Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?
Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta?
Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta?
Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä?
Kommentit (213)
Deittisovellus ei saa minua tykkäämään kenestäkään. Se vaatii jotain ihan muuta.
Eli ap:lla kävis hyvin flaksi tinkussa, mutta on niin kranttu, ettei kukaan omantasoinen ja tavallinen nainen kelpaa.
Tavismies, joka elää todellisuudessa eikä haaveissa, olis jo poiminut noista sopivimman ja olis nyt onnellisesti suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on niitä tavallisia naisia. Nuori, hoikka, kaunis nainen on vähemmistöä ja vastaa top 10% miestä. Muista, että halutuimmista nuorista naisista kilpailee kaikenikäiset miehet. Teille kutosen miehille on tarjolla vain naisia, jotka ei saa ysin miehiä. Nuoret kauniit hoikat saa. Nekin, jotka ei saa omasta ikäluokasta ottaa sitten mieluummin vanhemma ysin miehen kuin omanikäisen kutosen tai seiskan.
Nojoo, ehkä silloin jos se "vanhempi" tarkoittaa jotain 6-7 vuotta vanhempaa. Mutta turha kuvitella, että nainen ottaisin mieluummin 15 vuotta vanhemman ysin miehen - nämä vanhemmat ysin miehet saavat kyllä helposti oman ikäisiään naisia. Mutta se iso ikäero on vaan aika iso ongelma, ja toisaalta ysin miehestäkin ikä näkyy jollain lailla - ja se taas estää seksuaalisen vetovoiman, kun toinen näyttää liian vanhalta. Tilastojen mukaan suomalaistaustaisilla pareilla on isot ikäerot todella harvinaisia, joten vaikuttaisi siltä, että nainen sitten kuitenkin päätyy mieluummin siihen omanikäiseen seiskan mieheen - tai jää odottamaan, josko löytyisi vielä parempi. Kun nuoremman naisen näkökulmasta se vanhempi mies ei oikeastaan edes voi olla "ysin mies", vaikka omassa ikäluokassaan mies sitä olisikin. Vanhempi ysin mies tippuu samalle tasolle kuin ne omanikäiset 6-7 miehet. Ja tässäpä tullaankin taas siihen, että täysin objektiivisesti ei voi mitään tasoja määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:lla kävis hyvin flaksi tinkussa, mutta on niin kranttu, ettei kukaan omantasoinen ja tavallinen nainen kelpaa.
Tavismies, joka elää todellisuudessa eikä haaveissa, olis jo poiminut noista sopivimman ja olis nyt onnellisesti suhteessa.
Vielä pitäisi tajuta ja myöntää todellisuus: ne naiset, jotka ovat ap:n kanssa mätsänneet ovat ap:n reaalitaso ja "valinnanvara".
Huom: pelkkä mätsi ei vielä välttämättä takaa mitään, mutta ilman sitä mätsiäkään ei oikeasti ole mitään kontaktia/mahkuja.
Minä tykkäsin, mutta en taida kyllä lievän ylipainon vuoksi kuulua niihin Ap:n tarkoittamiin naisiin. Kelpasi silti komealle nuoremmalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Ehkä tuo lihava nainen junassa ei ollut yhtä ulkonäkökeskeinen kuin sinä vaan etsi miestä jollain muulla perusteella kuin että olisi mahdollisimman komea? Tai sitten hän
Naurattaa ajatus kuinka muka joku toope lähijunassa vakoilee tuikituntemattoman ihmisen Tinderin käyttöä. Voiko enää säälittävämpää olla. Provohan tuo toki oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on niitä tavallisia naisia. Nuori, hoikka, kaunis nainen on vähemmistöä ja vastaa top 10% miestä. Muista, että halutuimmista nuorista naisista kilpailee kaikenikäiset miehet. Teille kutosen miehille on tarjolla vain naisia, jotka ei saa ysin miehiä. Nuoret kauniit hoikat saa. Nekin, jotka ei saa omasta ikäluokasta ottaa sitten mieluummin vanhemma ysin miehen kuin omanikäisen kutosen tai seiskan.
