Tapasin uuden miehen ja onko nämä teidän mielestä red flagejä?
Mies tuntuu todelliselta naistenmieheltä. En osaa edes selittää tätä tämän paremmin, mutta mulla on sellainen olo, että mun sydän tulee särkymään pahasti jos jatkan tätä.
Mies on yli 50-v, urallaan menestynyt, varakas ja komea. Hyvässä kunnossa. Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä, mutta jotain tässä on pielessä. En ole ainoa nainen hänen elämässään.
Onko teillä ollut tällainen tunne joskus ja olitteko oikeassa? Minulla on tunne, että tämä mies kierrättää monia naisia ja jos nyt lopetan tämän, en ehdi kiintymään häneen.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Saa naisia ja tietää sen. Itse olen 41-vuotias persaukinen viikonloppufaija, mutta flaksi käy parikymppisten naisten kanssa, joten miksi tyytyä johonkin parisuhteeseen?
Eikö sinua oikeasti hävetä käyttää ihmisiä hyväksi? Sinulle tietenkin vain ja ainoastaan sinä ja lapsesi merkitsevät jotain, mutta muillakin ihmisillä on tunteita. Jonain päivänä lapsesi ovat parikymppisiä ja he kohtaavat samanlaisen miehen kuin sinä, joka flaksailee heidän kanssa ja käyttää hyväksi ja kokee sen tyytymiseksi, jos joutuisi elämään parisuhteessa heidän kanssaan.
Tiedän, että moni ihminen ei näe mitään pahaa siinä, että tyydyttää itseään ilman ajatusta mitä se aiheuttaa muille. Mutta oikeasti se on sekä julmaa, että pahaa ja itsekästä ja jonain päivänä sinä tai lapsesi saattaa olla sen kohde, koska se käytös on niin normalisoitu nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se hetki kun henkioppaasi varoittavat sinua mitä on edessä. Itse olen nähnyt mm. Miehen vankilataustan näin. Älä ala kyselemään jos vaisto sanoo ei. Saat kyllä todisteet myöhemmin jos sellaisia tarvitset. Se ääni on olemassa sitä varten että suojelee sinua.
Mullakin tuli exästä ensimmäisillä kahdenkeskisillä treffeillä ihan yllättäen fiilis, että en saa päästää häntä edes ovesta sisälle, ja sitten että mun on pakko saada hänet asunnosta ulos ja nopeasti.
En käsitä mistä se tunne tuli, sillä mies ei sinänsä tehnyt mitään outoa ja aiemmin tavatessa ja puhelinkeskustelujen aikana hän oli ollut aivan ihana. Hän sai kuitenkin nytkin puhuttua minut ympäri.
Noh, suhteessa hänestä kuoriutui pian täysin tunteeton ja sadistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista sosiaaliluokkaa itse edustat? Jos asut jossain vuokrakämpässä vailla sen kummempaa omaisuutta, niin voin vannoa, ettei tuo mies ole vakavissaan kiinnostunut. Ei tuon ikäinen menestynyt mies huoli mitään takalistoaukisia vakavaan suhteeseen. Pimpsloora toki kelpaa.
Jaa, ai 50v ukotkin gold diggaavat vai? Selvä.
Eivät, mutta todennäköisesti haluavat sellaisen ihmisen rinnalleen, joka ei ole taloudellisesti aivan eri maata. Olen itse 43-vuotias mies ja jos olisin sinkku, niin en todellakaan vakavaan suhteeseen kelpuuttaisi mitään vuokralla asujaa, jonka ainoa omaisuus kutakuinkin on se kämpän irtaimisto.
Aijaa, miksi et? Mitä väliä, miksi kumppanillasi pitää olla varallisuutta? En vaan voi tajuta nykynuoria.
"Aijaa, miksi et? Mitä väliä, miksi kumppanillasi pitää olla varallisuutta? En vaan voi tajuta nykynuoria. Ja joo, nelikymppiset on minusta nuoria, ainakin ajatusmaailmaltaan."
Koska nelikymppisenä ei ole enää naiivi, joka kuvittelee että pelkkä rakkaus riittää. Kyllä sillä Keski-ikäisen varallisuudella on väliä, koska se ensinnäkin kertoo paljon siitä millaista elämää on siihen asti viettänyt, ja toisekseen siitä, millaista elämää pystyy viettämään tulevaisuudessa.
Jos on esim huithapeli jolla rahat polttaa taskussa, niin ei suhde vastuullisen säästäjän kanssa toimi. Tai jos toisen tavoite on sijoittaa ja lopettaa palkkatyöt 50v ja matkustella, niin miten se onnistuisi matalapalkkaisen tai työttömän kanssa joka on sidottu Suomeen ja jolla ei ole itsellään varaa matkusteluun.
Aivan mahdottonia yhtälöitä ilman kohtuuttomia uhrauksia siltä varakkaammalta.
Ketjua vain osittain lukeneena kommentoisin näin. Ehkä ensin kannattaa tunnustella, onko kyse intuitiosta vai pelosta. Voihan sulla olla jokin arvottomuuden tunne tms. Että mies olisi liian hyvä sulle. Jos olet tasapainoinen ihminen, luottaisin intuitioon. Varmaan katsoisin kepeällä mielellä, mistä on kyse, mutta jos yhtään alkaa epäilyttää laittaisin varmaan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Monesti intuitiota kannattaa kuunnella, Mutta, mutta älä nyt ainakaan nimiäsi lainapapereihin laita taataksesi miehen uudempien lelujen maksut.
Varakas mies ei tartte toisten nimiä mihinkään papereihin. Varakas mies myös huolehtii ettei kukaan saa hänen omaisuuttaan, jos esim on naimisissa ja tulee ero. Varakas mies ei mene naimisiin, jos avioehtoon ei suostuta.
Nykypäivä on sellaista, että varakas mies ei edes enää muuta yhteen toisen kanssa jos toisella ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kalliit vaatteet, hieno talo ja auto. Tuntuu paperilla todella hyvältä"
Siis mikä tuossa sinusta tuntuu hyvältä :D ? Ihan järkyttävän pinnallinen materialisti olet, jos nuo statusjutut on sinusta hyviä asioita... Puist, itse kiertäisin kaukaa!
Mieluummin rento, aito ja vaatimaton mies.
On aika kummallista, miten nopeasti vedät johtopäätöksiä toisen arvomaailmasta parin maininnan perusteella. Se, että arvostaa kaunista kotia, hyvää autoa tai laadukkaita vaatteita, ei tee kenestäkään pinnallista. Päinvastoin, ne voivat kertoa paljon muustakin kuten ahkeruudesta, tavoitteellisuudesta, kunnianhimosta ja halusta panostaa omaan elämäänsä. Arvostus saavutettuja asioita kohtaan ei sulje pois aitoutta tai rentoutta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjua vain osittain lukeneena kommentoisin näin. Ehkä ensin kannattaa tunnustella, onko kyse intuitiosta vai pelosta. Voihan sulla olla jokin arvottomuuden tunne tms. Että mies olisi liian hyvä sulle. Jos olet tasapainoinen ihminen, luottaisin intuitioon. Varmaan katsoisin kepeällä mielellä, mistä on kyse, mutta jos yhtään alkaa epäilyttää laittaisin varmaan poikki.
Jos pieni ääni sisällä varoittaa jostakin ihmisestä, sitä pitää kuunnella.Mulla parisuhdemielessä se varoitus on tullut kahdesti. Eka tuli nykyisestä exästä. En piitannut varoituksesta, jatkoin. Ex paljastui täysin perverssiksi selkärangattomaksi häiriintyneeksi ihmiseksi.Toisella kertaa varoitus tuli tansseissa. Hyvin miellyttävän oloinen mies haki useasti tanssimaan. "Jostakin" tuli varoitus, että tämän miehen kanssa ei pidä aloittaa mitään. Uskoin tällä kertaa, tuttavuus jäi muutamaan tanssiin.
Takana on seurusteluja, joissa tätä varoitusta ei tullut. Ne päättyivät muista syistä, emme vain sopineet yhteen. Näistä miehistä ei paljastunut seurustellessa kamaluuksia, olivat sitä miltä vaikuttivatkin olevan.
Oletan, että se "pieni varoitusääni sisällä" tulee jostakin ristiriidasta, uuteen ihmiseen tutustuessa. Alitajuisestä havaitsemme jotakin todella outoa ihmisessä, nk. kaikki ei ole synkassa siinä ihmisessä, vaikka tietoisesti emme sitä vielä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuunnella vaistoa. Mutta katsele tilannetta jonkin aikaa jos on muuten mukavaa. Rahanlainauksiin ja -pyyntöihin en suostuisi.
Mistä hemmetistä te keksitte nämä rahan kerjäämiset?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa aivan mieheltä, jota minä olen tapaillut viimeiset 2 kuukautta. Onko hän Tampereelta kotoisin, AP?
Jos ei ole lapsia/avioliittoa takan niin tunnen tällaisen myös Mansesta. Kyllä todella supliikki ja komea mies.
Ei tarvitse huolestua. Sinun mielikuvitusmiehellä on vain mielikuvitusnaisia. Päästähän kissa välillä ulos.