Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...
Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.
Kommentit (342)
Parempi sitten lopettaa tapailu ja etsiä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi muka aidosti mielestäsi riittävä syy siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi muka aidosti mielestäsi riittävä syy siihen?
Jos pitää jo tapailuvaiheessa toisen harrastusta "luotaantyöntävänä" niin kyllä, on riittävä syy. Parempi molempien kannalta etsiä sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi miehelle palveluksen. Hän ansaitsee parempaa.
Etsi joku jännämies joka ryyppää kaiken vapaa-aikansa, ja tule puolen vuoden päästä kertomaan oliko se parempi.
Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.
Pelaaminen passivoi ja aiheuttaa impotenssia.
Paljonko selaat päivässä instaa, tiktokkia,,vauvaa jne? Tekeekö miehewi samoin? Ja jos ei, mikä on hänen ruutuaikansa verrattuna sinuun?
Yhtä hyvin miestä voisi etoa naisten ulkonäkökeskeisyys, aina naama peilissä(milloin ei kännyssä)
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.
Mikset itse himoa omaa kunniaasi? Aika lahnaa olla toisen kunnianhimon siivellä.
Mikäpä teille naisille kelpaisi. Pitäisi varmaan puhua vaan tunteista päivät pitkät, ilman seksiä toki.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko myös pelinkehittäjiä, joista osa miljonäärejä? Takuulla myös pelaavat paljon!
Vauva-palstalla oleminenko on sitä kunnianhimoista tekemistä?
Varmaan sun palstailukin on luotaantyöntävää miehen mielestä.
Ei Suomessa ole mitään tärkeää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin miestä voisi etoa naisten ulkonäkökeskeisyys, aina naama peilissä(milloin ei kännyssä)
No, itse olen nainen jota kiinnostaa paljon enemmän pelaaminen kuin jonkin peilin tuijottaminen ja meikkaaminen.
Miksi edes olet lähtenyt tapailemaan tuollaista autistivajakkìa?
Mitä hänen sitten pitäisi tehdä?
Sotapelit ne vasta typeriä onkin