Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 67-vuotias mummo. Tein kaalikääryleitä ja ostin viime viikolla auton, josta olen haaveillut. Käteisellä. Siinäpä iloa.
Millaista reaktiota haet?
Aloitus on totta.
Mietin että tätäkö tämä elämä nyt on?
Juhlahetkiä ei ole.
Ap
Järjestä juhlat? Siinäpä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.
Mitä se teettää?
Pitääkö lapset vanhukselle seuraa?
Ap
Kyllä useimmat pitää ja lapset ovat mielessä, vaikka fyysisesti eivät olisikaan läsnä. Kyllä läheisistä on iloa elämässä. <3
Minun äitini pahoinpiteli minua.
En tiedä onko elossa?
Isä t.appoi itsensä, kun olin 14v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.
Mitä se teettää?
Ap
Kyllä useimmat pitää ja lapset ovat mielessä, vaikka fyysisesti eivät olisikaan läsnä. Kyllä läheisistä on iloa elämässä. <3
En tiedä onko elossa?
Ap
Se on sinun vastoinkäymisesi ja ehkä selittää, miksi iloa on noin ylipäätään vaikeaa löytää.
Hanki pari-10:en komistus, joka avaa ruusunterälehtesi vuoteessa.
Lakisääteisesti sulla on oikeus kahden viikon yhtäjaksoiseen lomaan kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 67-vuotias mummo. Tein kaalikääryleitä ja ostin viime viikolla auton, josta olen haaveillut. Käteisellä. Siinäpä iloa.
Aloitus on totta.
Juhlahetkiä ei ole.
Ap
Öööö? Voin kävellä hienoon ravintolaan ja tilata mitä haluan...vaikka heti.
En perusta herkkujen syömisestä tai humaltumisesta sunnuntai iltana.
Mitkä juhlat?
Juhlat olisivat siis su tai ma, kun on vapaa päiväni.
Ap
Lakkaa tuijottamasta napaasi. Ainakin hellittää niskakipu. Ilo ja kipu voivat olla vaikeasti yhdistettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teettää?
Ap
En tiedä onko elossa?
Ap
Se on sinun vastoinkäymisesi ja ehkä selittää, miksi iloa on noin ylipäätään vaikeaa löytää.
Siitä on yli 40 vuotta.
Ei se asia minua enää haittaa.
Mutta lapsia ei saa tehdä, koska haluu niistä sisältöä elämäänsä..tai muuten vain.
Määritteleekö lapsuus siis ihmisen koko elämän
Luulet että olen itkenyt koko elämäni:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hanki pari-10:en komistus, joka avaa ruusunterälehtesi vuoteessa.
Miltä tuntuu haista paskalta ja olla yksin koko elämänsä?
Kerro toki:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on totta.
Juhlahetkiä ei ole.
Ap
Öööö? Voin kävellä hienoon ravintolaan ja tilata mitä haluan...vaikka heti.
En perusta herkkujen syömisestä tai humaltumisesta sunnuntai iltana.
Mitkä juhlat?
Juhlat olisivat siis su tai ma, kun on vapaa päiväni.
Ap
Kutsu ystävät kylään ja tehkää yhdessä jotain? Pitäkää hauskaa, seurustelkaa. Pidä vaikka fitnessbileet. Miksi aina tarvitsisi juoda kännit tai tehdä jotain epätervettä? Mustavalkoajatteluun suosittelisin ensimmäisenä kiinnittämään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Lakisääteisesti sulla on oikeus kahden viikon yhtäjaksoiseen lomaan kerran vuodessa.
Nauroin niin että kahvi lensi sieraimista.
Olen yrittäjä
Ap
En luule, mutta kyllä sillä vaikutuksensa on takuu varmasti. Itkemiset on varmasti itketty, mutta eiköhän se sinua ole muuttanut ihmisenä osittain.
Mitä pidät? Kiinnostaako taidenäyttelyt, konsertit, teatteri? Entä liikunta, uiminen, ryhmäliikuntatunnit, tanssi, kuntosali? Pidätkö käsitöistä, piirtämisestä, maalaamista? Tykkäätkö remppahommista? Entä mökkeily tai luonnossa liikkuminen? Tapaatko ystäviä? Miten olisi pari päivää kylpylässä?
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa tuijottamasta napaasi. Ainakin hellittää niskakipu. Ilo ja kipu voivat olla vaikeasti yhdistettävissä.
Runkkaavan ruman in,cel7n asiat kiinnosta
Sori siitä:)
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa yrittäjältä. Ei päde lomalait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin niin että kahvi lensi sieraimista.
Olen yrittäjä
Ap
No sitäpä et maininnut. No, niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vaikka luonto tai joku taiteenlaji kiinnostaa?
En osaa laulaa, maalata, soittaa.
En ehdi ottaa enempää harrastuksia
Liikunta 3 krt viikko
Opiskelu 1h-2h päivä
Kiitos vastauksesta
Ap
Älä tee mitään. Anna itsellesi rauha. Varaa aikaa, johon ei liity mitään tavoitteita, älä edes ajattele sellaisia. Lepää ja muistele vaikka mukavia sattumuksia lapsuudesta tai lomamatkalta. Anna aivojen levätä.
Nuku riittävästi ja tee jotain fyysisesti rasittavaa, mikä ei vaadi aivotoimintaa. Hakkaa puita, haravoi tms.
Aloitus on totta.
Juhlahetkiä ei ole.
Ap