Tapasin uuden miehen ja onko nämä teidän mielestä red flagejä?
Mies tuntuu todelliselta naistenmieheltä. En osaa edes selittää tätä tämän paremmin, mutta mulla on sellainen olo, että mun sydän tulee särkymään pahasti jos jatkan tätä.
Mies on yli 50-v, urallaan menestynyt, varakas ja komea. Hyvässä kunnossa. Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä, mutta jotain tässä on pielessä. En ole ainoa nainen hänen elämässään.
Onko teillä ollut tällainen tunne joskus ja olitteko oikeassa? Minulla on tunne, että tämä mies kierrättää monia naisia ja jos nyt lopetan tämän, en ehdi kiintymään häneen.
Kommentit (90)
Siis mikä tuossa on se osuus, joka näyttää "paperilla hyvältä"? En tiedä, tulkitsenko itse tuota sanontaa väärin, mutta minustahan tuo mies juuri näyttää ihan muulta kuin "paperilla hyvältä". Ei ainakaan omasta näkökulmastani tuo mitenkään kiinnostavalta vaikuta - itse kiinnostun silloin, jos jonkun kanssa tuntuu, että kaikki natsaa ja osuu kohdilleen. Nythän niin ei selvästiköön ole käynyt.
Se riippuu miksi ja mistä olet kiinnostunut? Jos kiinnostaa siksi kun on varakas, meneatynyt ja komea niin tuskin sydämesi särkyy vaikka jatkat. Jos miehessä on karismaa, tunnet vetoa häntä kohtaan ja kipinät sinkoilee kannattaa jatkaa, siinä saattaa olla mahdollisuus. Joka tapauksessa pidä raha-asiat erillään ja oma asunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakas = 1000€ tilillä
komea = Kontulan jauhelihamies
hieno talo = homeinen kämppä pihtiputaan elämäjärvellä
hieno auto = vm. 1996 Audi A4 tykkivanteilla
Oikea jauhelihamies EI asu Kontulassa!!!!
Eikös se jauhenlihamies asu Konalassa, eikä Kontulassa? Eri paikkoja.
quote:
-"Mies on yli 50-v, urallaan menestynyt, varakas ja komea. Hyvässä kunnossa. Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä, mutta jotain tässä on pielessä."
Voi kuinka klassista, puhetta vain materiasta, mutta ei sanaakaan ihmisestä ihmisenä. juupajuu, ja Naisethan "ei taaskaan oo pelkän rahan perässä...". Onkohan Trolli....
Olisiko parempi jos 50-vuotias mies olisi ruma, rahaton ja työtön? Käyttäisi reikäisiä vaatteita, makaisi lähinnä sohvalla ja asuisi äitinsä luona. Mikään tuossa kertomassasi ei varsinaisesti ollut red flag, tuo pikemminkin kertoo vaan ihmisestä, jolla on elämänhallinta kunnossa.
Onko hänellä lapsia? Jos on (useampi samalle naiselle), niin hän on ollut ainakin jokseenkin pitkässä suhteessa. Jos ei, niin suhteet ovat voineet päättyä siihen, että hän ei ole halunnut lapsia. Joskus asioille voi olla ihan yksinkertainen selitys.
"Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä"
Siis mikä tuossa sinusta tuntuu hyvältä :D ? Ihan järkyttävän pinnallinen materialisti olet, jos nuo statusjutut on sinusta hyviä asioita... Puist, itse kiertäisin kaukaa!
Mieluummin rento, aito ja vaatimaton mies.
Vierailija kirjoitti:
quote:
-"Mies on yli 50-v, urallaan menestynyt, varakas ja komea. Hyvässä kunnossa. Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä, mutta jotain tässä on pielessä."
Voi kuinka klassista, puhetta vain materiasta, mutta ei sanaakaan ihmisestä ihmisenä. juupajuu, ja Naisethan "ei taaskaan oo pelkän rahan perässä...". Onkohan Trolli....
Pakko olla trolli, joku sugardaddy- fantasian alatyyppi ;)
nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa on se osuus, joka näyttää "paperilla hyvältä"? En tiedä, tulkitsenko itse tuota sanontaa väärin, mutta minustahan tuo mies juuri näyttää ihan muulta kuin "paperilla hyvältä". Ei ainakaan omasta näkökulmastani tuo mitenkään kiinnostavalta vaikuta - itse kiinnostun silloin, jos jonkun kanssa tuntuu, että kaikki natsaa ja osuu kohdilleen. Nythän niin ei selvästiköön ole käynyt.
Ja minkä takia aloituksen kaltaisen miehen kanssa ei voisi natsata tai miksi hän ei voisi olla kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa sinusta tuntuu hyvältä :D ? Ihan järkyttävän pinnallinen materialisti olet, jos nuo statusjutut on sinusta hyviä asioita... Puist, itse kiertäisin kaukaa!
En oikein ymmärrä tätä kommenttia. Miksei hyvin menestynyt henkilö voisi myös olla aito ja rento? Ja jos elämässä kerta menee hyvin niin miksi sitä rahaa ei saisi käyttää esim. kivaan kotiin vaan pitäisi sen sijaan hankkia jotain vaatimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista sosiaaliluokkaa itse edustat? Jos asut jossain vuokrakämpässä vailla sen kummempaa omaisuutta, niin voin vannoa, ettei tuo mies ole vakavissaan kiinnostunut. Ei tuon ikäinen menestynyt mies huoli mitään takalistoaukisia vakavaan suhteeseen. Pimpsloora toki kelpaa.
Jaa, ai 50v ukotkin gold diggaavat vai? Selvä.
Eivät, mutta todennäköisesti haluavat sellaisen ihmisen rinnalleen, joka ei ole taloudellisesti aivan eri maata. Olen itse 43-vuotias mies ja jos olisin sinkku, niin en todellakaan vakavaan suhteeseen kelpuuttaisi mitään vuokralla asujaa, jonka ainoa omaisuus kutakuinkin on se kämpän irtaimisto.
Aijaa, miksi et? Mitä väliä, miksi kumppanillasi pitää olla varallisuutta? En vaan voi tajuta nykynuoria. Ja joo, nelikymppiset on minusta nuoria, ainakin ajatusmaailmaltaan.
Luulin että rakkaus riittää
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli tunne mutta sain elää ihanan rakastumisen huuman ja ihania yhteisiä muistoja jäi. Loppuihan se aikanaan, suru jäi sydämeen joksikin aikaa. Tekisin saman valinnan uudelleen, meillä on vain tämä yksi elämä enkä sitä kuluta nurkissa nyhjäämiseen, motto on; uskalla elää!
Kukin tekee kuten hyväksi näkee. Mutta ei se mitään nurkissa nyhjäämistä automaattisesti ole, jos tekee järkivalintoja. Aina löytyy parempia, kestäviä ihmissuhteita.
Uskaltanut elää jo 32v saman rakkaan kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä takia aloituksen kaltaisen miehen kanssa ei voisi natsata tai miksi hän ei voisi olla kiinnostava?
Jos molemmat rakastaa rahaa ja mammonaa, niin voisi olla hyväkin osuma. Pintaliitäjät olkoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
On ja AINA luota vaistoosi.
Älä laita itseäsi osaksi tuollaista.
Vaisto on tärkeä, mutta se voi joskus myös johtaa harhaan, varsinkin jos aiemmissa suhteissa on tullut petetyksi ja silloin voi alkaa herkästi epäillä muitakin. Pelkästään tämän kuvauksen perusteella on vielä aivan liian aikaista vetää johtopäätöksiä tästä miehestä. Itse tutustuisin häneen rauhassa lisää ja tarkkailisin ennemmin konkreettisia varoitusmerkkejä kuin hyppäisin ennenaikaisiin johtopäätöksiin. Se, että miehellä menee elämässään hyvin ja hänellä on varallisuutta, ei itsessään ole red flag päinvastoin, se kertoo usein määrätietoisuudesta ja vastuunkannosta, mikä on positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat rakastaa rahaa ja mammonaa, niin voisi olla hyväkin osuma. Pintaliitäjät olkoot keskenään.
Hyvin tienaaminen itsessään ei tee kenestäkään pintaliitäjää. Kommentistasi saa sen kuvan, että vähemmän tienaavat olisivat automaattisesti parempia ihmisiä, mutta ihmisen aitous ja arvot eivät riipu tilipussin koosta. Se, että ihminen on varakas, voi kertoa esimerkiksi lahjakkuudesta omalla alalla ja ahkeruudesta tai siitä, että hän arvostaa vakautta ja turvallisuutta, joita raha tuo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies pettää aina. Pettäminen ei naista haittaa jos mies maksaa naisen lomat ja hemmottelee kalliilla lahjoilla.
Nyt ajattelet ettei mies ole hyvä sinulle ja särkee sydämmesi mutta kuitenkin haluat sen miehen koska naisille ulkonäkö ja vauraus tärkeintä.
Puhut aivan höpöjä. Miksi esim. Minä jätin hyvin tienaavan miehen, joka oli silloin vielä kohtuullisen komea. Hemmotteli kyllä, mutta aivan sairas oli muuten.
Nyt parisuhteessa lähihoitajan kanssa, enkä vaihtaisi ikinä takaisin. Olen itse korkeastikoulutettu. Raha ei vain merkkaa mitään, eikä myöskään se ulkonäkö... Rakkaus ja lempeys sekä luottamus riittää. Ok. Tämä mies on edellistä komeampi, mutta rahaton. Tärkeämpänä kuitenkin se, että hän on lämmin.
Mun exällä on kaikki noi.
Mutta on kovasti naisiinmenevä. Erottiin kun jäi kiinni pettämisestä.
Nyt hällä on mukava uusi tyttökaveri.
Katotaan kauanko jaksaa pitää munan housuissa.
Vierailija kirjoitti:
red flag on housuissas, anglismit on ahterista
No ei "anglismi" sanakaan ihan alkuperältään suomalainen ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä kommenttia. Miksei hyvin menestynyt henkilö voisi myös olla aito ja rento? Ja jos elämässä kerta menee hyvin niin miksi sitä rahaa ei saisi käyttää esim. kivaan kotiin vaan pitäisi sen sijaan hankkia jotain vaatimatonta.
Koska on yleinen herravihaan kuuluva oletus, että kaikki kallis tai hyvälaatuinen heijastaa ihmisen persoonan ja moraalin rappiota. Vain köyhä = hyvä.
Joo, oli tunne mutta sain elää ihanan rakastumisen huuman ja ihania yhteisiä muistoja jäi. Loppuihan se aikanaan, suru jäi sydämeen joksikin aikaa. Tekisin saman valinnan uudelleen, meillä on vain tämä yksi elämä enkä sitä kuluta nurkissa nyhjäämiseen, motto on; uskalla elää!