Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin uuden miehen ja onko nämä teidän mielestä red flagejä?

Vierailija
24.04.2025 |

Mies tuntuu todelliselta naistenmieheltä. En osaa edes selittää tätä tämän paremmin, mutta mulla on sellainen olo, että mun sydän tulee särkymään pahasti jos jatkan tätä.

Mies on yli 50-v, urallaan menestynyt, varakas ja komea. Hyvässä kunnossa. Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä, mutta jotain tässä on pielessä. En ole ainoa nainen hänen elämässään.

Onko teillä ollut tällainen tunne joskus ja olitteko oikeassa? Minulla on tunne, että tämä mies kierrättää monia naisia ja jos nyt lopetan tämän, en ehdi kiintymään häneen.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja AINA luota vaistoosi.

Älä laita itseäsi osaksi tuollaista.

Vierailija
22/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista sosiaaliluokkaa itse edustat? Jos asut jossain vuokrakämpässä vailla sen kummempaa omaisuutta, niin voin vannoa, ettei tuo mies ole vakavissaan kiinnostunut. Ei tuon ikäinen menestynyt mies huoli mitään takalistoaukisia vakavaan suhteeseen. Pimpsloora toki kelpaa.

Jaa, ai 50v ukotkin gold diggaavat vai? Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni?

Talo on minun hankkimani, ositusta ei ole tehty ja annoin jäädä asumaan sinne, koska ei hänestä olisi muuten päässyt eroon. Auto on työsuhdeauto, eli ei penniäkään kiinni siinäkään.

Työhönsä on päässyt lähinnä sillä, että hänen kaverinsa on firman toimari ja tekee joka päivä viikosta n. 14-tuntisia päiviä, jotta selviää hommasta, joka on vähän liikaa muuten hänen kyvyilleen.

Vaatteet on joo kalliita, ainoa mihin hän laittaa rahaa on hän, hänen vaatteet, hänen kengät, hänen hiukset.

Suosittelen pelastautumaan.

Katkeraa.

Tai realistista.

Nimenomaan ei katkeraa, paljon kivammin menee, kun pääsi eroon ja saa keskittyä omiin juttuihin kaiken draaman sijasta. Minulla on ihana koti, hyvä työ ja ihan oma auto ym., joten ei tässä tarvitse mistään jättämäni miehen puitteista tuntea huonoa mieltä.

Ja lähinnä pistää hymyilyttämään, miten viisikymppiselle miehelle voi edelleen joku kallis auto boostata olematonta itsetuntoa, varsinkin kun se ei ole edes oma.

Vierailija
24/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri se hetki kun henkioppaasi varoittavat sinua mitä on edessä. Itse olen nähnyt mm. Miehen vankilataustan näin. Älä ala kyselemään jos vaisto sanoo ei. Saat kyllä todisteet myöhemmin jos sellaisia tarvitset. Se ääni on olemassa sitä varten että suojelee sinua.

Vierailija
25/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni?

Talo on minun hankkimani, ositusta ei ole tehty ja annoin jäädä asumaan sinne, koska ei hänestä olisi muuten päässyt eroon. Auto on työsuhdeauto, eli ei penniäkään kiinni siinäkään.

Työhönsä on päässyt lähinnä sillä, että hänen kaverinsa on firman toimari ja tekee joka päivä viikosta n. 14-tuntisia päiviä, jotta selviää hommasta, joka on vähän liikaa muuten hänen kyvyilleen.

Vaatteet on joo kalliita, ainoa mihin hän laittaa rahaa on hän, hänen vaatteet, hänen kengät, hänen hiukset.

Suosittelen pelastautumaan.

Katkeraa.

Tai realistista.

Nimenomaan ei katkeraa, paljon kivammin menee, kun pääsi eroon ja saa keskittyä omiin juttuihin kaiken draaman sijasta. Minulla on iha

Jep ja jännästi naisen elämästä katoaa kaikki draama miehen myötä. Luulisi että päin vastoin. Mutta eipä ole.

Vierailija
26/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri se hetki kun henkioppaasi varoittavat sinua mitä on edessä. Itse olen nähnyt mm. Miehen vankilataustan näin. Älä ala kyselemään jos vaisto sanoo ei. Saat kyllä todisteet myöhemmin jos sellaisia tarvitset. Se ääni on olemassa sitä varten että suojelee sinua.

Toisaalta tavallinen harkintakin riittää.  Ap tuskin on itsekään eilisen teeren tyttö. 

