Kassojen ulkopuolella vaimojaan odottelevat ukot
Miksi Suomessa on jotenkin normaalia, että vaimot lähetetään ruokakauppaan ostamaan kärryistä päätellen viikon ostokset miesten istuessa puhelimilla kassojen ulkopuolisilla penkeillä? Pahimmillaan kärttyisinä hoputtavat sieltä vaimojaan ja ihmettelevät mikä kestää.
Tätä todistanut nyt pääsiäisen alla useaan otteeseen.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäis olla mukana? Minulle on aivan sama mitä sieltä ostetaan, mutta vaimolle on tärkeää valita juuri tietty tuote. Näin on helpompaa. Olen mukana ainoastaan koska minulla on ajokortti ja vaimolla ei.
Näin meilläkin.
Olen kuudenkymmenen ja muistan että meillä kotona isä kävi aina kaupassa, samoin naapurin setä, mieeni käy nykyään kaupassa ja samoin jokainen naapuri-mies
Missä näitä parkkipaikoilla istuvia uunoja muka oikein on? Jossain keinotodellisuudessa elävät miehet ja fantasioivat tänne kuinka vaimo muka käy kaupassa yksinään :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ne ukot valittaa, kun naiset ostaa vääriä tuotteita/liian kalliita tuotteita. Menisivät sinne kauppaan itse ostamaan, niin ei tarvisi joka asiasta jäkättää.
Moniko mies tekee tuollaista? Suurin osa miehistä ei välitä tuon taivaallista mitä tuotetta ostetaan. Rasva on rasvaa oli se merkiltään mitä vain. Sama maidon kanssa. Leipä on leipää. Ero on siinä onko se vaaleaa vai tummaa. Eikä sekään ole niin justiinsa.
Kyseessä on #miesviha viesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäis olla mukana? Minulle on aivan sama mitä sieltä ostetaan, mutta vaimolle on tärkeää valita juuri tietty tuote. Näin on helpompaa. Olen mukana ainoastaan koska minulla on ajokortti ja vaimolla ei.
Voisit olla mukana siksi, että auttaisit vaimoasi, samalla oppisit ehkä mitä tuotteita teillä käytetään.
Toivottavasti seuraavalla kerralla vaimosi ostaa vain kaurahiutaleita ja keittelee sinulle puuroa aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi, koska sinulle "on aivan sama mitä sieltä ostetaan." 😆
Miksi niin perustavanlaatuisesta asiasta kun kaupassa käynti saadaan niin paljon draamaa aikaiseksi? Kaupassa käyvät he keillä on aikaa siihen. Luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mukana siksi, että auttaisit vaimoasi, samalla oppisit ehkä mitä tuotteita teillä käytetään.
Toivottavasti seuraavalla kerralla vaimosi ostaa vain kaurahiutaleita ja keittelee sinulle puuroa aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi, koska sinulle "on aivan sama mitä sieltä ostetaan." 😆
Autan vaimoani kantamalla kassit autoon. Kyllä minä tiedän mitä tuotteita meillä käytetään. Teemme ruokaa kumpikin ja nautimme siitä. Minulle on vain aivan sama mitä ruoka-aineita käytetään. Kaikesta saa tehtyä jotain. Muuten, puuro on terveellistä ja pienellä muokkauksella siitä saa tehtyä eri variaatioita, joten ei tuo olisi huono päivän ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autan vaimoani kantamalla kassit autoon. Kyllä minä tiedän mitä tuotteita meillä käytetään. Teemme ruokaa kumpikin ja nautimme siitä. Minulle on vain aivan sama mitä ruoka-aineita käytetään. Kaikesta saa tehtyä jotain. Muuten, puuro on terveellistä ja pienellä muokkauksel
Mutku ei tää voi näin mennä. #miesviha
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ne ukot valittaa, kun naiset ostaa vääriä tuotteita/liian kalliita tuotteita. Menisivät sinne kauppaan itse ostamaan, niin ei tarvisi joka asiasta jäkättää.
