Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ihmiset ovat kovin kateellisia minulle, olenhan kuitenkin kartanonherra!😉

Vierailija
24.04.2025 |

TÀÀllÀ minÀ kÀyskentelen tiluksillani ja valvon, ettÀ palvelusvÀki tekee työnsÀ!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Oisko pÀivÀn huonoin tÀssÀ.

Lol. EhkÀ koko kuukauden.

HyvĂ€ kun voin ilahduttaa sinua, voi pieni maan matonen!đŸ€—đŸ’Ș

Vierailija
42/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normipoisto

Kartanossani on töitÀ sinullekin!

Ee-hei. Se on just sinÀ joka olet töitÀ vailla. Mites on ne pÀtkÀtyöt mennyt? Monta lihapiirakkee per suikkari? Monta grammaa kaurahiutaleita perseenreikÀÀ vastaan?

Persepanot ne on kovasti idÀssÀ pop.

Juupa juu, ei heteroja missÀÀn.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samalla tavalla voisin sanoa ettĂ€ kaikki ovat kateellisia mukamas mulle koska olen osa-aikatyössĂ€ ja saan tukia mutta silti saan ostettua kaiken mitĂ€ haluan ja elettyĂ€ maalla sellaista elĂ€mÀÀ kuin haluan. MitÀÀn muita kuin itseĂ€ni kiinnostavia  asioita en arvosta.

Vain harva on kateellinen vaikka olisit kartanonherra oikeasti. Haluat vain elÀÀ siinÀ uskossa ettÀ kaikki ovat koska muuten pahoitat mielesi.

Vierailija
44/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla voisin sanoa ettĂ€ kaikki ovat kateellisia mukamas mulle koska olen osa-aikatyössĂ€ ja saan tukia mutta silti saan ostettua kaiken mitĂ€ haluan ja elettyĂ€ maalla sellaista elĂ€mÀÀ kuin haluan. MitÀÀn muita kuin itseĂ€ni kiinnostavia  asioita en arvosta.

Vain harva on kateellinen vaikka olisit kartanonherra oikeasti. Haluat vain elÀÀ siinÀ uskossa ettÀ kaikki ovat koska muuten pahoitat mielesi.

Voi sinua, senkin pieni höpsö!đŸ€­

Vierailija
45/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ette kai te tosissanne aikuiset provosoidu nĂ€istĂ€? 

Vierailija
46/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, senkin pieni höpsö!đŸ€­

Niin se totuus sattuu. YritĂ€ jaksaa :) Itse poistun tĂ€stĂ€ keksiteelusta koska mulla on tĂ€rkeĂ€mpÀÀkin tekemistĂ€  :)

Vierailija
47/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli minun exĂ€kin. Teki kyllĂ€ bisnestĂ€ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut . 

MissĂ€ kartanossa asut? 

Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.

En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đŸ€—

Höpö höpö. Olet pummi jostain lĂ€hiöstĂ€. 

Vierailija
48/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli minun exĂ€kin. Teki kyllĂ€ bisnestĂ€ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut . 

MissĂ€ kartanossa asut? 

Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.

En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đŸ€—

Höpö höpö. Olet pummi jostain lĂ€hiöstĂ€. 

Kuulenko köyhĂ€n valitusta? Kuin hyttysen ininÀÀ!😉

Vierailija
49/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koko jengi taitaa olla mt elÀkkeellÀ,

enkÀ ihmettele.

Sinne kĂ€y jokaisen tie, ken tÀÀllĂ€ hullujenhuoneella pitkÀÀn lueskelee. 

On tÀmÀ niin surkuhupaisaa.

Vierailija
50/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No aika aikansa kutakin. 

Vierailija
51/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko jengi taitaa olla mt elÀkkeellÀ,

enkÀ ihmettele.

Sinne kĂ€y jokaisen tie, ken tÀÀllĂ€ hullujenhuoneella pitkÀÀn lueskelee. 

On tÀmÀ niin surkuhupaisaa.

