Minulla on 25 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kysymyksiä?
Kommentit (86)
22-vuotiaana mulla oli 32-vuotias miesystävä ja kaikki pitivät meitä vähän vinksahtaneena parina. Meitä yhdisti ikäerosta huolimatta saman alan opinnot ja monin osin samanlainen arvomaailma. Silti hän itsekin sanoi aina välillä, että meidän ikäero vaivaa häntä. Meidän eron jälkeen hän sitten löysikin ikäisensä naisen ja minä jatkoin elämääni omanikäisten ihmisten kanssa - ja hyvä niin. Mitä vanhempia parisuhteen molemmat osapuolet ovat, sitä vähemmän ikäero painaa, mutta jos toinen pariskunnasta elää selvästi vielä nuorta aikuisuutta ja toinen taas on jo tukevasti aikuinen, asetelma ei vaan ole millään lailla tasapainossa. On oltava hyvin epäkypsä keski-ikäinen, jos kokee parikymppisen olevan kanssaan samalla aaltopituudella.
Vai on keski-ikäiset naiset katkeria tilanteestasi. Miksi ihmeessä? Meillä käy vain sääliksi tyttöä ja hieman sinuakin. Älä unohda että me olemme olleet tuo 20 -vuotias tyttö. Me tiedämme millaista on olla nuori nainen ja tiedämme millä lailla naisen elämänkulku menee. Minkälaisia asioita sitä tulisi ehkä katumaan. Yksi suurimmista olisi elämätön nuoruus. Itse olen 50-vuotias enkä haluaisi olla enää 20-vuotias, se aika on jo eletty. Ainoa asia mitä tuolta ajalta kaipaan oli ihana huolettomuus ja vapaus tehdä mitä haluaa.
Niin oli mun appiukollakin, ei kysyttävää.
Mulla alkoi 43 vuotiaana suhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, joka kesti muutaman vuoden. Tämä kaatui siihen, että hän olisi halunnut perheen ja minä en halunnut enää lisää lapsia.
Of -sivu?