Mistä 45-vuotias nainen löytäisi kumppanin?
Olisi kiva löytää rakkaus, olen eronnut muutama vuosi sitten. Olen aika herkkä, joten raaka deittailumaailma tuntuu ahdistavalta..Tinder sun muut.
Etenkin kun olen ihan tavallinen, en mikään kaunotar. Ihan "nuorekas" kyllä, jos niin voi sanoa, eli ei mussa mitään vikaa ole, pidän itsestäni huolta yms.. Aika tavallinen nelikymppinen nainen.
Missä keski-ikäiset ihmiset nykyään tapaa toisiaan?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman tuttavapiirini sinkkumiehet... Yksi on tosi kiva, hyvä kokki ja asuu mukavasti. Olen kyllä melko varma, että ei ole kiinnostunut naisista.
Sitten on yksi varakas, hoikka ja mukava seuramies. Uskoisin, että sinkkuuden syynä on hankala luonne; joustamaton. Saa kyllä naisia, mutta ei saa pidetttyä niitä. Suhteet on sellaista on-off-veivuuta. Mies on myös pihi. Minä olen hänelle suoraan sanonut, että jos kerran naista kaipaat, niin kokeile edes panostaa rahalla kun sitä on. Mutta ei. Mieluummin murjottaa itsekseen ja ajattelee, että ei hän halua naista, joka on hänen kanssaan vain rahan vuoksi. No, ikä alkaa kohta vitosella, niin pian käy niin ettei ole yhtään minkäänlaista naista.
No ei kai kukaan halua kumppania joka on vain rahan vuoksi? Törkeää edes ehdottaa sellais
Tarkoitit varmaan, että ahneus ja pihiys menevät top5-inhokkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täältä Vauva-forkalta.
Ääni tälle.
Vierailija kirjoitti: Taitaa ongelma olla pitkälti siinä, että tässä iässä (juuri 50 täyttämässä) ei enää luonnostaan koe sellaista kutkuttavaa vetoa kanssaihmisiin, siis ainakaan samanikäisiin. Vaikka ihmisiä edelleen julkisilla paikoilla tapaa (oli se sitten baari tai terassi tai kirjasto tai ruokakauppa), ja voi vaihtaa muutaman sanan, on se nykyään sellaista täysin neutraalia kanssakäymistä jossa ei ole mitään piilossa olevaa vetovoimaa joka saattaisi ajaa hieman flirttailemaankin. Sillä tapaa mitä nyt tapahtui usein vielä 30-40 -vuotiaana. Eli siis niitä kohtaamisia ei vaan pääse enää syntymään. Molemmat jatkavat matkaansa ilman että toinen olisi jäänyt mieleen millään tapaa. Ja itse asiassa sama hieman vaivaa ihan deittailuakin. Vaikka hauskaa voi olla, huomaa viihtyvänsä ja aika kuluu kuin siivillä (ja tässä iässä kaiken lisäksi deitit ovat usein laadukkaammassa ympäristössä), ei ilmassa ole mitään kipinää tai muuta vastaavaa joka jättäisi jan
Jospa ne ihmiset eivät ole olleet oikeita? Olen itse 47 ja kyllä minä ainakin edelleen pystyn kokemaan kipinää ja vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta 45-vuotiaalla eronneella naisella on?
Yhtä monta kuin eronneella 45-vuotiaalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli Tinderille kannattaisi kuitenkin antaa mahdollisuus?
Olen ajatellut, että keskiverron ulkonäön ja iän takia ei varmaan kukaan siellä tositarkoituksella kiinnostu.
Pelottaa vähän nämä tarinat, joissa joku katoaa (ghostaa) hyvin alkaneen tapailun jälkeen tai sitten joku valehtelee olevansa vapaa, vaikka on varattu 😔
Näistä tulisi varmaan ikävä kokemus ja kolaus luottamukseen.
En ole kokeillut koskaan Tinderiä mutta OkCupidista löysin joitain vuosia sitten ihan helmen miehen. Olin silloin itse just 45 ja mies pari vuotta vanhempi. Käsittääkseni Tinder perustuu aika paljon ulkonäköön ja siellä painottuu lyhyitä suhteita etsivät, tuolla taas oli paljon miehiä jotka etsivät ihan tavallista, oman ikäistään naista parisuhteeseen. Koko palvelu perustui paljon enemmän tekstiin ja yhteisten asioiden löytämiseen kuin kuviin. Siellä pysty
Ok cupid on ihan paras sivusto.
Facen sinkkuryhmät toimii kans monille, jos jaksaa kirjoittaa.
Kaikki normaalit hyvät tuon ikäiset miehet on naimisissa. Ärsyttää näin sinkkuna kun voivat kyllä flirttailla ja ensin esittää vapaata, mutta sitten paljastuu totuus kun kiinnostun itsekin ja alan selvittää taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki normaalit hyvät tuon ikäiset miehet on naimisissa. Ärsyttää näin sinkkuna kun voivat kyllä flirttailla ja ensin esittää vapaata, mutta sitten paljastuu totuus kun kiinnostun itsekin ja alan selvittää taustoja.
Jos kaikki normaalit hyvät on naimisissa, niin mikset sinä ole naimisissa? Etkö sinä ole normaali ja hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset valehtelevat miehetkö on sun mielestä hyviä miehiä? Mitä ihmettä?
Ihan mistä tahansa jos olet nätti ja normaalipainoinen + lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on miehelle annettavaa kun ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsia et pysty antamaan?
En ole ikinä halunnut lapsia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko se mielestäsi todellakin hyvä jos se esittää vapaata?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mistä tahansa jos olet nätti ja normaalipainoinen + lapseton.
Ei tarvitse olla edes lapseton. Terveisiä oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodista kannattaa etsiä. Suosittelen n. 80-vuotiasta miestä.
Sama, 70v ukot näyttää vielä saavan alle 20 vuotiaita kun näitä Rennyjä, Danny ja muita katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiiristä, siten saa taustat selville. Paritusalustoilla nyt lähinnä onkin sellaisia, jotka valehtelevat kaikesta.
Kun ei tuttavapiirissä ole vapaita, ei myöskään harrastepiireissä.
Menet naapurista kysyy onko siellä sinkkumiehiä ja jos on niin pyydät treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sellaisiin paikkoihin missä itse viihdyt. Samanhenkistä seuraa on helpoin löytää siten. Tosiasia kuitenkin on, että tuuria saa olla paljon, että hyvä yksilö löytyy. Tämä on pieni maa ja parhaat on viety jo nuorena. Toiselle kierrokselle vapautuneita toki löytyy, mutta siinä on aina se menneisyyden painolasti mukana.
Ei ihmisen henkilöhistoria todellakaan aina ole mikään "painolasti". Todella omituinen ajattelu, että elämä ja elämänkokemukset pilaavat ihmisen. Ainakin itselleni elämä ja kaikki koettu on lisännyt myös ymmärrystä, kasvattanut resilienssiä ja tehnyt itsellekin selväksi, mitä elämältä haluan ja mitä en. En koe myöskään aiempia suhteitani negatiivisina, eli en näe niissä mitään, mitä voisi pitää painolastina.
Heitän tähän ääriesimerkin, joka on kylläkin omakohtainen. Eli väki_valtainen ex. Ei ollut helppoa löytää uutta kumppania, joka kesti sen kiusanteon, mitä jatkui vuosia.
Lähipiirissäni on myös vaikeasti vam-maisen eronneet vanhemmat. Siinäkin on molempien uusilla kumppaneilla (ihme kyllä molemmilla siis on uudet puolisot) kestämistä, kun asiat tehdään aina tätä lasta ajatellen eikä mitään lomia tai muita voi suunnitella esim. ulkomaille, koska aina pitää olla hälytysvalmiudessa, jos toinen vanhempi tarvitsee lapsen kanssa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki normaalit hyvät on naimisissa, niin mikset sinä ole naimisissa? Etkö sinä ole normaali ja hyvä?
Olen eri, mutta vastaan rehellisesti että en. Tunne-elämäni on epävakaa. Rakastun päätäpahkaa ja olen aivan hulluna toiseen. Kärsin mustasukkaisuudestakin. Siihen ei ole mikään suhde kaatunut, mutta ei varmaan tehnyt hyvääkään.
En ole nuorena osannut vaatia mitään enkä ole tiennyt mitä haluan. Olen mielistellyt miehille. Lähden suhteeseen helposti kun vaan toinen sitä ehdottaa. Siis vaikken ole edes kiinnostunut.
Kannattaa varoa myös liian innokkaasti sitoutumaan haluavia. Ikäviä ihmisiä on paljon ja heillä tuppaa parisuhteet kaatumaan kerta toisensa jälkeen. Alussa osaavat esittää muuta kuin ovat.