Vierailija
27/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei saa kuin rupia perseeseen. Paljon parempi elämä ilman niitä.

Vierailija
28/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta vähän hassua, jos pelkäät onnea niin paljon, että kävelet sen ohi. Noilla kriteereillä jostain löytyy ex-vaimo, jos ei löydy niin jotain mätää.

Tämä 100%! Naiset ylianalysoivat onnensa ohi. Ja vielä tuossa iässä, hyh hyh

Vierailija
29/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä mitkä tuossa aloituksessa olisivat niitä varoituslippuja?

Se, että sinulla on tunne?

Vierailija
30/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisik että jokaisessa tuon ikäisessä noilla spekseillä on jotain pielessä, jos on vapaa. 

Näin se vain on. 

Itse tapailen vastaavaa, mutta kyseessä ei naistenmies vaan tunnekylmä. Otan nyt sen ilon irti mitä on otettavissa. Ei tässä iässä nyt niin vakavissaan tarvitse olla. Lapset tehty ja itse taloudellisesti riippumaton. 

Eli katsele nyt hetki, mutta älä ihastu! 

Vierailija
31/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista sosiaaliluokkaa itse edustat? Jos asut jossain vuokrakämpässä vailla sen kummempaa omaisuutta, niin voin vannoa, ettei tuo mies ole vakavissaan kiinnostunut. Ei tuon ikäinen menestynyt mies huoli mitään takalistoaukisia vakavaan suhteeseen. Pimpsloora toki kelpaa.

Eivät, mutta todennäköisesti haluavat sellaisen ihmisen rinnalleen, joka ei ole taloudellisesti aivan eri maata. Olen itse 43-vuotias mies ja jos olisin sinkku, niin en todellakaan vakavaan suhteeseen kelpuuttaisi mitään vuokralla asujaa, jonka ainoa omaisuus kutakuinkin on se kämpän irtaimisto.

Vierailija
32/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa naisia ja tietää sen. Itse olen 41-vuotias persaukinen viikonloppufaija, mutta flaksi käy parikymppisten naisten kanssa, joten miksi tyytyä johonkin parisuhteeseen?

Vierailija
33/90 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti sitä, mitä luulit hänen tarkoittaneen.

Vierailija
34/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies pettää aina. Pettäminen ei naista haittaa jos mies maksaa naisen lomat ja hemmottelee kalliilla lahjoilla.

Nyt ajattelet ettei mies ole hyvä sinulle ja särkee sydämmesi mutta kuitenkin haluat sen miehen koska naisille ulkonäkö ja vauraus tärkeintä.

Vierailija
35/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa aivan mieheltä, jota minä olen tapaillut viimeiset 2 kuukautta. Onko hän Tampereelta kotoisin, AP? 

Vierailija
36/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakas = 1000€ tilillä

komea = Kontulan jauhelihamies

hieno talo = homeinen kämppä pihtiputaan elämäjärvellä

hieno auto = vm. 1996 Audi A4 tykkivanteilla

Oikea jauhelihamies EI asu Kontulassa!!!!

Vierailija
37/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ominaisuuksilla oleva mies ei kiinnosta. Etkö osaa itse päättää? Sinä tapailet häntä 

Vierailija
38/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sellainen tunne nuoruudessa ja huonostihan siinä kävi. Menin rakastumaan ja sydän otti aikamoisen särön. En silti ole katunut hetkeäkään, että kokeilin. Siitä säröstä pääsi hiipimään sisään toinen, jonka kohdalla en tuntenut mitään varoitusmerkkejä, mutta joka särki sydämen paljon pahemmin ja tietoisesti. Sitä olen joskus katunutkin, mutta kaikki se on kasvattanut.

Se tunne voi perustua johonkin ja olla oikeassa, mutta se voi myös olla jokin sinussa oleva kaava tai pelko tai uskomus. Tutki sitä. Älä hätiköi.

Vierailija
39/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen nainen, eli kuin harakka kiiltävän perään. Juuri tämän takia en näytä koskaan ulospäin varallisuuttani, vaikka sitä on kuusinollainen summa.

Mietin vaan
40/90 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi ottaa tämän hänen kanssaan jotenkin puheeksi niin, että hänen ajatusmaailmansa avautuisi sinulle vähän paremmin? Silloin olisi ehkä helpompi tunnistaa selkeät red flagit, tai vaihtoehtoisesti saada selvyys paitsi tilanteesta, myös sinun että hänen toiveista ja niiden yhteensopivuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi