Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 45-vuotias nainen löytäisi kumppanin?

Vierailija
21.04.2025 |

Olisi kiva löytää rakkaus, olen eronnut muutama vuosi sitten. Olen aika herkkä, joten raaka deittailumaailma tuntuu ahdistavalta..Tinder sun muut.

Etenkin kun olen ihan tavallinen, en mikään kaunotar.  Ihan "nuorekas" kyllä, jos niin voi sanoa, eli ei mussa mitään vikaa ole, pidän itsestäni huolta yms.. Aika tavallinen nelikymppinen nainen.

Missä keski-ikäiset ihmiset nykyään tapaa toisiaan?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Missä +55 miehet liikkuu?

Vierailija
22/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä, lähiökapakoissa, kalassa, kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minut sieltä Tinderistä "pelasti" 51v eronnut mies, jonka lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan. Hänellä oli kiva profiili ja tekstit, sitten aloimme viestittelyn WA:n kautta ja noin viikkoa myöhemmin kävimme treffeillä. 

Mies oli ensimmäistä kertaa Tinderissä seuraa hakemassa ja sanoi, että kuusi viikkoa kului tilin avaamisesta sen poistamiseen. Enkä minäkään mikään kaunotar ole kasvoiltani, mutta liikunnallisessa ammatissa, hoikka ja hyväkuntoinen. Sitä mieskin aina jaksaa ihmetellä, että miten timmissä kunnossa olen ikäisekseni.

Eiköhän siellä muitakin hyviä ole, jos vain sattuu yhtään tuuria olemaan mukana.

N47

Vierailija
24/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, jos raumalla niin alan sun mieheksi.

Vierailija
25/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on miehelle annettavaa kun ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsia et pysty antamaan?

Kuten jo totesin, rakkautta, kumppanuutta ja ystävyyttä ja asioiden jakamista. Nuoret ja/tai perhettä kaipaavat löytävät toivottavasti toisensa, eivät he liity minuun mitenkään.

Vierailija
26/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tinderissä voit vaikka vastata niihin viesteihin tavallisilta miehiltä joita sulle tulee tuhansia . Siitä se lähtee kun vastaa viestiin ja vaikka voi itsekin kysyä jotain. Yleensä naiset on mykkäkuuroja tinderissä tai sitten vastataan vaan kysymyksiin . Ei kai kukaan jaksa jahdata ton ikäisenä jos ei itse viitsi yhtään panostaa . Tadaa näillä ohjeilla voit valita sopivan niistä 10000 ehdokkaasta .

Vierailija
27/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sillä on väliä kun tuskin 45-vuotias nainen heistä kiinnostuu.

Vierailija
28/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40+ ikäisenä tavannut työn parissa, vapaa-aikana (kavereiden järkkäämissä juhlissa) sekä deittisovelluksessa. Itse tapaan työn puolesta koko ajan paljon uusia ihmisiä, joten se on itselleni ihan varteenotettava väylä jopa kumppanin löytämiseen, mutta deittisovelluksilla voi laajentaa hakukenttää. Juuri tällä hetkellä en etsi ketään, mutta olen 40+ ikäisenä deittaillut, tapaillut ja ollut suhteessa.

Vierailija
29/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä muutakaan saa. Jos on yh, niin ei niitäkään.

Vierailija
30/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin rakkauden tinderistä. Tuuria siihen tietysti vaadittiin. Että satuttiinkin sinne yhtä aikaa ja juuri oikeaan aikaan.  Meillä synkkasi ihan ekoista viesteistä lähtien, kaikki tuntui heti luontevalta ja helpolta. Soiteltiin pitkiä puheluita hyvin pian ja oltiin molemmat jo aika ihastuneita ennen ekoja treffejä vaikka sitä ei silloin vielä tunnustettukaan. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen ja sillä tiellä edelleen. 

Tuskin olisin häneen törmännyt missään muualla koska meillä kuitenkin oli aika paljon välimatkaa, mutta meillä oli kyllä samoja harrastuksia. Ehkä mä sitten niiden harrastusten puolesta liputtaisin jos et sovelluksiin halua. 

Vierailija
31/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Itse sain 46-vuotiaana itseäni pari vuotta nuoremman miehen. 

Vierailija
32/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Itse olen 49 vuotta ja edellinen mies oli 8 vuotta nuorempi. Lapset ovat jo aikuisia, joten en luokittele itseäni enää yh.ksi. 

Vierailija
33/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli Tinderille kannattaisi kuitenkin antaa mahdollisuus?

Olen ajatellut, että keskiverron ulkonäön ja iän takia ei varmaan kukaan siellä tositarkoituksella kiinnostu. 

Pelottaa vähän nämä tarinat, joissa joku katoaa (ghostaa) hyvin alkaneen tapailun jälkeen tai sitten joku valehtelee olevansa vapaa, vaikka on varattu 😔

Näistä tulisi varmaan ikävä kokemus ja kolaus luottamukseen.

Vierailija
34/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta 45-vuotiaalla eronneella naisella on?

Vierailija
35/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli Tinderille kannattaisi kuitenkin antaa mahdollisuus?

Olen ajatellut, että keskiverron ulkonäön ja iän takia ei varmaan kukaan siellä tositarkoituksella kiinnostu. 

Pelottaa vähän nämä tarinat, joissa joku katoaa (ghostaa) hyvin alkaneen tapailun jälkeen tai sitten joku valehtelee olevansa vapaa, vaikka on varattu 😔

Näistä tulisi varmaan ikävä kokemus ja kolaus luottamukseen.

En ole kokeillut koskaan Tinderiä mutta OkCupidista löysin joitain vuosia sitten ihan helmen miehen. Olin silloin itse just 45 ja mies pari vuotta vanhempi. Käsittääkseni Tinder perustuu aika paljon ulkonäköön ja siellä painottuu lyhyitä suhteita etsivät, tuolla taas oli paljon miehiä jotka etsivät ihan tavallista, oman ikäistään naista parisuhteeseen. Koko palvelu perustui paljon enemmän tekstiin ja yhteisten asioiden löytämiseen kuin kuviin. Siellä pystyi mm vastailemaan kysymyksiin lähes kaikesta maan ja taivaan välillä, painottamaan itselleen tärkeitä aiheita ja etsimään niiden perusteella samanhenkistä ihmistä. Minusta oli tosi hyvä sivusto ja olen ikuisesti sille kiitollinen <3

Vierailija
36/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista tai pakolaiskeskuksista

Vierailija
37/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneen tulisi tyytyä osaansa eikä yrittää jotain, mikä ei ennenkään ole onnistunut eli kestävä parisuhde. Jotkut tajuavat tämän vasta 3-4 eron jälkeen. Ole sinä viisaampi.

Vierailija
38/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on miehelle annettavaa kun ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsia et pysty antamaan?

Ei kai kaikki miehet halua jatkuvasti lapsia? 

Vierailija
39/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneen tulisi tyytyä osaansa eikä yrittää jotain, mikä ei ennenkään ole onnistunut eli kestävä parisuhde. Jotkut tajuavat tämän vasta 3-4 eron jälkeen. Ole sinä viisaampi.

Päteekö myös muihin asioihin? Jos menettää työnsä niin parasta jättäytyä ikuisesti työttömäksi, tyytyy osaansa eikä ikinä enää etsi töitä?

Vierailija
40/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaikki miehet halua jatkuvasti lapsia? 

Tilastojen mukaan ainakaan ei.