Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?
Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta?
Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta?
Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Sara sieppi on nykyisin selvästi ylipainoinen. Näköjään woltti on käynyt kuumana.
Sitä en kyllä ymmärrä miksi nainen jonka elanto on ulkonäöstä riippuvainen päästää itsensä tuollaiseen kuntoon.
Ei sara sieppi ole vielä liian lihava vaikka hän alkaa olemaan siinä rajalla, lievää ylipainoa sillä on kyllä. Tasokäyrä lähtee naisella laskuun ylipainon ja iän myötä.
Käyttääkö joku vielä tänä päivänä deittisovelluksia? Kai ne panemistarkoituksessa vielä toimii, mut eihän niistä kukaan mitään parisuhdetta yritä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä tänä päivänä deittisovelluksia? Kai ne panemistarkoituksessa vielä toimii, mut eihän niistä kukaan mitään parisuhdetta yritä hakea.
Edelleen taitaa valtaosa pareista tavata online. En sitten tiedä kuinka paljon siinä on kyse kaikista online-alustoista ja kuinka paljon deittisovelluksista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka panee herran vuonna 2025 miesten kanssa paitsi toiset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Käyttää. Etenkin nuoremmat käyttää deittisovelluksia entistä enemmän koska se on paikka missä voi etsiä kumppania. Nuoret ei enää edes käytä alkoholia kovinkaan paljoa joten baareissakaan nuoret ei käy. Nykyään se kumppani löydetään useimmiten työpaikalta koska työ määrittää ihmisen luonteen eli työpaikalla on samankaltaisia ihmisiä ja toinen paikka on sitten deittisovellus.
Ne ylipainoiset, rumat ja vanhat ON keskitason naisia. Saathan sinä heiltä tykkäyksiä, he eivät vaan kelpaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?
Naapurintyttönainen riittää mutta ei missään nimessä av-mamma.
Av mamma ei kelpaa ja itse uliset täällä tuota vanhaa virttä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliselle miehelle riittäisi että nainen olisi edes keskitasoa eli nainen olisi edes normaalipainoinen ja että se nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla. Mutta ongelma on se että ne tavalliset naiset luulee olevansa niitä missejä ja tämän takia niille kelpaa ainoastaan ne alfamiehet.
Ei vaan jaksa tätä. Minkälaiselle ihmiselle ulkonäkö on ainoa mikä tulee mieleen kun miettii millaisen ihmisen haluaisi parisuhteeseen? ÄO:si on todennäköisesti alle 100. Ihminen on vähän helevetin monimutkainen olento ja siinä on aika paljon muitakin ominaisuuksia joiden pitäisi mätsätä, että yhteiselo onnistuisi. En itse jaksa tällaisia miehiä, joille kelpaa kuka tahansa kunhan ulkonäkö ok. Ensinnäkään ei siitä mitään tule niin tyhmän kanssa, mutta toisekseen en minä olisi millään tavalla erityinen tuollaiselle miehelle. Kuka tahansa kelpaisi, jonka ulkonäkö riittäisi. En minä aio olla kenellekkään mikään seuraava kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av mamma ei kelpaa ja itse uliset täällä tuota vanhaa virttä..?
Seura tekee kaltaisekseen? Av-mammaksi siis!😄
Tykkääpi kaikki sieltä,ei kovin pitkiä mutta kuitenkin.Hyviä tipuja
Kyllästyn nopeasti max puoli vuotta// Taas uusi vähän eri tavalla suhteen keston aika näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara sieppi on nykyisin selvästi ylipainoinen. Näköjään woltti on käynyt kuumana.
Sitä en kyllä ymmärrä miksi nainen jonka elanto on ulkonäöstä riippuvainen päästää itsensä tuollaiseen kuntoon.
On se kumma että pitää vaan ahmia...
Sara Siepillä on vara kyllä nauttia elämästään. Hän on äverikkö ja hankkinut itse omaisuutensa ja oven takana on varmasti jono miehiä, vaikka söisi mitä haluaa. Tuskin hänen tarvitsee kerjätä kenenkään palsta-Jorman hyväksyntää.
Lähes joka kerta, kun mies valittaa, että "tavallinen nainen" ei ole hänestä kiinnostunut, on kyse siitä, että naisen kuuluisi olla häntä itseään nuorempi hoikka kaunotar.
Suurin osa näistä "tavallisista naisista" seurustelee itsensä ikäisten kumppanien kanssa, hoikkien, normaalivartaloisten ja ylipainoisten, mutta enimmäkseen suurinpiirtein itsensä ikäisten kanssa.
Ei tarvitse mennä ruokakauppaa kauemmas, niin näkee, että useimmat pariskunnat ovat suurinpiirtein samanikäisiä ja monesti hyvin samanoloisia. Ne tavalliset pariskunnat.
Sokerideittailijat ja muut aikuisviihdeihmiset seurustelevat tarvittaessa hieman laajemmalla ikäotannalla.
Olen tavallinen ja normaalipainoinen nainen, ei päihdeongelmia. Tinderissä pari kuukautta Helsingissä.
En löydä kunnollista miestä, koska
1 valokuvat on kauheita, juuri sellaisia mistä varoitetaan. Vaadin nähdä hampaat hymyillessä sekä koko vartalon. Miksi? Elämäntavat paljastuu.
2 jos laitat kuviin vain vessaselfien, koiran ja auringonlaskun, paljastat ettet ole tosissasi. Mua ei koirat ja kukkapenkki kiinnosta. Edelleen puuttuu kuvat kohdasta 1. Onko edes yhtä ystävää joka ottaisi sinusta kuvia ulkona?
3 maalaismies on jees jos etsit sellaista. Mua ei kiinnosta valokuva ok-talosta, veneestä ja hirvikoirasta. Puuttuu hauska poseeraus sinusta itsestäsi näissä maisemissa sekä kohta 1.
4 etsit hoikkaa, kaunista ja akateemista naista. Kyllä reagoisin heti jos olisin sellainen.
5 harrastukset. Jos urheilet 7 päivää viikossa ja viittä lajia myös kilpasarjoissa niin milloin ehdit tavata? En ole urheilullinen itse joten emme kohtaa sillä en suostu pikapatjaksi kahdesti viikossa salin ja suunnistuksen välissä.
Lopuksi sanoisin että suurin este on ollut valokuvat. Pyydä kaveria ja mieluummin naispuolista ottamaan sinusta hyvät iloiset kuvat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Ansaitsetko sellaista?
Ei kannata aina ajatella että syy löytyy muista. Minä ainakin sain useita tykkäyksiä hyvännäköisiltäkin naisilta. Et taida todellisuudessa vain olla sitä keskitasoakaan.
En ole koskaan ollut deittisovelluksissa, mutta parinvalinnassa persoonallisuus ratkaisee. En viitsi tutustua kuin tietynlaisiin miehiin. Poikkean itse niin rajusti massasta.
Kaikki ei ole siellä tarjolla. En halua miestä enää.
T. Naapurintyttömäinen nainen
On se kumma että pitää vaan ahmia...