Täti, millainen on kesävaatetuksesi?
Kommentit (27)
Mulla on väljähköt trikoohousut ja pellavahame ja joku paita. Tällä hetkellä punainen collari, lämpimällä säällä joku ohuempi.
Tunika ja leggingsit. Muut ei mahdu enää päälle.
Mahdollisimman paljon munasillaan.
M55
Mulla on yleensä väljät pellavasekoitehousut. Niiden kanssa on yleensä toppi ja kauluspaita tai pitkähihainen paita. Päässä Akubra tai joku muu lierihattu. Jalassa sandaalit tai Blundstonet.
Nyt just shortsit ja treenirintsikat kun oon kotona. Varmaan laitan paidan päälle kunhan joudun menemään ulos.
Minimekko ja kokeakorkoiset kengät ...Luis Vuitton.
Koillis-Atlantin rannoilla: +12 ja satelee. Yllä t-paita, fleece, farkut, pitkät kalsarit, sukat, villasukat. Ulos mennessä kengät ja takki.
En ymmärrä miten tätiys liittyy pukeutumiseen. Mutta sään ja tarpeen mukaan, mekko tai sortsit, farkut tai ulkoiluhousut ja tarkoituksen mukainen yläosa.
Sain tästä aamun naurut :-)))
Kuvittelin olevani ainoa joka vetäisee trikoot tai verkkarit hameen alle ja vielä hupparin niskaan.
Haluan syödä kesäisin aamiaiseni terassilla - oli sää mikä tahansa.
Helteellä mahdollisimman ohuet ja väljät pellavahousut ja väljä pellava tai puuvilla teepaita.
Vähän kylmemmällä kelillä (eli alle 20 astetta) sitten merinovillaiset ohuet housut ja neule.
Nämä lähes aina päällä kesäisin. Mukavuus edellä siis menen.
Tunika ja leggarit vuodesta toiseen.
No tänään voisin laittaa liehuvat pellavahousut, converset, topin ja otan mukaan myös neuletakin sillä ilmastoidussa tilassa voi tulla viileää
Riippuu säästä. Paita ja farkut tai paita ja kesähousut.
Riippuu päivän lämpötilasta, bikinit, mekko, t-paita ja farkut tai pitkähihainen ja hame.
Ohutta puuvillaa, ei tummia värejä. Vajaamittaiset housut ja pitkähihainen paita, jonka hihat käärin tarvittaessa.
Pakarat paljastavat shortsit aina lämpimällä kelillä
Täti en ole, mutta kesälläkin valitsen vaatteet sään ja käyttötarkoituksen mukaan.
Viime viikonloppuna oli vielä villakerrasto alimpana ja pari kerrosta siinä päällä, joista päällimmäisenä sateen pitävää. Ja jalassa järkevät Gore Tex kengät.
Tänään aion laittaa pitkän pellavamekon ja lierihatun sekä kevyet kesäkengät.
Farkut ja huvipuiston työpaita 😎