Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?
Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta?
Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta?
Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta? Mä olin vuoden ja se riitti mulle. Tein tykkäyksiä joillekin miehille.
Teillä naisilla tilanne on eri, te saatte satoja ellei jopa tuhansia tykkäyksiä miehiltä. Aina kun tykkäätte miehestä niin saatte matchin.
Mies ei saa matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhki
Joo uskon tämän, sillä asuinalue oli tuolloin sellainen, missä oli oikeasti todella kummallisen vihamielinen ilmapiiri muutenkin. Mutta ei kai niiden pitäisi mennä läpi jos profiilissa ei ole jotakin oikeasti epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tinderissä muutaman kuukauden. Tykkään ihan niistä tavallisista miehistä myös. Kunhan on normaalin kokoinen ja näköinen. Itse olen kuitenkin myös hoikka ja vartaloa on aina kehuttu, kun vaikka olenkin hoikka, on isot rinnat ja hyvä peppu, eli tiimalasi vartalo. Naamasta myös ihan nätti, en vaan juuri meikkaa. Eli palstan miesten mielestä just se unelmien naapurin tyttö.
Ja saankin paljon tykkäyksiä ja match tulee lähes aina kun itsekin tykkään jostain. On hyvät kuvat siellä, missä näkyy myös vartaloa jne. Ei kuitenkaan mitään tyrkkykuvia. Mutta puoletkaan matcheista ei laita viestiä tai jos itse laitan, niin ei ne vastaa. Ja ne jotka laittaa, ei laita kuin ehkä sen pari viestiä ja sitten hiljenee. Tässä kuukausien aikana olenkin tavannut vain 2 miestä. Heistäkään en sen jälkeen ole kuullut. Vaikka treffit meni hyvin. No toinen niistä oli vähän outo ja toinen vain sek
No mistä ne sen tietää jo ekan viestin jälkeen? Ei kai sitä kerrota. Etsin itse siellä tällä hetkellä uusia kavereita. Ja eikös miehet monesti ole vain sen perässä. Mutta ei ne silti itse ole näköjään edes tapaamassa ketään siellä. Tällä hetkellä juttelen enää yhden tyypin kanssa siellä ja se on minua 20v nuorempi. Itse siis olen nelikymppinen. Toki se ehkä karsii ehdokkaita, mutta silti ei voi ainakaan väittää että ei naiset tykkää tai vastaa viestiin, kun kyllä ne vastaa. Myös ne hoikat naiset. Ja nämä miehet on saman ikäisiä kuitenkin. Nuoremmat yleensä on kyllä kohteliaampia, tuo toinen minkä tapasin oli 23.
Deittiapit on naisille kuin KARKKIKAUPPOJA koska siellä myös ne alhaisen tason naiset tykkäilee ainoastaan niistä tasokkaista miehistä ja täten ne tavalliset miehet jää ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta? Mä olin vuoden ja se riitti mulle. Tein tykkäyksiä joillekin miehille.
Teillä naisilla tilanne on eri, te saatte satoja ellei jopa tuhansia tykkäyksiä miehiltä. Aina kun tykkäätte miehestä niin saatte matchin.
Mies ei saa matcheja.
Match ei riitä miehen saamiseen. Tapasin mun miehen muuta kautta irl.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oli kyllä vaikea innostua kenenkään miehen profiilista. En etsinyt mitään mallimiestä, mutta muutaman kuvan ja usein olemattoman profiilitekstin perusteella on hankalaa hahmottaa miehen kiinnostavuutta. En edes laittanut oikealle todella komeita miehiä jos jo kuvista tuli vibat ettei tyyppi ole minun tyylinen ihminen (esim. paidattomat selfiet ja autokuvat ei lähde).
Joskus kyllä pyyhin matalammalla kynnyksellä mutta se johti vain lukuisiin tylsiin keskusteluihin tai siihen että sieltä tuli jotain epämääräisiä ehdotteluviestejä. Helkkaristi luonnollisempaa ja helpompaa tutustua kiinnostaviin ihmisiin tosielämässä ja ilman paineita että täytyisi tehdä vaikutus treffeillä. Nettideittailu oli itselleni epäluonnollienn ja stressaava kokemus mikä kyllä edesauta tunteiden kehittymistä. Kaikki miesystävät onkin löytynyt yliopistolta, kavereiden kautta tai työkuvioista.
Mä en vaan jaksa enää.
En jaksa sitä siitosfestivaalia enkä miesten paskaa itsetuntoa, sitähän se naisen kanssa heille pitkälti on, oman egonsa boostaamista.
Kunnollinen mies vaan olisi ja eläisi ja antaisi naisen elää omaa elämäänsä, olla raskaana ja hoidella niitä lapsia. Tuo "parisuhde" on yksi miesvauvasuhde, eikä itsellä ole ainakaan mitään paukkuja antaa sellaiseen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?
Sara Sieppi on tasokas nainen eli tavallinen nainen on rumempi kuin Sara Sieppi.
Tavallinen nainen ei kuitenkaan ole ylipainoinen eikä tavallinen nainen ole ihan älyttömän ruma.
ap
Nyt sulla on ristiriita. Sara Sieppi on ylipainoinen, mutta lasket hänet tasokkaaksi? Mutta ylipainoista, et kuitenkaan halua. Eli Tiedätkö itsekään mitä haluat?
En ole missään deittisovellusessa. En ole ikinä ollut.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa matcheja.
Mies kun ei saa matcheja niin mies ei pääse edes juttelemaan naisille, mieti että noin 50% miehistä ei saa juurikaan matchejä. Tämä aiheuttaa sen että miehen on pakko tykätä kaikista naisista jotta pääsisi edes juttelemaan sen ruman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Deittiapit on naisille kuin KARKKIKAUPPOJA koska siellä myös ne alhaisen tason naiset tykkäilee ainoastaan niistä tasokkaista miehistä ja täten ne tavalliset miehet jää ilman naista.
Niin siis katalogeja. Eihän se karkki tule sieltä kotiin jos et tilaa ja se että näet sen siellä katalogissa ei ole tae siitä että sulla olisi siihen varaa. Kertavuokralle tai omistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?
Sara Sieppi on tasokas nainen eli tavallinen nainen on rumempi kuin Sara Sieppi.
Tavallinen nainen ei kuitenkaan ole ylipainoinen eikä tavallinen nainen ole ihan älyttömän ruma.
ap
Nykyään keskiverto nainen on ylipainoinen, eli olet väärässä. Haluat keskivertoa paremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa matcheja.
Mies kun ei saa matcheja niin mies ei pääse edes juttelemaan naisille, mieti että noin 50% miehistä ei saa juurikaan matchejä. Tämä aiheuttaa sen että miehen on pakko tykätä kaikista naisista jotta pääsisi edes juttelemaan sen ruman naisen kanssa.
Sun ei ole pakko yhtään mitään ja suosittelen että poistat koko sovelluksen jos kuvittelet että se pakottaa sut kiusaamaan rumia naisia. Heti.
Et ole oppinut mitään niitä kymmenistä vastaavista ketjuistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa mies, joka on: korkeakoulutettu, hauska, mukava ja komea. Arvomaailmaltaan samankaltainen, ja se saisi ilmetä aika pian. En huvikseen tykkäile kenestäkään joka ei kiinnosta.
Minkä näköinen olet itse kun vaadit tuollaisia asioita? Sinun pitäisi olla hoikka, naamasta melko kaunis ja sinun pitäisi itse olla mt ongelmaton tapaus jotta voit saada tuollaisen miehen.
Ei hän mitään sanonut vaativansa. Hän sanoi, että häntä kiinnostaa tuollainen mies.
Lisäksi olet muutenkin pihalla. Et sä voi päättää, mistä toiset miehet kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa matcheja.
Sillä "rumallakaan" naisella ei ole velvollisuutta edes jutella kenenkään kanssa. Sitä paitsi hänkin voisi pitää itseään "rumaksi" haukkuvaa miestä/miehiä rumana/rumina, vähintään käytökseltään.
Tykkään sellaisista jotka kertovat itsestään paljon ja osoittavat kiinnostusta kysymällä lisää harrastuksistani jne. Ei tarvitse olla hyvä kirjoittaja, mutta sen verran pitää olla yritystä aitoon tutustumiseen. Tällaiset miehet ovatkin poikkeuksetta osoittautuneet tosi mukaviksi. Sen verran mitä tiedän, eivät ole kauaa sinkkuna pysyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa mies, joka on: korkeakoulutettu, hauska, mukava ja komea. Arvomaailmaltaan samankaltainen, ja se saisi ilmetä aika pian. En huvikseen tykkäile kenestäkään joka ei kiinnosta.
Minkä näköinen olet itse kun vaadit tuollaisia asioita? Sinun pitäisi olla hoikka, naamasta melko kaunis ja sinun pitäisi itse olla mt ongelmaton tapaus jotta voit saada tuollaisen miehen.
Ei hän mitään sanonut vaativansa. Hän sanoi, että häntä kiinnostaa tuollainen mies.
Lisäksi olet muutenkin pihalla. Et sä voi päättää, mistä toiset miehet kiinnostuu.
Nönnönönönönnöööö
Sen tietää kyllä että tuolle naiselle, oli hän sitten alhaista tasoa tai ei niin hänelle kelpaa vain se tasokas mies. Te naiset ette usein vaan ymmärrä sitä että ne miesmallit tai uraohjukset ovat niitä miehiä jotka saa naisilta huomiota todella paljon joten he miehet voivat valita itselleen ne tasokkaimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhkii kaikki oikealle (tai vasemmalle) kuin liukuhihnalla, algoritmi rankaisee siitä piilottamalla oman näkyvyyden? Algoritmi saattaa tulkita botiksi tai sellaiseksi, joka "ei ole tosissaan".
Ja toisaalta vaikuttaahan matchien saamiseen sekin, mitä hakee. Tinder näyttää itselle niitä, jotka sopivat omiin kriteereihin, mutta jos vaikka 45-vuotias mies etsii 20-30-vuotiaita naisia, niin mikäli tämän ikäryhmän naiset ovat itse rajanneet yli 40-vuotiaat pois, ei mies näy itse niille, joista on tykännyt. Silloin mies on voinut saada vaikka kuinka paljon tykkäyksiä 40+ naisilta, mutta koska hän on itse rajannut nämä ikäkriteeriensä ulkopuolelle, menee matchit ristiin. Ja näin miehelle tulee 0 matchia.
Näin.
En usko, että kovin moni nainen ottaa vakavasti (= ollenkaan) miestä, joka määrittelee naisten teot vain miesten kautta.