Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Tanssitunnit? Vaihtele noita harrastuksiasi, jos et löydä yhtään iloa niistä.
Jos keskeytän
Älyllisen harrastukseni, menetän 6 kk väh tunti päivässä oppimani asiat...
Senkö pitäisi auttaa?
Jos en mene lauantaina töihin, olen työtön
Jos pidän kesäkoman,ei ole rahaa elämiseen talvella.
Tarvitsen lihaskuntoa...voisi kai korvata yhden salipäivän tanssilla.
En halua mennä johonkin tanssitunnille keskellä viikkoa.
En ole fitness..vaan käyn salilla koska on pakko.
Jos töissä hiljaista,voin lukea oppikirjaa..en voi alkaa tanssimaan, mutta voin lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Joten et voi olla enää koskaan iloinen.
Minun ei tarvitse olla niiden kanssa yhdynnässä,tai koskea niihin.
Kuka vaan saa lihoa ,ihan sama mulle.
Mutta ikäiseni sinkku nainen ei enää normaalipainoista komeaa miestä saa vakavaan suhteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos iloa etsit, löydät sen sisältäsi. Se on tunne, joka muiden tunteiden tapaan syntyy jokaisessa itsessään.
???????????
No ajatuksilla voi vaikuttaa tunteisiin ja tunteet vaikuttaa ajatuksiin. Ajatukset on mahdollista valita tietoisesti sellaisiksi, että ne aiheuttaa iloa. Ajatuksilla voi myös ruokkia negatiivisia tunteita
Kerro toi incelille, työttömälle, pakkoyrittäjälle
Kasvotusten
No vois vaikka kertoakin. Kasvotusten vielä parempi, kun vuorovaikuksen kautta sen sais kohdennettua sanavalinnoin mahdollisimman hyvin vastaanotettavaan muotoon. Kuitenkin ihan potentiaalisesti hyödyllinen ja hyvinvointia kohentava asia
Tekopyhä kaakattaa
Et sanoisi kenellekään noin
Paitsi jos olet tk lääkäri..tai ihmettelet miksi kukaan ei istu työpaikan taukohuoneessa viereesi..koska kerrot"tosi asioita".
Mulla olisi ollut vinkkejä rumalle ja hoikalle, mutta koska ap on kaunis, niin sori, ei onnistu.
Jokainen saa ollavaikka 200kg.
Ei haittaa mua..yhtään ..on ok.
Saanko silti tykätä komeista normipainoisista?
Komeat normipainoiset eivät halua ikäisiään 57v naisia.
Noin
Ap
Tuo ensimmäinen lause veti pohjan koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kaunis ja hoikka?
Niinkö
Ei edes äitisi, josta puhuit edellisellä sivulla?
:)
Seksi ja päihteet on suurimmat ilon aiheet elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kaunis ja hoikka?
Niinkö
Ei edes äitisi, josta puhuit edellisellä sivulla?
:)
Trolli puhui itsensä pussiin.
Ensin Ap oli pitkässä liitossa ja 7 sivua myöhemmin sinkku. Joko nyt on iloa elämässä?
Jos tämä trolli olis oikea hahmo, niin siurin ongelmansa on se, ettei osaa luopua kangistuneista tavoistaan ja rutiineistaan. Kaikki iloa tuovat muutokset torppaa heti. Mikään muutos ei ole mahdollinen, joten iloton tulevaisuus odottaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku terapia voisi auttaa. Kun elämästä katoaa pienet ilon aiheet, se saattaa kieliä esim. uupumuksesta.
Uupumus ei estä pieniä ilon aiheita. Uupumus jotain ihan muuta
Kertaa vaikka ala-asteen äikän tunnit.
Vela-akan tyhjä ja merkityksetön elämä.
Työssäkäyni ja opiskelut samaan aikaan on liian rankkaa 57v ikäiselle, ja kysymys on miksi teet näin?
Vaikuttaa siltä ettet hyväksy ikääsi, ja pakotat itseäsi " nuoremmaksi".
T. N 54v
Vastaus otsikon kysymykseen:
Siirry minä, minusta, minuun, minulle - moodista pois
Tee hyvää pyyteettömästi. Lue ikäihmiselle, kutsu yksinäinen kahville jne. iloa löytyy helpoiten kun unohtaa itsensä hetkiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Ap oli pitkässä liitossa ja 7 sivua myöhemmin sinkku. Joko nyt on iloa elämässä?
Jos tämä trolli olis oikea hahmo, niin siurin ongelmansa on se, ettei osaa luopua kangistuneista tavoistaan ja rutiineistaan. Kaikki iloa tuovat muutokset torppaa heti. Mikään muutos ei ole mahdollinen, joten iloton tulevaisuus odottaa
Minulla ei ole kesälomaa
Ratkaisu, kerro oi viisas
Minulla ei ole koskaan vaoaata viikonloppua
Kysyin : mistä iloa, en ehdi tapahtumiin, juhliin
Pakki käydä töissä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja päihteet on suurimmat ilon aiheet elämässä.
Runkkaus ja pirkkaolut?
Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Joten et voi olla enää koskaan iloinen.