Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...

Vierailija
20.04.2025 |

Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.

Kommentit (342)

Vierailija
21/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin miestä voisi etoa naisten ulkonäkökeskeisyys, aina naama peilissä(milloin ei kännyssä)

No, itse olen nainen jota kiinnostaa paljon enemmän pelaaminen kuin jonkin peilin tuijottaminen ja meikkaaminen.

Ethän muutenkaan välitä paskaakaan miltä näytät. 

Vierailija
22/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kyllä yhtään. Lapsellista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen tietokoneella ei haittaa, jos ei pelaa koko ajan ja ehtii tehdä muutakin eikä pelaaminen mene koskaan perheen edelle. 

Vierailija
24/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia tuommoisen kanssa. Pelasi paljon, myös kun lapset syntyivät. Siinä oli jo aika pahaa riippuvuutta. Me harjoiteltiin pyörällä ajoa pojan kanssa kotipihassa ja mies hakkas pleikkaa ja toisteli joo tuun kohta katsomaan. 5h myöhemmin havahtui että niin tosiaan se pyörälläajo.

Erohan siitä tuli sitten lopulta, toki muitakin syitä oli mutta kyllähän tuo vaikutti arkeen valtavasti. Exä pelaa edelleen paljon. Itse oon aika allerginen ruuduille, en oo missään somekanavissa. 

Ehkä niiden jotka pelaa paljon, olisi hyvä löytää kumppani jolla sama intohimo. 

Vierailija
25/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet vanha tuttu tietokonehullu tai sitten naishirviö, jonka mielestä miehellä ei saa olla muuta elämää kuin sinä.

En osaa päättää.

Vierailija
26/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vinkki.

Jätä se emakko. Löydät paremmankin.

Vierailija
27/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sen kummempi synti kun tv:n katselu. Tosin aivoille vähän enemmän jumppaa kun pelkkä passiivinen töllöttäminen. Viihde kun viihde.

Vierailija
28/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko selaat päivässä instaa, tiktokkia,,vauvaa jne? Tekeekö miehewi samoin? Ja jos ei, mikä on hänen ruutuaikansa verrattuna sinuun?

En käytä mitään noista. Tänne tulen joskus jos tulee mieleen joku juttu mistä haluaisi jutella, mutta turhaahan tämä yleensä on.

-ap

Vierailija
29/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua siis erityisesti häiritsee näissä peleissä se minkä tyylisiä ovat, esim. GTA käsittääkseni sellainen missä uhkapelataan, kaydään huorissa jne.

-ap

Vierailija
30/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin miestä voisi etoa naisten ulkonäkökeskeisyys, aina naama peilissä(milloin ei kännyssä)

No, itse olen nainen jota kiinnostaa paljon enemmän pelaaminen kuin jonkin peilin tuijottaminen ja meikkaaminen.

Ethän muutenkaan välitä paskaakaan miltä näytät. 

Tätäkään peliä ei vaan voi nainen voittaa...

Vierailija
31/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jotkut lenkkeilee, toiset kalastaa, yksi kutoo ja toinen pelaa. Harrastus siinä missä muutkin.

Vierailija
32/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.

Pelaaminen on harrastus, jos pysyy järkevällä tasolla. Naiset neuloo ja virkkaa jotta aivot saavat erilaisia virikkeitä, vastapainoksi työlle. Miehellä sama tapahtuu mm pelaamalla. Kukaan ei voi olla 24/7 kunnianhimoinen ja järkevä. Naurettavia vaatimuksia, varmaankin teinitytöltä.

Vierailija
33/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole sen kummempi synti kun tv:n katselu. Tosin aivoille vähän enemmän jumppaa kun pelkkä passiivinen töllöttäminen. Viihde kun viihde.

Kuka nykyään ei menisi katsomaan esim yllämainittua poikansa pyörällä ajoa sen takia, että kaunareissa on just nyt hyvä kohtaus menossa?? Telkun toljottaminen ei addiktoi läheskään samalla tavalla kuin videopelien pelaaminen. Tiedän valtavasti eroja mitkä johtuvat miehen pleikkariippuvuudesta, mutta en yhtään tapausta missä liikaa television katsomimen olisi johtanut eroon.

Vierailija
34/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä ota miestä joka pelaa, se ei lopeta sitä koskaan.

Vierailija
35/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä ota miestä joka pelaa, se ei lopeta sitä koskaan.

mieslasta

Vierailija
36/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on pelejä jotka on tosi väkivaltaisia ja seksualisoituja...en tiedä mitä kertoo sellaisten pelaajasta jos kokee että se on hyvää viihdettä

Vierailija
37/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen passivoi ja aiheuttaa impotenssia.

Nyt pääsi kyllä huutonaurut "pelaaminen aiheuttaa impotenssia" 😅😅😅 

Vierailija
38/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi kyllä yhtään. Lapsellista touhua.

Miten niin? Moni peli on K18.

Vierailija
39/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku jännämies joka ryyppää kaiken vapaa-aikansa, ja tule puolen vuoden päästä kertomaan oliko se parempi.

Eikö ole muita vaihtoehtoja? Mies joka harrastaa patikointia, retkeilyä, melontaa tms? Taidenäyttelyissä ja museoissa, keikoilla käymistä, tms. kulttuuritapahtumia? Elokuvien katselua? Musiikin soittoa?

Vierailija
40/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliaddikti mies ei ole kasvanut lapsesta aikuiseksi.