Nojoo, ehkä silloin jos se "vanhempi" tarkoittaa jotain 6-7 vuotta vanhempaa. Mutta turha kuvitella, että nainen ottaisin mieluummin 15 vuotta vanhemman ysin miehen - nämä vanhemmat ysin miehet saavat kyllä helposti oman ikäisiään naisia. Mutta se iso ikäero on vaan aika iso ongelma, ja toisaalta ysin miehestäkin ikä näkyy jollain lailla - ja se taas estää seksuaalisen vetovoiman, kun toinen näyttää liian vanhalta. Tilastojen mukaan suomalaistaustaisilla pareilla on isot ikäerot to
No minä ehkä näen sen niin, että vanhemmissa ikäluokissa on vaan vähemmän niitä ysejä. Nuorissa normaalin sosiaalisen pelisilmän omaava, peruskivannäköinen, urheilullinen, korkeakoulussa opiskeleva tai lupaavan urapolun alussa oleva mies voi olla ysi. Varmaan ainakin 10% ikäluokasta yltää tähän. Nelikymppisissä se ysi on sitten kymmenen vuotta ikäistään nuoremman näköinen, 5 päivää viikossa treenaava, menestynyt poikkeuksellisen karismaattinen mies, ja tähän ei ehkä yllä edes prosentti miehistä. Kuusikymppisissä se, että näyttäytyisi nuoren naisen silmään ysinä vaatii jo sitä että on kansainvälinen rokkistara tms.
Tietysti rahan ja statuksen vaikutusta tasoon voi ylipäänsä katsoa kahdella tavalla. Jos mies on ulkonäöltä vitonen mutta ökyrikas julkkis ja saa siksi naisia, niin onko kyseessä 9-10 mies, vai vitosen mies joka ostaa itselleen naisseuraa? Onko taso se, millaisen naisen mies voisi saada tavisduunarina, ja rahan avulla "tason nostaminen" itseasiassa vaan yksi prostituution muoto?
Mies ei voi vaan valita naista itselleen koska naisilla on oikeus valita mies, mies on se joka tyytyy naiseen ja nainen on se joka valitsee miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi vaan valita naista itselleen koska naisilla on oikeus valita mies, mies on se joka tyytyy naiseen ja nainen on se joka valitsee miehen.
Molemmat valitsee toisensa, joillakin on vaan enemmän valinnanvaraa kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat valitsee toisensa, joillakin on vaan enemmän valinnanvaraa kuin toisilla.
Ei mies voi valita naista, jos mies haluaa sen aidosti kauniin ja kivan naisen niin mies jää sinkuksi. Nainen on se joka valitsee miehen ja miehet joutuu tekemään aloitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Ehkä tuo lihava nainen junassa ei ollut yhtä ulkonäkökeskeinen kuin sinä vaan etsi miestä jollain muulla perusteella ku
Ei välttämättä ollut provo, osa miehistä on oikeasti noin tyhmiä ja taantuneita. Luulevat, että heillä on tasoa/"varaa" nokitella lihavanaisille vaikka itse joutuvat tyytymään omaan nyrkkikyllikkiin. Mitään ei saisi uleilta vaatia vaan kaikki pitäisi (naisten/yhteiskunnan toimesta) toimittaa kotiovelle pelkällä miesprivilegiolla eli vain olemalla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, ehkä silloin jos se "vanhempi" tarkoittaa jotain 6-7 vuotta vanhempaa. Mutta turha kuvitella, että nainen ottaisin mieluummin 15 vuotta vanhemman ysin miehen - nämä vanhemmat ysin miehet saavat kyllä helposti oman ikäisiään naisia. Mutta se iso ikäero on vaan aika iso ongelma, ja toisaalta ysin miehestäkin ikä näkyy jollain lailla - ja se taas estää seksuaalisen vetovoiman, kun toinen näyttää liian vanhalta. Tilastojen mukaan suomalaistaustaisilla pareilla on isot ikäerot to
Perheellistymiseen ei tarvita seksuaalista vetovoimaa. Itse asiassa suurin osa perheistä muodostuu ihan muilla periaatteilla: lainsäädännöllisellä pakolla, kidnappauksella tai kesyttämällä ja lahjomalla.
Pidän naista joka on miehen kanssa tämän siittimen vuoksi äärimmäisen vähä-älyisenä, jopa itsetuhoisena.
Olen ollut tinderissä muutaman kuukauden. Tykkään ihan niistä tavallisista miehistä myös. Kunhan on normaalin kokoinen ja näköinen. Itse olen kuitenkin myös hoikka ja vartaloa on aina kehuttu, kun vaikka olenkin hoikka, on isot rinnat ja hyvä peppu, eli tiimalasi vartalo. Naamasta myös ihan nätti, en vaan juuri meikkaa. Eli palstan miesten mielestä just se unelmien naapurin tyttö.
Ja saankin paljon tykkäyksiä ja match tulee lähes aina kun itsekin tykkään jostain. On hyvät kuvat siellä, missä näkyy myös vartaloa jne. Ei kuitenkaan mitään tyrkkykuvia. Mutta puoletkaan matcheista ei laita viestiä tai jos itse laitan, niin ei ne vastaa. Ja ne jotka laittaa, ei laita kuin ehkä sen pari viestiä ja sitten hiljenee. Tässä kuukausien aikana olenkin tavannut vain 2 miestä. Heistäkään en sen jälkeen ole kuullut. Vaikka treffit meni hyvin. No toinen niistä oli vähän outo ja toinen vain seksiä.
Mutta siis joo, vaikea uskoa että ei muka miehet saa seuraa. Luulisi että ne silloin yrittäisi edes vähän enemmän. Kun tuskin johtuu nyt minusta. Kun tosiaan olen hoikka ja nätti ja nämä miehet ei ole useinkaan niitä komeimpia. Ja itseasiassa ne komeimmat useimmiten vastaa ja haluaa tavata. Jossain vaiheessa oli vain seksiseuraa ja nämä miehet edelleen laittaa viestiä säännöllisesti, mutta itseäni ei enää kiinnosta. Ja he ovat tavallisia tai komeita. Yksi kaveri on kyllä edelleen kierroksessa, just sellainen parimetrinen ulkomaalainen komistus. Mutta sitten nämä ihan tavalliset suomalaiset miehet ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovellusten ja omistajiensa etu on, että ap:t pysyvät mahd. kauan/ikuisesti yksinäisinä ja puutteessa = suurin tuotto.
Normi-ihmiset pariutuvat tästäkin syystä reaalimaailmassa ja deittisovelluksissa = vain luuserit ja irtopano(häntäheiki)t.
Suurin osa ei kylläkään pariudu tosielämässä, sillä suurin osa ei enää pariudu.
Siitä porukasta sitten taas jotka tosielämässä pariutuvat melkein puolet on varmaan jotain häntäheikki- avosuhde- polygamia- haaremi- palleroita. Halutaan panna ja leikkiä parittelusuhdetta ilman mitään järjellistä funktiota koko touhussa. Ei mene siitos läpi, eikä myöskään rakenneta oikeaa ihmissuhdetta. Se on kuin pelkkä kondomi. Ei yhtään mitään funktiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tinderissä muutaman kuukauden. Tykkään ihan niistä tavallisista miehistä myös. Kunhan on normaalin kokoinen ja näköinen. Itse olen kuitenkin myös hoikka ja vartaloa on aina kehuttu, kun vaikka olenkin hoikka, on isot rinnat ja hyvä peppu, eli tiimalasi vartalo. Naamasta myös ihan nätti, en vaan juuri meikkaa. Eli palstan miesten mielestä just se unelmien naapurin tyttö.
Ja saankin paljon tykkäyksiä ja match tulee lähes aina kun itsekin tykkään jostain. On hyvät kuvat siellä, missä näkyy myös vartaloa jne. Ei kuitenkaan mitään tyrkkykuvia. Mutta puoletkaan matcheista ei laita viestiä tai jos itse laitan, niin ei ne vastaa. Ja ne jotka laittaa, ei laita kuin ehkä sen pari viestiä ja sitten hiljenee. Tässä kuukausien aikana olenkin tavannut vain 2 miestä. Heistäkään en sen jälkeen ole kuullut. Vaikka treffit meni hyvin. No toinen niistä oli vähän outo ja toinen vain seksiä.
Mutta siis joo, vaikea uskoa e
En usko että kovin moni mies ottaa oikeasti vakavasti naista joka harrastaa seksiä ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikonsultti tässä, kertoisitko miten pukeudut, entä hiukset ja käytätkö silmälaseja?
Eihän noilla ole merkitystä kun ainoastaan miehet on pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä? Naisethan katsoo pelkästään luonnetta vai väitätkö että naiset muka valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, ehkä silloin jos se "vanhempi" tarkoittaa jotain 6-7 vuotta vanhempaa. Mutta turha kuvitella, että nainen ottaisin mieluummin 15 vuotta vanhemman ysin miehen - nämä vanhemmat ysin miehet saavat kyllä helposti oman ikäisiään naisia. Mutta se iso ikäero on vaan aika iso ongelma, ja toisaalta ysin miehestäkin ikä näkyy jollain lailla - ja se taas estää seksuaalisen vetovoiman, kun toinen näyttää liian vanhalta. Tilastojen mukaa
Vanhemman ikäluokan ysillä on usein 3-5 lasta 1-2 eri naisen kanssa. Sellaiseen en ole tinderissä vielä törmännyt, joka olisi ollut avoin siitä että on siitänyt useamman kuin 2 eri naista. Tuo jolla se 2 naista oli, ei etsinytkään enää kuin ämpäriä itselleen, ei halunnut lisää lapsia kuulemma. Aika imartelevaa tulla harkituksi tällaisen miehen eläkepäivien ämpäriksi (:D) ei tullut mätsiä yllättäin.
Kymmenen vuotta? Mä olin vuoden ja se riitti mulle. Tein tykkäyksiä joillekin miehille.