Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi kuolisi, pystyisitkö elättämään lapsenne?

Vierailija
18.09.2008 |

Jos et, häpeä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset isästään jotakin eläkettä.

Vierailija
2/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä hyvät vakuutukset ja paljon omaisuutta :D Eipä tarvitsisi itse edes töihin mennä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on tosin 3 kappalatte, mutta saan ihan hyvää palkkaa ja jos kerta kaikkiaan en muuta keksi, niin myisin sitten vapaa-ajan asuntomme. Ensin kuitenkin menisin euroa venyttäen niin pitkälle kuin mahdollista. Omista menoistani varmaan karisin eniten, jotta voisin pitää esim. lapset musiikkiopistossa edelleen.

Vierailija
4/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuspuolesta en voi olla varma, kun en koskaan ole yksinhuoltajuutta kokeillut

Vierailija
5/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Enkä häpeä! Miksi minun pitäisi hävetä??

Vierailija
6/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tiukempaa kyllä olis.

Vierailija
7/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvät vakuutukset.

Vierailija
8/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin jaksaisin..

Vierailija
9/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä todellakaan noita rahoja odottele...

10/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pantava lapset töihin :(

Vierailija
11/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainan pituus tosin venähtäisi huomattavasti.

Vierailija
12/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 00000e vakuutuksen.

Vierailija
13/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toimeen siis tultaisiin eikä nälkää tarttis näkeä eikä veneen alla asua.

Vierailija
14/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä todellakaan noita rahoja odottele...

Joku henkivakuutus ilmeisesti? En tunne vakuutusjuttuja niin hyvin, mutta millaiset mahtavat olla vakuutusmaksut tuollaisessa vakuutuksessa?

Meillä on henkivakuutus lainaturvana, joka korvaa kuolemantapauksesta 170.000 euroa.

Täällä on muutenkin taas kunnon yläluokkaisten kööri liikenteessä, kun omaisuudet ja vakuutukset kattavat elämisen, ei tarvii työnteollakaan itseään vaivata, korkeintaan myydään vapaa-ajan asunto tai siis yksi monista (ei siis mökki) jos hätä tulee :)

15/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 00000e vakuutuksen.

Vierailija
16/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni 500 000 euron henkivakuutus on USAsta, on sen sieltä aikanaan hankkinut kun ei vielä edes tunnettu. Vakuutusmaksut on käsittääkseni edulliset, koska vakuutus otettu nuorena. En tiedä, saako tällaisia Suomesta (tuskin).

Vierailija
17/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän leskeneläkkeet ja korvaukset joita maksetaan alaikäisistä lapsista, mutta en tiedä minkäsuuruisista summista on kyse.

Vierailija
18/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkivakuutuksesta saisin asuntolainan maksettua pois kokonaan ja jäisikin vielä. Mutta varmaan myisin talon, se olisi liian iso ja pihahommia ym. en yksin osaisi/jaksaisi hoitaa.

Muusta pärjäämisestä en kyllä sitten tiedä, kai sitä lapsen vuoksi saisi itsensä kasaan ja elämän jatkumaan.

Vierailija
19/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tosin laillisesti kaiken perijoina ( minulla ei muuta kuin asiain hoito oikeudet )..mutta menisin kaiketi sitten toihin jos tarve vaatisi..

Vierailija
20/50 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitän sillä että kysytään olisiko tarpeeksi rahaa?

Vastaus tähän on kyllä. Meillä on molemmilla henkivakuutukset, asuntolainaan on lainavakuutus, minulla kohtalainen palkka ja tietysti saisimme lasten kanssa eläkettä. Eli siltä kantilta elintaso ei muuttuisi ja pystyisin lapset elättämään.

Mutta henkisellä tasolla voisi olla rankkaa, en mitenkään haaveile yksinhuoltajaksi pääsystä, koska lasten kasvattamiseen kaipaan apua mieheltäni ne kuvittele, että voin sen parhaalla mahdollisella tavalla yksin tehdä.

Enkä muuten alkaisi häpeilemään vaikka elintasomme miehen kuoltua laskisikin, siis sitä että minulla on pienempi palkka kuin miehelläni ja jos pelkän sen varassa oltaisiin elintasomme varmasti laskisi huomattavasti. Miksi minun pitäisi hävetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme