Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 25 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kysymyksiä?

Vierailija
19.04.2025 |

Olen 46 v mies, tyttöystävä 21 v. 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee isosta ikäerosta mieleen isä-tytär-fiilis (tai vastaavasti äiti-poika-fiilis)  ja se on vähän sellainen ällöttävä ajatus. Vähän niin kuin serkusten välinen avioliitto, joka ei ole kiellettyä, mutta kuitenkin sellainen hyh-ajatus, mistä tekee mieli ravistella irti.

Vierailija
62/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa elämät vaan menee eri tahtia, vielä 10v niin sun ei tartte enää kehua nuorella tyttöystävällä vaan voit kattoo kumppania mummo osastolta.Mistä edes puhutte, kun välissä iso sukupolvien kuilu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on "tyttöystävän" tuntihinta? Ostatko 30 min pätkissä vai pitempiä hetkiä?

Vierailija
64/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on "tyttöystävän" tuntihinta? Ostatko 30 min pätkissä vai pitempiä hetkiä?

100€ per 30 min ja ekstrat maksaa lisää. Ostan 15 min kerrallaan ja siitäkin jää suurin osa käyttämättä.

Vierailija
65/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nuorena piletyspiireissä henkilö, joka vähän niinku jämähti siihen nuoruuteen. Muut alkoivat seurustella vakavammin, opiskelut vaihtuivat työpaikkoihin, tuli perhettä. Tämä yksi ei vaan mennyt elämässään eteenpäin, hän jatkoi piletystä. Kun oman ikäiset eivät lähteneet enää radalle joka viikonloppu, hän vaihtoi nuorempaan, ja aina vain itseään nuorempaan porukkaan. Tämä tuli mieleen ap:n aloituksesta. Onko se surullista vai hieno juttu, ettei elämä kehity, riippuu kai kenen näkökulmasta sitä katsoo.

Vierailija
66/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko olevasi henkisesti nuoren likan tasolla?

Nuori likka? Hän on aikuinen ihminen ja nähdäkseni kypsä ikäisekseen. Koen että olemme tarpeeksi samalla tasolla monessakin suhteessa, jottei eroavaisuuksista seuraisi mitään ongelmia. Täydennämme hyvin toisiamme. -ap

No sehän sopii oivallisesti: tyttö on kypsä ikäisekseen, sinä et ole kypsä ikäiseksesi. Näin sitten olette samalla tasolla.

Vierailija
67/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee outo fiilis siitä, että aikuinen ihminen jaksaa jotain 20-vuotiaan juttuja ihan parisuhteessa. Ymmärrän, että seksiä juu nuoren kanssa, varmasti on mukavaa. Kyllä seksi nuorten miesten kanssa kelpaa itsellekin. Mutta sitten, että lähemmäs 50-vuotias kokee olevansa samalla henkisellä tasolla 20-vuotiaan kanssa kuulostaa vähän oudolta sen 50-vuotiaan  puolesta. Kyllä minä sellaista ukkoa katsoisin vähän sillä silmällä, että käykö se ihan täysillä vai onkohan rakastunutta vanhaa höperöä nyt vähän höynäytetty.

N53

Vierailija
68/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole (kysymyksiä).

Vierailija
69/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt miksi tyttöystäväsi ei katso olevansa tarpeeksi arvokas naisena seurustellakseen ikäisensä miehen kanssa?

Aika rumasti sanottu ihmisestä, jota en lainkaan tunne. Makuja on moneen lähtöön. Tyttöystäväni tykkää vanhemmista miehistä. Miksi tämä häiritsee sinua? -ap

Kuinka vanhoja ovat olleet tyttösen exät? Monikossa kun puhut....

Vierailija
70/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotenkin kuvottavaa että aikuinen mies puhuu TYTTÖystävästä, hyi oksennus

Etkö ole ennen kuullut aikuisista puhuttavan tyttö- ja poikaystävinä? Anteeksi nyt vain, mutta oletko elänyt kiven alla?

Olen kuullut/kokenut, mutta en koskaan liki viisikymppisestä poikaystävästä.

Vierailija
71/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ikäero muodostuu ongelmaksi, kun nainen on 55 ja sinä 80. Ehkä jo aikaisemmin.  Onhan se nuoren naisen kannalta ehkä jopa vastenmielistä.

