Ihmiset ovat kovin kateellisia minulle, olenhan kuitenkin kartanonherra!đ
TÀÀllÀ minÀ kÀyskentelen tiluksillani ja valvon, ettÀ palvelusvÀki tekee työnsÀ!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitĂ€ sun pientĂ€ metsĂ€mökkiĂ€ kartanoksikin kutsua,ađ
Rahvas huutelee siellÀ!
Vierailija kirjoitti:
No, saathan sinÀ sitÀ Kelan maksamaan kaupungin yksiötÀ kartanoksi kutsua!
Oi voi! Kateellinen rahvaan edustaja on paikalla!đ©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli minun exÀkin. Teki kyllÀ bisnestÀ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut .
MissÀ kartanossa asut?
Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.
En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đ€
Jos nÀin on olemme ehkÀ tavanneet tuttavien kautta . Oletko ruotsinkielinen?
No ap, kai sitÀ homehtunutta rintamamies hökkeliÀ siellÀ pohjois-karjalassa voi pitÀÀ kartanona ja olethan ainakin vapaaherra, kun ainoa tehtÀvÀsi on tehdÀ toimeentulohakemuksia.
SÀÀlittÀÀ kaikki kartanon omistajat tÀnÀpÀnÀ. HirveÀt menot eikÀ tuloja mistÀÀn. Ei kunnioitusta, ei kateutta.
Ei sinua voi kukaan ottaa vakavasti .Anteeksi vaan !
Vierailija kirjoitti:
No ap, kai sitÀ homehtunutta rintamamies hökkeliÀ siellÀ pohjois-karjalassa voi pitÀÀ kartanona ja olethan ainakin vapaaherra, kun ainoa tehtÀvÀsi on tehdÀ toimeentulohakemuksia.
TÀtÀ tarkoitan! Te rahvaan edustajat olette niin kovin kateellisia meille parempiosaisille. MinÀ naurtiskelen nyt kartanossani iltapÀivÀteetÀ!
IkÀvÀÀ.tuottaa sulle suuri pettymys mutta en ole kateellinen sinulle mistÀÀn. En ole kateellinen kenellekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli minun exÀkin. Teki kyllÀ bisnestÀ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut .
MissÀ kartanossa asut?
Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.
En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đ€
Jos nÀin on olemme ehkÀ tavanneet tuttavien kautta . Oletko ruotsinkielinen?
Olen kaksikielinen kyllÀ! Ruotsi on vanhempi kieleni.
Vierailija kirjoitti:
SÀÀlittÀÀ kaikki kartanon omistajat tÀnÀpÀnÀ. HirveÀt menot eikÀ tuloja mistÀÀn. Ei kunnioitusta, ei kateutta.
Mutta minĂ€pĂ€ olen niin rikas, ettĂ€ rahaa riittÀÀ!đȘđ€Ja lisÀÀ tulee jatkuvasti!
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua voi kukaan ottaa vakavasti .Anteeksi vaan !
No jotenkin en usko, ettĂ€ hĂ€n sitĂ€ odottaakaan...đ
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Kartanossani on töitÀ sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Ee-hei. Se on just sinÀ joka olet töitÀ vailla. Mites on ne pÀtkÀtyöt mennyt? Monta lihapiirakkee per suikkari? Monta grammaa kaurahiutaleita perseenreikÀÀ vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Ee-hei. Se on just sinÀ joka olet töitÀ vailla. Mites on ne pÀtkÀtyöt mennyt? Monta lihapiirakkee per suikkari? Monta grammaa kaurahiutaleita perseenreikÀÀ vastaan?
Kovin on vulgaaria sinun kielenkÀyttösi! Oi voi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Mene töihin saatanan laiska lÀskiperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Mene töihin saatanan laiska lÀskiperse.
Oi voi sentÀÀn! En minÀ sinua kyllÀ palkkaa! Tuo kielenkÀyttösi on niin kovin karkeaa.
Okei. Oisko pÀivÀn huonoin tÀssÀ.
Lol. EhkÀ koko kuukauden.
Ălköön kukaan myykö ruumiinaukkojaan.
Sen neuvon viskaan.
Mieluummin nÀlkÀkuolema.
Minun kartanossani ei lÀmpöÀ sÀÀstellÀ! Kaikissa takoissa loimuaa aina tuli ja palvelijat lisÀÀvÀt puita jatkuvasti!