Valikoima suomaisessa ruokakaupassa on oikeasti todella suppea. Mitä vääriä tuotteita? Jos ei eineksiä tai jotain sipsilaatuja lasketa, voit ostaa käytännössä naudan jauhelihaa, jotain possua, kanasuikaleita eri muodoissa ja jotain kalaa. Perusjuttujen (leivät, salaatit, riisit/pastat/perunat) lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoima suomaisessa ruokakaupassa on oikeasti todella suppea. Mitä vääriä tuotteita? Jos ei eineksiä tai jotain sipsilaatuja lasketa, voit ostaa käytännössä naudan jauhelihaa, jotain possua, kanasuikaleita eri muodoissa ja jotain kalaa. Perusjuttujen (leivät, salaatit, riisit/pastat/perunat) lisäksi.
Joillekin on väliä ostaako Atrian tai Coop merkkistä boroileria. Myös sillä on väliä ostaako naudan paistijauhelihaa vai porsasnauta jauhelihaa. Leivissä on eroja paljonkin. Ostanko kalat tuoreena vai ostanko ne muutama päivä sitten kalastettuna. Eroja on.
Tämä on joku boomereiden juttu. Kyllä nuoret parit käyvät yhdessä kaupassa ja miehet pakkaavat mukisematta ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku boomereiden juttu. Kyllä nuoret parit käyvät yhdessä kaupassa ja miehet pakkaavat mukisematta ostokset.
Kyllä ne boomeritkin kävivät nuorena yhdessä kaupassa. Kun on tarpeeksi pitkään yhdessä, niin arkirutiinitkin muokkaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää johtuu siitä kun ukot ei jaksa sitä akkansa eestaas ravaamista ja pähkäämistä joka hyllyn kohalla et onko joku nyt hyvää, ottasko nyt tän vai ton vai mitä mä nyt teen ja mikä päiväys jne.
Mikseivät miehet siis itse käy kaupassa ja jätä vaimojaan kotiin lepäämään?
Et siis ole koskaan nähnyt miehiä kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää johtuu siitä kun ukot ei jaksa sitä akkansa eestaas ravaamista ja pähkäämistä joka hyllyn kohalla et onko joku nyt hyvää, ottasko nyt tän vai ton vai mitä mä nyt teen ja mikä päiväys jne.
Et siis ole koskaan nähnyt miehiä kaupassa?
Ei ole. Hän näkee vain sen minkä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuudenkymmenen ja muistan että meillä kotona isä kävi aina kaupassa, samoin naapurin setä, mieeni käy nykyään kaupassa ja samoin jokainen naapuri-mies
Missä näitä parkkipaikoilla istuvia uunoja muka oikein on? Jossain keinotodellisuudessa elävät miehet ja fantasioivat tänne kuinka vaimo muka käy kaupassa yksinään :DD
Av:lla etsitään aina uusi tapa haukkua miehiä. Yksi havainto ja sitten yleistetään.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Onneksi naiset eivät valita vääriä tuotteita ostavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Menen mielelläni lähicittariin, jossa on pieni kahvilaosasto.
Mies on siellä parkissa ja saan katsella ja miettiä rauhassa ostotarpeita ja suunnitella aterioita.
Kun olen valmis, hän iloisesti tulee maksamaan ostokset ja roudaa ne autoon. :D
Näin se toimii!
Vierailija kirjoitti:
Mua kans ällöttää kun naiset kantaa ne painavat ruokaostokset ja mies kipaisee vain kevyen sixpackin kaljaa ostamassa.
Ehkä miehet on nestemäisellä ruokavaliolla? En usko kyllä.
Aika väsynyttä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt isäni kävi heille kaupassa. Oli "vanhempaa ikäpolvea".
Mikähän mahtaa olla sellaisen vanhemmanpuoleisen miehen tarkoitus kun menen vaikka ottamaan jotakin kylmäataassa olevaa tuotetta ja hetken katselen vaikka itselleni sopivan kokoista kirjolohifilettä niin nömä tunkee samalle kylmäaltaalle eikä todellakaan katsele niitä fileitä vaan minua?
Tulee tuollaisesta hieman epäilevä olotila kun ei tiedä miksi tekee noin.
Avaaja on nähnyt kehitysviiveisiä tai liikuntavammaisia aviomiehiä.