Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 45-vuotias nainen löytäisi kumppanin?

Vierailija
21.04.2025 |

Olisi kiva löytää rakkaus, olen eronnut muutama vuosi sitten. Olen aika herkkä, joten raaka deittailumaailma tuntuu ahdistavalta..Tinder sun muut.

Etenkin kun olen ihan tavallinen, en mikään kaunotar.  Ihan "nuorekas" kyllä, jos niin voi sanoa, eli ei mussa mitään vikaa ole, pidän itsestäni huolta yms.. Aika tavallinen nelikymppinen nainen.

Missä keski-ikäiset ihmiset nykyään tapaa toisiaan?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiristä, siten saa taustat selville. Paritusalustoilla nyt lähinnä onkin sellaisia, jotka valehtelevat kaikesta.

Kun ei tuttavapiirissä ole vapaita, ei myöskään harrastepiireissä.

No mulla on muutamakin vapaa tuttu mies, mutta mitäpä se jeesaa kun yksi ei ole naisiinpäin ja pari on sellaista että tuttuina/kavereina ihan ok, mutta kuitenkin ollaan niin erilaisia elämäntavoilta ja ajatuksiltakin, ettei todellakaan voitaisi olla mitään enempää ja sitten yksi on aina ollut kunnon häntäheikki jollaista ei kuuna päivänä voisi edes ajatella kumppaniksi.

Vierailija
102/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalit hyvät tuon ikäiset miehet on naimisissa. Ärsyttää näin sinkkuna kun voivat kyllä flirttailla ja ensin esittää vapaata, mutta sitten paljastuu totuus kun kiinnostun itsekin ja alan selvittää taustoja.

Eli ihminen ei ole normaali tai hyvä, jos hän ei ole naimisissa? Sitäkö tarkoitat? 

Oletko sinä itse naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ovat ilman puolisoa, niin ovat syystäkin. Yleensä sellaiset ihmiset eivät ole parisuhdeainesta, muuten he kyllä olisivat suhteessa.

Vierailija
104/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Ystäväni ovat löytäneet lähinnä pettäjiä ja niitä jotka uskottelevat mitä vain saadakseen sksiä... Itse löysin netistä narsistisen alkoholistin pettämään minua sen kerran kun uskalsin tutustua. Ei tee mieli kokeilla uudelleen.

Missä tavalliset miehet? Naimisissako edelleen...?

Itse olen niin tyytyväinen elämään ilman naista että en sellaista edes etsi. On noita ottajia ollut matkan varrella, mutta minusta jotakin on aina puuttunut eikä ole tuntunut oikealta. Mutta en pistäisi pahitteeksi jos joku kiva naisen kohtaisin, mutta en minä etsimällä etsi.

Vierailija
105/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ovat ilman puolisoa, niin ovat syystäkin. Yleensä sellaiset ihmiset eivät ole parisuhdeainesta, muuten he kyllä olisivat suhteessa.

Koskeeko tämä näkemyksesi myös sellaisia ihmisiä, joilla on aiemmin ollut puoliso, mutta ovat eronneet ja nyt ovat ilman puolisoa? 

Vierailija
106/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, ei niitä löydy.

Nimim. Kokemusasiantuntija

Vierailija
107/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin omani duunissa, on mua 15 vuotta nuorempi ja toistaiseksi ainakin kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta. 

Vierailija
108/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että helpompi asennoitua elämään loppuelämä yksin kuin elätellä toiveita normaalista kumppanista. Olen ap:ta vajaan 10v nuorempi ja jo todennut, ettei maksa vaivaa yrittää löytää ketään. Pettymyksiä vain luvassa, säästyy monelta kun ei yritä :)

Vierailija
109/110 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalit hyvät tuon ikäiset miehet on naimisissa. Ärsyttää näin sinkkuna kun voivat kyllä flirttailla ja ensin esittää vapaata, mutta sitten paljastuu totuus kun kiinnostun itsekin ja alan selvittää taustoja.

Jos kaikki normaalit hyvät on naimisissa, niin mikset sinä ole naimisissa? Etkö sinä ole normaali ja hyvä?

En ole naimisissa, koska olen nainen joka eron jälkeen on hyvin pärjännyt itsekin (jätin exän alkoholiongelman takia). Yleensä kokemukseni on, että miehet eivät samalla lailla yksinolosta nauti, vaan heille on tärkeää nopeasti löytää uusi eron jälkeen.

Vierailija
110/110 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.