Minulla on 25 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kysymyksiä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Saatko pesää riittävän usein, nämä nuoret ei aina ymmärrä antaa vaikka antavat ymmärtää
Minun mies ei ole kuin 14v vanhempi ja eihän se jaksa mitenkään päin. Makaa selällään kun minä hoidan hommat.
Koetko olevasi henkisesti nuoren likan tasolla?
Paljonko maksaa? Onko hinta/ laatu -suhde millainen?
Vierailija kirjoitti:
Nuori likka? Hän on aikuinen ihminen ja nähdäkseni kypsä ikäisekseen. Koen että olemme tarpeeksi samalla tasolla monessakin suhteessa, jottei eroavaisuuksista seuraisi mitään ongelmia. Täydennämme hyvin toisiamme. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko pesää riittävän usein, nämä nuoret ei aina ymmärrä antaa vaikka antavat ymmärtää
Monta kertaa viikossa, yleensä päivittäin. Toki hieman "hiipunut" alkuaikoihin verrattuna, kun helposti pantiin monta kertaa joka päivä. -ap
Eikö siinä sun pumpattavassa Barbarassa pysy enää ilmat sisällä?
Joo. Kannattaa ottaa maksullinen, niin voi itse päättää säännöt. Sama harkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein hemmottelet häntä?
Parisuhteessa kumppanit voivat hemmotella toisiaan eri tavoin vaikka päivittäin. Ei ole mitään erityistä aikataulua tai ohjelmaa hemmottelulle, mitä se sitten onkaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Yritetään pitää ketju asiallisena, kiitos. En ole koskaan maksanut naiselle seurasta, mutta ehkä joillekin miehille tämä on tutumpaa, en tiedä. -ap
Paljonko maksat viikkorahaa ja mitä palveluita siihen sisältyy?
Miksi ikäeronne on niin pieni,itse olen 60.v ja naiskaverini on 19.v.
Vierailija kirjoitti:
On kun se on nukke.
-AP
Minulla on vielä nuorempi poikastävä. Hän täyttää vasta tänävuonna 19 ja itse olen 54. Mitäs vanha Ap.siihen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa viikossa, yleensä päivittäin. Toki hieman "hiipunut" alkuaikoihin verrattuna, kun helposti pantiin monta kertaa joka päivä. -ap
Puahhahhahhahhahhaaahhaaaa.
Oletko miettinyt miksi tyttöystäväsi ei katso olevansa tarpeeksi arvokas naisena seurustellakseen ikäisensä miehen kanssa?
Miten hän suhtautuu menneisyyteeseesi? Monennella kierroksella jo olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori likka? Hän on aikuinen ihminen ja nähdäkseni kypsä ikäisekseen. Koen että olemme tarpeeksi samalla tasolla monessakin suhteessa, jottei eroavaisuuksista seuraisi mitään ongelmia. Täydennämme hyvin toisiamme. -ap
Itsekin nimitit häntä tyttöystäväksi, etkä naisystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei ole kuin 14v vanhempi ja eihän se jaksa mitenkään päin. Makaa selällään kun minä hoidan hommat.
Mun 3 vuotta vanhempi mies ei pysty tuossa asennossa yhtään mihinkään, koska peli on aina löysä. Poikkihan se menisi, jos päällä rynkyttäisin.