Mutta minĂ€ se vain nautiskelen konjakkia ja polttelen sikaria tÀÀllĂ€ kartanoni kirjastossa.đŸ€—đŸ’Ș

Vierailija
52/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun Àiti muisteli aikaa, jolloin lehdissÀ oli kirjeenvaihtoilmoituksia ja naapurinpoika laitteli viestiÀ tyyliin "tulethan emÀnnÀksi empirekartanooni". KyllÀhÀn se ihan oikea kartano oli, poika vain holhouksessa yksinkertaisuutensa takia, joten paikalle saapuneet naiset kokivat melkoisen pettymyksen salskean isÀnnÀn osoittautuessa pullukaksi mammanpojaksi.

Vierailija
53/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin aikanaan kartanossa talvella pari kuukautta Englannissa Lontoosta lÀnteen. Oli perkeleen kylmÀ talo.

Minun kartanossani ei lĂ€mpöÀ sÀÀstellĂ€! Kaikissa takoissa loimuaa aina tuli ja palvelijat lisÀÀvĂ€t puita jatkuvasti! 

Aivan. Puillahan te lÀmmitÀtte siellÀ kartanoitanne siellÀ 1700-luvulla josta meille kirjoittelet. 1800-luvulla jo siirryttiin hiiliin ja 1900-luvulla öljyyn.

2008 siellÀ englannin kartanolla kyllÀ olohuoneen takassa poltettiin puita joka ilta ja puuhiilloksen pÀÀlle hiiliÀ mutta patterit kyllÀ oli olemassa makuuhuoneissa ja ne lÀmpeni öljyllÀ.

Se englannin kartano oli 800 vuotta vanha mutta oli muutama remontti tehty vuosisatojen saatossa. Ja nimeltÀÀn Bere court Pangbournen kylÀssÀ.

Ja sinun mielikuvitus kartanosi sijaitsee missÀ? Ja mikÀ lienee nimeltÀÀn?

Vierailija
54/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin aikanaan kartanossa talvella pari kuukautta Englannissa Lontoosta lÀnteen. Oli perkeleen kylmÀ talo.

Minun kartanossani ei lĂ€mpöÀ sÀÀstellĂ€! Kaikissa takoissa loimuaa aina tuli ja palvelijat lisÀÀvĂ€t puita jatkuvasti! 

Aivan. Puillahan te lÀmmitÀtte siellÀ kartanoitanne siellÀ 1700-luvulla josta meille kirjoittelet. 1800-luvulla jo siirryttiin hiiliin ja 1900-luvulla öljyyn.

2008 siellÀ englannin kartanolla kyllÀ olohuoneen takassa poltettiin puita joka ilta ja puuhiilloksen pÀÀlle hiiliÀ mutta patterit kyllÀ oli olemassa makuuhuoneissa ja ne lÀmpeni öljyllÀ.

Se englannin kartano oli 800 vuotta vanha mutta oli muutama remontti tehty vuosisatojen saatossa. Ja nimeltÀÀn Bere court Pangbournen kylÀssÀ.

Ja sinun mielikuvitus kartanosi sijaitsee missÀ? Ja mikÀ liene

TĂ€tĂ€ en voi kertoa, sillĂ€ olen hyvin tunnetusta ja arvovaltaisesta aatelissuvusta! On meillĂ€ siis toki sĂ€hkölĂ€mmityskin, mutta pidĂ€n puulĂ€mmityksen tuomasta tunnelmasta!😉

Vierailija
55/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Otatko taas työkokeilijoita juhliisi töihin?

Vierailija
56/57 |
24.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kartanon nimi ehkÀ Pilvilinna? Unihuvila? Hourula?

Vierailija
57/57 |
25.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ kartanonherra lÀhti levittÀmÀÀn lietettÀ lÀhipelloille. Lauantaina on tiedossa joku lintubongareiden kevÀtretki ja sattumalta sinne parhaille tarkkailualueille on aika palauttaa talven aikana lietesÀiliöön kertyneitÀ ravinteita. Luonnon monimuotoisuus ja EU-sÀÀdökset tulee ottaa huomioon.

MeillÀ oli kans tuollainen naapuri joskus. Liekö juoksuttanut ne lietteet pÀÀstÀÀn? Aina koulujen pÀÀttÀjÀisten alla kiersi liruttelemassa hajut ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi kaksi