Minulla on 25 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kysymyksiä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? Entä hänet?
Jos suhde jatkuu, kuten todennäköisesti jatkuu, voi hyvinkin olla, että olemme silloin naimisissa jo. Lapset eivät koskaan ole olleet niin keskeinen juttu minulle, mutta voisin kyllä perustaa perheen rakkaani kanssa. Ei lainkaan hullumpi ajatus. -ap
Jos olisit 75 v. niin sittenkään ei olisi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ikäero muodostuu ongelmaksi, kun nainen on 55 ja sinä 80. Ehkä jo aikaisemmin. Onhan se nuoren naisen kannalta ehkä jopa vastenmielistä.
Ehkä? Siihen on kuitenkin aika paljon aikaa. Jos toista rakastaa, ei murehdi, mitä saattaa tapahtua yli kolmenkymmenen vuoden kuluttua. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi henkisesti nuoren likan tasolla?
Nuori likka? Hän on aikuinen ihminen ja nähdäkseni kypsä ikäisekseen. Koen että olemme tarpeeksi samalla tasolla monessakin suhteessa, jottei eroavaisuuksista seuraisi mitään ongelmia. Täydennämme hyvin toisiamme. -ap
Niinhän sinä kuvittelet. Ikäeronne on isän ja lapsen ikäero.
Niin? Jotkut naiset etsivätkin "isähahmoa". Mikäs siinä. En tosin usko, että siitä on kyse tyttöystäväni kanssa. Ei ole ainakaan asiaa noin ilmaissut. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi henkisesti nuoren likan tasolla?
Nuori likka? Hän on aikuinen ihminen ja nähdäkseni kypsä ikäisekseen. Koen että olemme tarpeeksi samalla tasolla monessakin suhteessa, jottei eroavaisuuksista seuraisi mitään ongelmia. Täydennämme hyvin toisiamme. -ap
Otan osaa jos tunnet olevasi samalla tasolla 21-vuotiaan kanssa. Onneksi onnistuit saamaan nuoremman, oman ikäiselle naiselle et olisi varmasti kelvannutkaan kun henkinen tasosi on tuo.
Koen olevani ihan tavallinen aikuinen ihminen. Älyssä tuskin ainakaan on puutetta, kun olen luonut pitkää akateemista uraa. Tykkään vain usein nuoremmista naisista. Olen aika nuorekas itsekin, joten ihmekös tuo. Oletan että ketjun rumat kommentit ovat enimmäkseen tulleet keski-ikäisiltä naisilta. Sopii kysyä, millaista kypsyyttä heidän ulosantinsa sitten edustaa? -ap
jotenkin kuvottavaa että aikuinen mies puhuu TYTTÖystävästä, hyi oksennus
Vierailija kirjoitti:
jotenkin kuvottavaa että aikuinen mies puhuu TYTTÖystävästä, hyi oksennus
Etkö ole ennen kuullut aikuisista puhuttavan tyttö- ja poikaystävinä? Anteeksi nyt vain, mutta oletko elänyt kiven alla?
No mikä ettei. Mun kaveri-nainen oikein pitääkin ns aikuisista miehistä. Ollut ikäero jopa 3 0 vuotta. Makuja on monenlaisia. Myös toisinpäin sitten niin. Mutta huomaakko nää, että jossain kohdin huomaa sen ikäeron. Omat muistot, tv ohjelmat, politiikka, muu sen oman ajan historoa,musa jne.
Aira Samulinilla oli ns nuori ekku. Kun Aira vanheni,hän jossain kohdin osasi vapauttaa Ekun muille vesille. Fiksu nainen. Ekku ei ole omaishoitaja. Olivat loppuun asti kavereita ja Joulut yhdessä Uotinen mukana. Niinistän perhe ja onhan näitä.
No ..tykkäätsää sun nuorikosta. Onko aviohaveet. Mitäs sitten kun noi nuorikot haluaa lisääntyä. haluutsääää,onko sulla jo minkä ikäistä jälkikasvua. Jos uusi baby, onko jaksamista nooin " veteraanilla". Muta toivotan sulle upee mies kivaa kevään aikaa ja sen taikaa. Moikka!
Minulla on 60 vuotta vanhempi muslimimies.
T: Minna 5 v. Kiitos viherpunikit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko pesää riittävän usein, nämä nuoret ei aina ymmärrä antaa vaikka antavat ymmärtää
Minun mies ei ole kuin 14v vanhempi ja eihän se jaksa mitenkään päin. Makaa selällään kun minä hoidan hommat.
Siirry tyttöihin.............
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi tyttöystäväsi ei katso olevansa tarpeeksi arvokas naisena seurustellakseen ikäisensä miehen kanssa?
Nuo on makukysymyksiä Vrt Ekku ja aira, niinistöt jne. joten mee pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein hemmottelet häntä?
Parisuhteessa kumppanit voivat hemmotella toisiaan eri tavoin vaikka päivittäin. Ei ole mitään erityistä aikataulua tai ohjelmaa hemmottelulle, mitä se sitten onkaan. -ap
No miten hemmottelet häntä? Viet Hoploppiin?
:Ddd ei helvetti mitä settiä nainen ei ole vastuussa ei sitten mistään ei edes yli parikymppisenä mitä vittua :Dddd hyvin ap vedät tuskin on pelkän rahan takia sun kanssa vaan oikeita tunteita jotkut tykkää toiset ei mutta kateelliset täälä huutelee menkää töihin ainiin ei niitä ole no menkää töihin :D
Onko v**tu mennyt yliymmärryksesi?
Minulla oli 26-vuotta nuorempi tyttöystävä, jonka kanssa meni kaikki asiat todella hyvin, mutta parin vuoden seukkaamisen jälkeen tuli arki vastaan ja lopetin suhteen, tyttö olisi halunnut jatkaa.
En kyllä jaksaisi 20-vuotiasta kuunnella enää tässä iässä, päähän siinä leviäisi. Kai tuollaisen kanssa voisi seksiä harrastaa silloin tällöin, mutta silloin pitää kyllä reilusti kaikille olla selvää että kyseessä on panosuhde, eikä puhua mistään seurustelusta.
Minusta olisi noloa tuoda ilmi että lähempänä 50v oleva ihminen kokee olevansa just teini-iän ohittaneen kanssa samalla levelillä 🙄. Mutta niinhän se on että jos ei itse ole yhtään kypsynyt siitä iästä, niin ei tiedä millainen sen kypsyyseron kuuluisi tuolla ikäerolla olla...
Ehkä se ikäero muodostuu ongelmaksi, kun nainen on 55 ja sinä 80. Ehkä jo aikaisemmin. Onhan se nuoren naisen kannalta ehkä jopa vastenmielistä.