siinä olisi miehelle eduksi jos olisi perheen onnistunut järjestämään, vaikka uusperheenkin.
Miten se on miehelle eduksi että perustaa uusperheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapseton sinkkunainenkaan tekee miehellä joka asuu jossain itsarikuuriossa kuin sija ja elämä pyörii runkkailun, pkeikkarin/pillurallin ja juopottelun ympärillä?
Meillä miehillä on sellainen, että voi vain tykätä sen ihmisen seurassa olosta. Tuskin pystyt ymmärtämään.
Itse en halua juopottelevan pleikkaripelaajan seuraa. Ajatuskin kuulostaa kauhealle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa aloitus toisin päin niin että nainen ei kelpuuttanut miestä, joka asuu vuokralla ja ei omista autoa, ja nainen olisi siinäkin ollut kullankaivaja ja miehet huutaneet epäoikeutta vielä huomennakin.
Palstalla pyöri vuosia työtön mies joka jankkaisi että naiset haluavat vain hänen rahojaan, kun hän ei kelpaa työttömänä.
Mies kirjaimellisesti elää naisten verorahoilla ja syyttää päivästä toiseen naisia miehen rahojen viemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ajattelen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis odota että nainen kuuntelee huolesi, lohduttaa ja ymmärtää? Et odota että nainen kiinnittää huomiota siihen mistä pidät ja mistä et ja toimii sen mukaan? Toivottavasti et, sillä tuo kaikki on hyvin raskasta naiselle.
Et kai odota että nainen löytää ne harmaat sukkasi, muistaa ostaa sinulle makkaraa ja maitoa jääkaappiin, pesee sinun pyykkejäsi tai laittaa sinulle ruokaa? Toivottavasti et, sillä tuo kaikki vie aikaa ja on työlästä.
Mutta sinähän odotat tuota kaikkea. Ei sinulle riitä että nainen rakastaa. Mutta haluat että sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Mistä tämä nainen sitten tiesi asunnon ja auton velattomuuden? pakkohan sun on ollut kertoa ne hänelle jos luulet että sen takia sinua lähestyi? eli et luota siihen että sinussa on mitään muuta mistä voisi kiinnostua??