Ehkä? Siihen on kuitenkin aika paljon aikaa. Jos toista rakastaa, ei murehdi, mitä saattaa tapahtua yli kolmenkymmenen vuoden kuluttua. -ap

Nimenomaan jos toista rakastaa, miettii myös hänen tulevaisuuttaan. Jos lapsen saisitte n 4v kuluttua, äiti olisi 41v, sinä 68v lapsen täysi-ikäistyessä.  Siinäpä naisella tod-näk. tulevaisuutena hoitaa lasta ja vanhaa aviomiestä. Kyllä sinun pitäisi vastuuta lapsesta kantaa myöhemminkin. Mieti tarkkaan, jos tyttöä rakastat.

Vierailija
72/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ymmärtää, että kyseessä on asiakassuhde. Miksi et kerro hintaa? Häpeätkö tyttösi maksullisuutta?

Vierailija
73/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen ainoa asiakas vai tapaileeko useampaa vanhempaa herrasmiestä?

Vierailija
74/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet keski-ikäisten naisten katkerasta reaktiosta tyttöystäväsi ikään ja sinun voittoon?

Vierailija
75/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä Lindtmanillakin 62v vaimo, vaikka itse on vasta 42v. Oliko se Ana vasta 22 kun vaimonsa tapasi? On siinä ollut aikamoinen pari. 

Vierailija
76/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20v, niin ehkä tyttö saa vaihtaa sinulle vaippoja ja hoitaa muistisairasta vanhusta. En vaan ikinä ole ymmärtänyt todella isoja ikäeroja. 

Vierailija
77/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymyksiä koska mua ei kiinnosta.

Vierailija
78/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet keski-ikäisten naisten katkerasta reaktiosta tyttöystäväsi ikään ja sinun voittoon?

Olen 20v tytön 42v äiti. Jos tyttöni olisi tosissaan 45v miehen kanssa, reaktioni ei  olisi katkeruus; ällistyisin varmaan sanattomaksi. Miehenikin/tytön isä on 43v. Onneksi tyttäremme liikuu ja opiskelee omissa nuoruus-kuvioissaan. Ja totta puhuen, epäilyttäisi tuon miehen aikeet.

Vierailija
79/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysymys:

Jos kerran tyttöystäväsi on yhtä kypsä kuin ikäisesi naiset, eli hänessä ei ole mitään eroa 46-vuotiaaseen naiseen, mikä on se syy että seurustelet juuri hänen kanssaan etkä jonkun oman ikäisesi?

Ps. Ei kukaan täällä ole katkera, me keski-ikäiset naiset on kaikki oltu 2-kymppisiä. Meitä käy se tyttö sääliksi. 

Vierailija
80/86 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, kun olin itse tuon ikäinen tyttö. Eräs keski-ikäinen mies oli aivan toivottoman ihastunut minuun. Olin niin parasta ja ihaninta ja ikäisekseni kypsä.... alkuun olin itsekin hieman ihastunut ja kiinnostunut, koska noin voimakkaat tunteet toisen puolelta teki sen aikaan. Ja tietysti oli ihanaa saada huomiota ja ihailua. Hän oli myös oikein mukava, luova ja älykäs. Sitten tajusin, että omat toiveeni häntä kohtaan oli, että hän olisi sellainen turvallinen isähahmo. Tajusin, että olen itse aivan kakara. Anna kun sanon uudestaan: aivan helvetin kakara. Ja olin olevinaan "ikäisekseni kypsä", useamman vuoden omillani asunut itsestäni täysin huolehtien, kävin töissä, kannoin vastuun... hänen ihastumisensa alkoi tuntua vain kiusalliselta. Nyt tajuan, että aitoa kypsyyttä siinä tilanteessa multa oli nähdä meidän eritasoisuus, eri elämänvaiheet jne. Ja viheltää peli poikki. Vaikka jos olisin hänen matkaan lähtenyt, olisin saanut huikeasti paremman elintasonkin. Sen sijaan kitkuttelin opiskelijana ja pienillä töillä. Aikuistuin, hankin oman ikäisen puolison.

En kertakaikkisesti kykene uskomaan, että noin suurella ikäerolla kun toinen on vielä noin nuori, melkein lapsi, voisi olla mikään molemmille henkisesti ja emotionaalisesti tasapainoinen ja tyydyttävä suhde. Toivon, että tyttö ymmärtää alkaa nuoruuttaan toisten nuorten kanssa. Ettei jossain vaiheessa ala harmittaa, että tuli heitettyä se ihana aika parikymppisenä hukkaan vanhan miehen kanssa. Rehellisesti: mitä sä saat noin henkisesti suhteesta? Mitä uskot , että juuri ja juuri teini-iän ohittanut tyttöystäväsi jonka aivot ja arviointikyky eivät ole vielä kypsyneet, saa suhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi