Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko törmännyt naiseen, joka on yrittänyt saada sinut oman elämänsä taakanjakajaksi?

Vierailija
27.04.2025 |

Minua yritti lähestyä hieman yli kolmekymppinen nainen, joka asuu kahden alle kouluikäisen lapsensa kanssa. Ei omista esim autoa ja asuu jossain vuokrakämpässä.

Eihän tuollaisella henkilöllä ole aikaa ylläpitää mitään parisuhdetta. Veikkaankin, että häntä kiinnosti minussa loppujaan eniten vakaa elämäntilanne, kun omistan velattoman asunnon ja uudehkon auton ym. Varmaan näki minut hyvänä taakanjakopilarina paikkaamaan oman elämänsä aiempia virheitä.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kumma jos ei saisi rakastua missä elämäntilanteessa tahansa.

Kyllä ne lapset kannattaisi laittaa etusijalle. Rakastua toki saa, mutta se ei saa häiritä vanhemmuutta.

Itse eroäitin olen sitä mieltä, että realistisesti kannattaa ainakin omaa elämäntilannetta pohtia, että mahtuuko tähän elämäntilanteeseen uusi kumppani.

Kun se uusi kumppani tarvitsee myös sitä aikaa, ja nimenomaan kahdenkeskistä aikaa, jotta voidaan tutustua ja sitä kautta miettiä, onko tässä ainesta yhteiseen elämään. 

Itse totesin, ettei sellaista aikaa omasta elämästäni nyt löydy. Lapsi on kanssani n. 60% ajasta, teen pitkiä työpäiviä, ja haluan ehtiä harrastaa myös omia harrastuksiani.

Ehkä joskus myöhemmin sitten.

Vierailija
22/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen parisuhde perustuu sille ajatukselle, että saa siitä jotakin. Jos ei saa, niin miksei vaan jatka yksinelämistä?

Ehkä naisilla noin. Miehenä ajattelen vain että rakastan.

Silloin saat rakkautta.

Se että itse rakastaa toista ei takaa sitä, että saat vastarakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lukeeko sulla velaton kämppä ja uudehko auto jossain deittiprofiilissa? 

En harrasta mitään deittiprofiileja. Ne karjamarkkinat on ihan omanlaisiaan ihmisiä varten. Ei minulla ole mitään pakonomaista tarvetta löytää joku tässä ja nyt, en kärsi mistään läheisriippuvuudesta.

Ap

Vierailija
24/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on muuten myös naistenvälisissä suhteissa (miesyenvälisistä en tiedä). Ensin on rakkauspommitusta ja kaikki on ihanaa ja suloista ja sitten kun alan tarkemmin kuunnella toisen sivulauseita, käy ilmi että *minun* (ei siis meidän yhdessä) suunnitellaan tulevaisuudessa hankkivan hänelle, hänen lapsilleen ja minulle ison asunnon hyvältä paikalta, isomman auton jne.

Samalla alkaa tulla stooria siitä kuinka luova yksilö tämä yh on, eikä oikeastaan sovi työelämään ollenkaan vaan voisi olla kotona ja harrastaa luovia harrastuksiaan. Ja tämä kaikki tapahtuisi kun olisi ollut jotkut ihanat suuret satuhäät (joihin hänellä ei ole varaa) jne. Ja se on kuulemma Tosi Rakkautta.

Ei kiitos.

Vierailija
25/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä päästään sillä, että te, jotka arvotatte tärkeimmäksi asunnon, auton ja varallisuuden, pariudutte vain keskenänne. 

Millä perusteella kuvittelet, että tässä varallisuus koetaan tärkeimmäksi ominaisuudeksi? Tietyt kriteerit vain pitää olla riittävällä tasolla.. Miksi hyvän elintason omaava velaton mies ottaisi jonkun perseaukisen naisen ja kylkiäisinä kaksi suu auki huutavaa käenpoikaa riesoikseen?

Vierailija
26/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että eräänkin kerran on naisen mielenkiinto minua kohtaan hiipunut, kun taloudellinen tilanteeni on naiselle paljastunut. Ei ole mahdollisuutta etelänmatkoihin ja sellaiseen elintasoon johon nainen tähtää. Ihan vaan vinkkinä teille naisille, eroisät eivät ole yleensä kovinkaan varakkaita.

Vierailija
27/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt naisiin, jotka haluavat henkisen puolen taakan jakoa kaverimiehen kanssa. Olen kieltäytynyt tuollaisesta roolista.

Vierailija
28/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapseton sinkkunainenkaan tekee miehellä joka asuu jossain itsarikuuriossa kuin sija ja elämä pyörii runkkailun, pkeikkarin/pillurallin ja juopottelun ympärillä? 

Vierailija
29/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt naisiin, jotka haluavat henkisen puolen taakan jakoa kaverimiehen kanssa. Olen kieltäytynyt tuollaisesta roolista.

Ja sitten miehet valittaa yksinäisyyttään tai sitä kun heillä ei ole ketään kenelle jakaa heidän elämänsä iloja ja suruja vastavuoroisesti.

Vierailija
30/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toisinaan saa muistuttaa että tukihenkilön saa soskusta, ei minusta.

Vierailija
31/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisinkin sen verran itsetuntoa ja itsekunnioitusta kaikille miehille että älkää lähtekö kenellekään mahdollistajaksi.

Vierailija
32/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden lapsen lestaäiti oli ilmeisesti halukas eroamaan ja yritti ripustautua ollessamme samassa koulutuksessa. Yllättävän hyvin säilynyt mutta nou nou - kuusi lasta! Ne roikkuisivat kuitenkin siinä mukana jollain tavalla.

Vierailija
33/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet valittaa yksinäisyyttään tai sitä kun heillä ei ole ketään kenelle jakaa heidän elämänsä iloja ja suruja vastavuoroisesti.

Mies ei tarvitse eikä halua naiskaveria. Mies tarvitsee naisesta ainoastaan seksuaalikumppanin.

Vierailija
34/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapseton sinkkunainenkaan tekee miehellä joka asuu jossain itsarikuuriossa kuin sija ja elämä pyörii runkkailun, pkeikkarin/pillurallin ja juopottelun ympärillä? 

Meillä miehillä on sellainen, että voi vain tykätä sen ihmisen seurassa olosta. Tuskin pystyt ymmärtämään.

Vierailija
35/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten halusi sulta munaa. Mutta nyt sinä olet täällä kirjoittamassa meidän kanssamme.

Vierailija
36/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä päästään sillä, että te, jotka arvotatte tärkeimmäksi asunnon, auton ja varallisuuden, pariudutte vain keskenänne. 

Millä perusteella kuvittelet, että tässä varallisuus koetaan tärkeimmäksi ominaisuudeksi? Tietyt kriteerit vain pitää olla riittävällä tasolla.. Miksi hyvän elintason omaava velaton mies ottaisi jonkun perseaukisen naisen ja kylkiäisinä kaksi suu auki huutavaa käenpoikaa riesoikseen?

Kyllä tuosta arvomaailmojen erot jo paistaa, vaikkei tärkeimmistä ominaisuuksista puhuttaisikaan.

Vierailija
37/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisinkin sen verran itsetuntoa ja itsekunnioitusta kaikille miehille että älkää lähtekö kenellekään mahdollistajaksi.

Jos tää kävis toteen niin koko hullu himmeli sortuis. Tätä toivonkin.

Vierailija
38/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen kyllä törmännyt miehiin, jotka yrittävät saada sisäköksi, kokiksi ja lastenhoitajksi omalle jälkikasvulleen. Lisäksi vongutaan seksiä, jossa sitten kiinnostaa vain se oma ilo. Aina hyötyminen mielessä.

Jep, ja näitä miehiä on 9/10, aina laskelmoivia.

Vierailija
39/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen kyllä törmännyt miehiin, jotka yrittävät saada sisäköksi, kokiksi ja lastenhoitajksi omalle jälkikasvulleen. Lisäksi vongutaan seksiä, jossa sitten kiinnostaa vain se oma ilo. Aina hyötyminen mielessä.

Jep, ja näitä miehiä on 9/10, aina laskelmoivia.

siis niistä kelpuuttamistanne. Pahoittelen typeryyttänne miesvalinnoissa.

Vierailija
40/120 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mies rakastuu naiseen ja on oikeasti varakas niin tuskin siinä parin lapsen jutut painavat mitään. Ja jos mieskin on rakastettava niin onhan niillä ä pärillä isäkin, jolle ne voi dumpata yhteisten lapsien tieltä, jos mies ei heistä pidä.

Minulle tulee tästä aloituksesta vaan pikkumainen viba, ap on sellainen oman pikku elämänsä kroisos pennonen, jolla ei ole kuitenkaan esim. varaa ostaa naista ulos kohtalostaan, vaan yrittää tehdä sen suhteen jotain "järkidiiliä". Ilmeisesti jäi jopa harmittamaan, kun piti ihan aloitus tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan