Ihmiset ovat kovin kateellisia minulle, olenhan kuitenkin kartanonherra!đ
TÀÀllÀ minÀ kÀyskentelen tiluksillani ja valvon, ettÀ palvelusvÀki tekee työnsÀ!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Kartanossani on töitÀ sinullekin!
Ee-hei. Se on just sinÀ joka olet töitÀ vailla. Mites on ne pÀtkÀtyöt mennyt? Monta lihapiirakkee per suikkari? Monta grammaa kaurahiutaleita perseenreikÀÀ vastaan?
Persepanot ne on kovasti idÀssÀ pop.
Juupa juu, ei heteroja missÀÀn.
Samalla tavalla voisin sanoa ettÀ kaikki ovat kateellisia mukamas mulle koska olen osa-aikatyössÀ ja saan tukia mutta silti saan ostettua kaiken mitÀ haluan ja elettyÀ maalla sellaista elÀmÀÀ kuin haluan. MitÀÀn muita kuin itseÀni kiinnostavia asioita en arvosta.
Vain harva on kateellinen vaikka olisit kartanonherra oikeasti. Haluat vain elÀÀ siinÀ uskossa ettÀ kaikki ovat koska muuten pahoitat mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla voisin sanoa ettÀ kaikki ovat kateellisia mukamas mulle koska olen osa-aikatyössÀ ja saan tukia mutta silti saan ostettua kaiken mitÀ haluan ja elettyÀ maalla sellaista elÀmÀÀ kuin haluan. MitÀÀn muita kuin itseÀni kiinnostavia asioita en arvosta.
Vain harva on kateellinen vaikka olisit kartanonherra oikeasti. Haluat vain elÀÀ siinÀ uskossa ettÀ kaikki ovat koska muuten pahoitat mielesi.
Voi sinua, senkin pieni höpsö!đ€
Ette kai te tosissanne aikuiset provosoidu nÀistÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, senkin pieni höpsö!đ€
Niin se totuus sattuu. YritÀ jaksaa :) Itse poistun tÀstÀ keksiteelusta koska mulla on tÀrkeÀmpÀÀkin tekemistÀ :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli minun exÀkin. Teki kyllÀ bisnestÀ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut .
MissÀ kartanossa asut?
Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.
En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đ€
Höpö höpö. Olet pummi jostain lÀhiöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli minun exÀkin. Teki kyllÀ bisnestÀ ulkomaille Sörmlannista. Kartanon työt hoisi muut .
MissÀ kartanossa asut?
Toivottavasti et ole se kumisaapasjuntti jonka tapasin tuttavan luona Turussa.
En voi tarkemmin kertoa, olenhan kuitenkin erittĂ€in tunnettua, arvovaltaista aatelissukua!đ€
Höpö höpö. Olet pummi jostain lÀhiöstÀ.
Kuulenko köyhĂ€n valitusta? Kuin hyttysen ininÀÀ!đ
Koko jengi taitaa olla mt elÀkkeellÀ,
enkÀ ihmettele.
Sinne kÀy jokaisen tie, ken tÀÀllÀ hullujenhuoneella pitkÀÀn lueskelee.
On tÀmÀ niin surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko jengi taitaa olla mt elÀkkeellÀ,
enkÀ ihmettele.
Sinne kÀy jokaisen tie, ken tÀÀllÀ hullujenhuoneella pitkÀÀn lueskelee.
On tÀmÀ niin surkuhupaisaa.
Mutta minĂ€ se vain nautiskelen konjakkia ja polttelen sikaria tÀÀllĂ€ kartanoni kirjastossa.đ€đȘ
Mun Àiti muisteli aikaa, jolloin lehdissÀ oli kirjeenvaihtoilmoituksia ja naapurinpoika laitteli viestiÀ tyyliin "tulethan emÀnnÀksi empirekartanooni". KyllÀhÀn se ihan oikea kartano oli, poika vain holhouksessa yksinkertaisuutensa takia, joten paikalle saapuneet naiset kokivat melkoisen pettymyksen salskean isÀnnÀn osoittautuessa pullukaksi mammanpojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin aikanaan kartanossa talvella pari kuukautta Englannissa Lontoosta lÀnteen. Oli perkeleen kylmÀ talo.
Minun kartanossani ei lÀmpöÀ sÀÀstellÀ! Kaikissa takoissa loimuaa aina tuli ja palvelijat lisÀÀvÀt puita jatkuvasti!
Aivan. Puillahan te lÀmmitÀtte siellÀ kartanoitanne siellÀ 1700-luvulla josta meille kirjoittelet. 1800-luvulla jo siirryttiin hiiliin ja 1900-luvulla öljyyn.
2008 siellÀ englannin kartanolla kyllÀ olohuoneen takassa poltettiin puita joka ilta ja puuhiilloksen pÀÀlle hiiliÀ mutta patterit kyllÀ oli olemassa makuuhuoneissa ja ne lÀmpeni öljyllÀ.
Se englannin kartano oli 800 vuotta vanha mutta oli muutama remontti tehty vuosisatojen saatossa. Ja nimeltÀÀn Bere court Pangbournen kylÀssÀ.
Ja sinun mielikuvitus kartanosi sijaitsee missÀ? Ja mikÀ lienee nimeltÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin aikanaan kartanossa talvella pari kuukautta Englannissa Lontoosta lÀnteen. Oli perkeleen kylmÀ talo.
Minun kartanossani ei lÀmpöÀ sÀÀstellÀ! Kaikissa takoissa loimuaa aina tuli ja palvelijat lisÀÀvÀt puita jatkuvasti!
Aivan. Puillahan te lÀmmitÀtte siellÀ kartanoitanne siellÀ 1700-luvulla josta meille kirjoittelet. 1800-luvulla jo siirryttiin hiiliin ja 1900-luvulla öljyyn.
2008 siellÀ englannin kartanolla kyllÀ olohuoneen takassa poltettiin puita joka ilta ja puuhiilloksen pÀÀlle hiiliÀ mutta patterit kyllÀ oli olemassa makuuhuoneissa ja ne lÀmpeni öljyllÀ.
Se englannin kartano oli 800 vuotta vanha mutta oli muutama remontti tehty vuosisatojen saatossa. Ja nimeltÀÀn Bere court Pangbournen kylÀssÀ.
Ja sinun mielikuvitus kartanosi sijaitsee missÀ? Ja mikÀ liene
TĂ€tĂ€ en voi kertoa, sillĂ€ olen hyvin tunnetusta ja arvovaltaisesta aatelissuvusta! On meillĂ€ siis toki sĂ€hkölĂ€mmityskin, mutta pidĂ€n puulĂ€mmityksen tuomasta tunnelmasta!đ
Otatko taas työkokeilijoita juhliisi töihin?
Kartanon nimi ehkÀ Pilvilinna? Unihuvila? Hourula?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ kartanonherra lÀhti levittÀmÀÀn lietettÀ lÀhipelloille. Lauantaina on tiedossa joku lintubongareiden kevÀtretki ja sattumalta sinne parhaille tarkkailualueille on aika palauttaa talven aikana lietesÀiliöön kertyneitÀ ravinteita. Luonnon monimuotoisuus ja EU-sÀÀdökset tulee ottaa huomioon.
MeillÀ oli kans tuollainen naapuri joskus. Liekö juoksuttanut ne lietteet pÀÀstÀÀn? Aina koulujen pÀÀttÀjÀisten alla kiersi liruttelemassa hajut ilmoille.
HyvĂ€ kun voin ilahduttaa sinua, voi pieni maan matonen!đ€đȘ