Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?
Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta?
Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta?
Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä?
Kommentit (213)
Lentäjälääkäri ei riitä. Minä vaadin laatikkoleuka lentäjäkirurgimiesmallin
Tuntuu, ettei kukaan mies miellytä silmää, niin sen takia en tykkää. En tiedä, missä ne kunnon miehet on, joista voisikin kiinnostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?
Naapurintyttönainen riittää mutta ei missään nimessä av-mamma.
Tavalliselle miehelle riittäisi että nainen olisi edes keskitasoa eli nainen olisi edes normaalipainoinen ja että se nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla. Mutta ongelma on se että ne tavalliset naiset luulee olevansa niitä missejä ja tämän takia niille kelpaa ainoastaan ne alfamiehet.
Olen normaalipainoinen ja liikun julkisilla paikoilla. Mutta miksi tekisin sitä miehen kanssa ja maksaisin siitä vieläpä sillä että mies hyväksikäyttää minua seksuaailsesti?
Mitä parisuhteesta ja miehen kanssa olemisesta on etua, iloa tai hyötyä naiselle?&nb
Sulla on kyllä jotain traumoja ja päänupissa vikaa jos ajattelet todellisuudessa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Lihava ehkä pyyhki ne vasemmalle koska tietää olevansa lihava eikä komean miehen tasoinen.
Tavallinen ihminen Suomessa on ylipainoinen, näin muistutuksena.
Ne miehet, joihin olen viime aikoina livetilanteissa ihastunut eivät ole sen näköisiä, että tykkäisin heistä sovelluksessa. Pelkkä kuva ei riitä, vaan tarvitsen kokemuksen siitä minkälainen hän on livetilanteessa kanssani. Ikävää, että parinhaku on siirtynyt nettiin, sillä se tekee siitä todella epäluonnollista.
Jotenkin outo ajatusmaailma, että lähtökohtaisesti jokaisen ihmisen pitäisi kelvata jollekin rakastavaan parisuhteeseen, varsinkin jos on normaalipainoinen. Nämä ihmiset ei ole vissiin ikinä olleet rakastuneita tai tulleet rakastetuiksi. Se ei ole kriteerikysymys. Deittipalstat on kriteerikysymyksiä, mutta niissä ei olekaan kyse rklaudesta.
AP, sun pitää ymmärtää kaksi asiaa:
1. Tinderissä 10% miehistä saa 58% kaikista naisten antamista tykkäyksistä
2. Tinderissä 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä
On ilmiselvää, että kuulut tuohon 50% joukkoon miehiä, jotka eivät saa tykkäyksiä. Ajattele positiivisesti, ainakaan et ole yksin.
Jos olet mukava ja fiksu (noista naiskommenteistasi huolimatta), niin koeta tutustua ihmisiin ihan elävässä elämässä. Eikö nuo deittisovellukset ole jo nähty, jos ei kymmenessä vuodessa ole tuottanut tulosta?
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Jos sattuu kohdalle kiva ihminen, jonka kanssa kemiat osuvat yhteen, niin ulkonäkö ei merkitse mitään. Varmaan, jos olisit kelpuuttanut niitäkin ylipainoisia ja tavallisia naisia, olisit nyt parisuhteessa.
En tiedä tasoani eikä sen tietäminen vaikuttaisikaan siihen, kenet itse näen kiinnostavana. Minä tykkään deittisovelluksessa vähän vaihtoehtoisista miehistä, jotka ovat kirjoittaneet kiinnostavan profiilitekstin, ja joilla on samansuuntaisia kiinnotuksenkohteita kuin itselläni, etenkin taide ja kulttuuri, ja samansuuntainen arvomaailma. Ja jotka ovat kuvissa sympaattisen oloisia. Niin ja jotka asuvat pääkaupunkiseudulla, joilla ei ole lemmikkiä eikä pieniä lapsia.
Aika vähän tulee laitettua oikealle, koska kovin harva mies on profiilin perusteella tällainen. Mutta etsin samanhenkistä ihmistä, joten sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhkii kaikki oikealle (tai vasemmalle) kuin liukuhihnalla, algoritmi rankaisee siitä piilottamalla oman näkyvyyden? Algoritmi saattaa tulkita botiksi tai sellaiseksi, joka "ei ole tosissaan".
Ja toisaalta vaikuttaahan matchien saamiseen sekin, mitä hakee. Tinder näyttää itselle niitä, jotka sopivat omiin kriteereihin, mutta jos vaikka 45-vuotias mies etsii 20-30-vuotiaita naisia, niin mikäli tämän ikäryhmän naiset ovat itse rajanneet yli 40-vuotiaat pois, ei mies näy itse niille, joista on tykännyt. Silloin mies on voinut saada vaikka kuinka paljon tykkäyksiä 40+ naisilta, mutta koska hän on itse rajannut nämä ikäkriteeriensä ulkopuolelle, menee matchit ristiin. Ja näin miehelle tulee 0 matchia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
-Kukamikä sinä olet pakkojyräpäsmämäärittelemään mitä kukakin "kamalakin nainen yhyy vs. pitkä nuori _Better Bachelor_ koemies" ansaitsee?
-Niin? Hänkin voi hyvin saada yhden komistuksen tai montakin, mitä sitten? Ei kuulu uliap:ille!
-Niin, eli kenellekään naiselle ei siis riitä (= konkreettinen tosielämässä todettu tosiasia!) nuo pelkät tyhjät 2 speksiä, jotka sinulle riittäisivät, mutta "harmi" vaan jos ei kumpikaan osapuoli teistä ole håmå, joten vain sinun/muiden jämämiesten tykkäykset eivät riitä nais(t)en saantiin? Samoilla spekseillä kuin saisi miehiä ei saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?
Naapurintyttönainen riittää mutta ei missään nimessä av-mamma.
Tavalliselle miehelle riittäisi että nainen olisi edes keskitasoa eli nainen olisi edes normaalipainoinen ja että se nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla. Mutta ongelma on se että ne tavalliset naiset luulee olevansa niitä missejä ja tämän takia niille kelpaa ainoastaan ne alfamiehet.
Olen normaalipainoinen ja liikun julkisilla paikoilla. Mutta miksi tekisin sitä miehen kanssa ja maksaisin siitä vieläpä sillä että mies hyväksikäyttää minua seksuaailsesti?
Mitä parisuhteesta ja miehen kanss
Eipäs vaan kokemusta siitä, mitä miesten kanssa hengailu on. Viihdyn paaaaaaaaaaaaaaljon paremmin yksin tai naisseurassa. Ja aika moni muukin nainen tuntuu viihtyvän.
Onhan se tilastoitu ja tutkittu että naiset ei tykkää kuin siittä parhaimmasta top 10 miehistä
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tilastoitu ja tutkittu että naiset ei tykkää kuin siittä parhaimmasta top 10 miehistä
Jos fakta on näin niin siinähän on miehille sitten tiedossa maali johon tähdätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Noup, tuo on tutkittu okcupidissa ja miehet ovat hypergamisempia kuin naiset. Eli tykkäävät enemmän tietyistä naisista, kuin naiset tykkäisivät tietyistä miehistä.
Ei-niin-yllättäen petturi epäilee kaikkia muita pettäjiksi. Hypergaminen mies syyttää naista hypergamiasta. Jne.
Miksi turhaan kyselet? Mitä teet teoreettisella yleistiedolla, joka ei kuitenkaan edes koske juuri sinua eikä takaa mitään?
Kuten joku aiemmin kirjoitti äo:si ei liene juuri kengännumeroasi korkeampi, joten tämäpä rajaa pois normiälyiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhkii kaikki oikealle (tai vasemmalle) kuin liukuhihnalla, algoritmi rankaisee siitä piilottamalla oman nä
Minä sain joskus bannit tinderiin vaikka olin ihan omalla profiililla liikenteessä. En keksi muuta syytä kuin sen, että pyyhin kaikki miehet vasemmalle. Mätsejä ei tullut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Noup, tuo on tutkittu okcupidissa ja miehet ovat hypergamisempia kuin naiset. Eli tykkäävät enemmän tietyistä naisista, kuin naiset tykkäisivät tietyistä miehistä.
Onko hypergamiassa jotain vikaa? Mä en ainakaan ole koskaan kokenut tarvetta sitä puolustella, joskaan en myöskään näe deittisivustojen tekemiä ns tutkimuksia sellaisina joiden pohjalle näkemykseni perustaisin. -eri
Ei välttämättä, toiset tykkäämuhkummasta ;)