Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?

Vierailija
21.04.2025 |

Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta? 

Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta? 

Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä? 

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ja tein matchin jälkeen myös aloituksen keskusteluun. Ja nyt ollaan 5kk seurusteltu

Vierailija
82/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.

M34

Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.

False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee. 

Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.

Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään. 

Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhkii kaikki oikealle (tai vasemmalle) kuin liukuhihnall

Mä olen kanssa kuullut useammasta naisesta, jotka ovat saaneet bännit syystä joka ei heille koskaan selvinnyt. Epäilen että katkerat miehet ilmiantelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi tasonsa. 

Vierailija
84/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?

Naapurintyttönainen riittää mutta ei missään nimessä av-mamma.

Tavalliselle miehelle riittäisi että nainen olisi edes keskitasoa eli nainen olisi edes normaalipainoinen ja että se nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla. Mutta ongelma on se että ne tavalliset naiset luulee olevansa niitä missejä ja tämän takia niille kelpaa ainoastaan ne alfamiehet. 

Tavalliset naiset sitten taas eivät ole kiinnostuneet noin pinnallisista suhteista. Ja en tarkoita pinnallisella sitä, että toivot normaalipainoista ja kivannäköistä naista, vaan tarkoitan pinnallisella sitä, että et toivo mitään muuta. Ei mitään toivetta siitä, millainen persoona, arvomaailma, elämäntyyli, tms. naisella on, tai millainen suhteen sisältö tulisi olemaan. Pelkkä ulkonäkö riittää. Mutta tavalliselle naiselle se taas ei riitä suhteen perustaksi, vaan tavallinen nainen hakee edes jonkinlaista yhteensopivuutta ja henkistä kohtaamista. Saa siinä ulkonäölläKIN olla väliä, mutta kuulostaa todella ankealta, jos ainoastaan se riittää, että ulkonäkö on ok.

Vierailija
85/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisit s**t*n*sti mätchejä, kuten naiset, mitä tekisit niillä kun eivät johda mihinkään? Ei irtopllua ovistajaikkunoista.

Vierailija
86/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa nainen on arvokkaampi ja parempi kuin jatkuvasti jankkaava uli. 

Vierailija
87/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan miehet yliarvioivat omansa (+ virhearvioivat turhaan pyytämättä ja merkityksettä muiden tasoja) ja miehillä kaikki on muutenkin projisointia, koska minäminäminä/minun pllunpuute nro.1 epäkohta maailmassa yhyy.

Ja siltikin: MITÄ SITTEN?

Vierailija
88/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus kertoo kaikki syyt, miksi ap ei saa naista. Yksinkertaiselta kuulostava vinkuva mieslapsi, joka puhuu naisista todella rumasti ja samalla luulee itsestään liikaa.

Mitä sinulla on tarjottavaa naisille? Sinä et ole sivistynyt, et puhu muista kunnioittavasti. Sinä kiukuttelet, miten sinun kuuluu saada sitä ja tätä, mutta et edes osaa mainita mitä sinulla on tarjottavaa naisille. Koko aloitus on yhtä lapsellista 'mulle kuuluu'-kitinää.

Kiltti mies, tavallinen mies, keskitason mies...mistä hitosta te miehet puhutte määritellessänne itsenne näillä termeillä? Se että käy töissä, hoitaa laskunsa eikä hakkaa naisia ei ole mikään erinomaisuuden osoitus, se on perusoletus. Äitikö teille opetti, että jos niistää nenänsä nenäliinaan eikä hihaan, niin on hyvä poika ja se riittää?

Sinä ap olet pelkkä mieslapsi, sinulla ei ole käytöstapoja, et kunnioita toisia etkä vaikuta henkisesti kypsältä. Olet kävelevä varoitusmerkki tasohöpinöinesi. Siksi naiset eivät kiinnostu sinusta.

Vierailija
89/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?

Naapurintyttönainen riittää mutta ei missään nimessä av-mamma.

Tavalliselle miehelle riittäisi että nainen olisi edes keskitasoa eli nainen olisi edes normaalipainoinen ja että se nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla. Mutta ongelma on se että ne tavalliset naiset luulee olevansa niitä missejä ja tämän takia niille kelpaa ainoastaan ne alfamiehet. 

Tavalliset naiset sitten taas eivät ole kiinnostuneet noin pinnallisista suhteista. Ja en tarkoita pinnallisella sitä, että toivot normaalipainoista ja kivannäköistä naista, vaan tarkoitan pinnallisella sitä, että et toivo mitään muuta. Ei mitään toivetta siitä, millainen persoona,

Jep. En ole kuullut kenenkään naisen haaveilevan siitä, että kunpa joku arvostaisi heissä nimenomaan heidän keskitasoisuuttaan. 

Vierailija
90/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tyytyväisempiä sinkkuina kuin miehet, eli tuskin. 

Vierailija
91/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus bannit tinderiin vaikka olin ihan omalla profiililla liikenteessä. En keksi muuta syytä kuin sen, että pyyhin kaikki miehet vasemmalle. Mätsejä ei tullut yhtään.

Minä sain myös Tinderiin bännit, eli en voi koskaan enää mennä sinne. Onneksi olin siinä vaiheessa jo todennut, ettei se oikein tunnu itselle luontevalta sovellukselta - juuri sen vuoksi, että jotta se toimisi, pitäisi laittaa oikealle valtavasti epäkiinnostaviakin.

Vierailija
92/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus kertoo kaikki syyt, miksi ap ei saa naista. Yksinkertaiselta kuulostava vinkuva mieslapsi, joka puhuu naisista todella rumasti ja samalla luulee itsestään liikaa.

Mitä sinulla on tarjottavaa naisille? Sinä et ole sivistynyt, et puhu muista kunnioittavasti. Sinä kiukuttelet, miten sinun kuuluu saada sitä ja tätä, mutta et edes osaa mainita mitä sinulla on tarjottavaa naisille. Koko aloitus on yhtä lapsellista 'mulle kuuluu'-kitinää.

Kiltti mies, tavallinen mies, keskitason mies...mistä hitosta te miehet puhutte määritellessänne itsenne näillä termeillä? Se että käy töissä, hoitaa laskunsa eikä hakkaa naisia ei ole mikään erinomaisuuden osoitus, se on perusoletus. Äitikö teille opetti, että jos niistää nenänsä nenäliinaan eikä hihaan, niin on hyvä poika ja se riittää?

Sinä ap olet pelkkä mieslapsi, sinulla ei ole käytöstapoja, et kunnioita toisia etkä vaikuta henkisesti kypsältä. Olet kävelevä va

Tämä ja tämä jo 10 vuotta. Ap aikoo kuitenkin varmaan jatkaa tasan samaa tyhjää tusinaulikiukuttelua ja turhaan odottaa toisenlaista lopputulosta. Omapa on elämäsi. :)

Vierailija
93/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellusten ja omistajiensa etu on, että ap:t pysyvät mahd. kauan/ikuisesti yksinäisinä ja puutteessa = suurin tuotto.

Normi-ihmiset pariutuvat tästäkin syystä reaalimaailmassa ja deittisovelluksissa = vain luuserit ja irtopano(häntäheiki)t.

Vierailija
94/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.

M34

Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.

False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee. 

Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.

Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään. 

Ehkä tuo lihava nainen junassa ei ollut yhtä ulkonäkökeskeinen kuin sinä vaan etsi miestä jollain muulla perusteella kuin että olisi mahdollisimman komea? Tai sitten hän ei ehkä ollut hypergaminen ja ajatteli että komeat on yli hänen tasonsa, jos nyt sun termejä käytetään.

Sun pitäisi päättää mistä haluat naisia syyttää. Nyt olet syyttänyt siitä että jopa lihavat naiset (kauhistus sentään!) haluavat komean miehen ja heti perään syytät että he pyyhkivät komeat vasemmalle. Kumpi on nyt pääasiallinen syytöksesi, koska molemmat eivät voi olla totta yhtä aikaa?

Vierailija
95/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin esim tinderissä swaippaan oikealle noin 3-5/100 miestä. Itselläni ei ole erityisen tiukat kriteerit, riittää että on 185+ pitkä, hieman lihaksikas mutta ei salihirmu, kivat kasvot, siisti olemus, biossa infoa, korkeakoulutus, hyvä työpaikka. 

Vierailija
96/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kriteerinä että on mukava ja ystävällinen, pitää naisia ihmisinä ja on yhteistä jutunjuurta. Löysin aivan ihanan miehen, joka on tavallinen, pikkaisen ylipainoinen, kalju ja aivan ihana tyyppi.

Vierailija
97/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oli kyllä vaikea innostua kenenkään miehen profiilista. En etsinyt mitään mallimiestä, mutta muutaman kuvan ja usein olemattoman profiilitekstin perusteella on hankalaa hahmottaa miehen kiinnostavuutta. En edes laittanut oikealle todella komeita miehiä jos jo kuvista tuli vibat ettei tyyppi ole minun tyylinen ihminen (esim. paidattomat selfiet ja autokuvat ei lähde). 

Joskus kyllä pyyhin matalammalla kynnyksellä mutta se johti vain lukuisiin tylsiin keskusteluihin tai siihen että sieltä tuli jotain epämääräisiä ehdotteluviestejä. Helkkaristi luonnollisempaa ja helpompaa tutustua kiinnostaviin ihmisiin tosielämässä ja ilman paineita että täytyisi tehdä vaikutus treffeillä. Nettideittailu oli itselleni epäluonnollienn ja stressaava kokemus mikä kyllä edesauta tunteiden kehittymistä. Kaikki miesystävät onkin löytynyt yliopistolta, kavereiden kautta tai työkuvioista.

Vierailija
98/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, sun pitää ymmärtää kaksi asiaa:

1. Tinderissä 10% miehistä saa 58% kaikista naisten antamista tykkäyksistä 

2. Tinderissä 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä 

On ilmiselvää, että kuulut tuohon 50% joukkoon miehiä, jotka eivät saa tykkäyksiä. Ajattele positiivisesti, ainakaan et ole yksin.

Jep juuri näin! Itse kuulun ryhmään 2 ja olen akateeminen työssäkäyvä mies, jolla on liikunnallisia ja älyllisiä harrastuksia. Kaikki palikat elämässä ovat kohdillaan paitsi parisuhde. Kelpaamattomuus tinderissä ei tarkoita, että olisi elämässä epäonnistunut vaan se on ihan normaalia.

Vierailija
99/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joihin olen viime aikoina livetilanteissa ihastunut eivät ole sen näköisiä, että tykkäisin heistä sovelluksessa. Pelkkä kuva ei riitä, vaan tarvitsen kokemuksen siitä minkälainen hän on livetilanteessa kanssani. Ikävää, että parinhaku on siirtynyt nettiin, sillä se tekee siitä todella epäluonnollista.

No tämä. En käytä sovelluksia, koska niissä ei pääse kiinni miehen sisäisestä lämmöstä/hermoston taajuudesta/psykososiaalisesta olemuksesta millä nimellä sitä haluaakaan kutsua, ja ilman sitä en ihastu. Eli miehestä täytyy huokua tasapaino, lämpö ja välttäminen minua kohtaan. Eli pystyn ihastumaan vain jotain kautta jo valmiiksi tuttuun mieheen, joiden kanssa tuo toteutuu.

Vierailija
100/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla livenä keskitasoa, mutta se ei välity profiilista.

Millaisia kuvia on / millainen teksti / kuinka aktiivinen olet?

Asiat voivat olla vaikka kuinka huonosti. Silti saa imuroitua kaikki naiset, kunhan profiili on mielenkiintoinen.

"Olen ihan tavallinen mies." -Hyvä, mutta ei kiinnosta ketään.

Naiselle pitää tulla sellainen fiilis, että TUON ihmisen haluan tavata!!!!

Se ei ole pituudesta, naamasta, rahasta tai työstä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan