Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!

Vierailija
18.04.2025 |

Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.

Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!

Kommentit (320)

Vierailija
101/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia törppöjä niitä maa päällään kantaa. Ei jatkoon. 

Vierailija
102/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi juntti. Olisiko pitänyt tyhmänä pojottaa siinä edessä? Tai ilman tilausta sisällä?

Ehkä mies oli ajatellut tilata yhdessä mutta ei viitsinyt olla tilaamatta kysyttäessä. Ehkä hän oli juuri laittamassa viestiä että perällä olen ja et kahvikin mulle jo tuotiin. 

Mee herkkä nyt takas sinne rappusten alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut. 

En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D

On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään). 

Sitten on parempi että kaltaisesi itsekäs naisrunkkari runkkaa ja kahvittelee ihan yksin :D

Jos ap olisi käyttäytynyt kuin tuo mies, olisi hän tosiaan vaan mennyt sisälle, tilannut kahvin, istunut yksin pöytään (koska mies oli jossain perällä piilossa eikä ap löytänyt häntä kun kävi etsimässä kertomansa mukaan), juonut kahvin yksin ja lähtenyt kotiin. Hyvät treffit? 

Tämä on sinun ja palstan vajavaisten tosielämästä irtaantuneiden autistiakkojen käsitys siitä miten olisi käynyt :D

Vierailija
104/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut. 

En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D

Hei kasva aikuiseksi. Puhut niin kuin naisen ainoa arvo olisi antaa sinulle seksiä. Olet surullinen tapaus eikä ihmekään, ettet pääse naisen kanssa kosketuksiin. 

Lukutaidoton ja aivokuollut palstafemcel ei tajunnut pointtia. Yllätys :D

Ja itse leuhkivat kuinka se ja se incel ei saa heidän parastaan ja omasta mielestä tärkeintä annettavaa suhteeseen.

Vierailija
105/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on sinun ja palstan vajavaisten tosielämästä irtaantuneiden autistiakkojen käsitys siitä miten olisi käynyt :D"

Jos se pömilä oli täynnä ja treffi varasi ainoan vapaan pöydän?

Vierailija
106/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia törppöjä niitä maa päällään kantaa. Ei jatkoon. 

Näin on. Mies väisti luodin.

Vierailija
107/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies sentään odotti ulkopuolella. Mentiin tiskille ja mies ensin. Sai oman tilauksen ja maksoi sen. Ja sitten lähti jo menemään, myöskin sinne kahvilan perälle, ihan eri puolelle, en ehtinyt edes nähdä, kun tein omaa tilausta. Tuokin oli mielestäni jo vähän töykeää. Olisi voinut odottaa siinä sen minuutin että minäkin saan kahvini ja sitten yhdessä pöytään. Tuli mieleen että livahti äkkiä pois että ei tarvitse maksaa minunkin kahvia ja pullaa. Minulla ei ole ongelmaa maksaa omiani, mutta onhan se liika pihiys aika turn off. Jos tapailen jotain, niin vuorotellen maksaminen on ok. 

Vierailija
108/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitapaamisesta voidaan tehdä monenlaisia johtopäätöksiä, mutta useimmiten ne ovat ennenaikaisia. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut

Mummon kokemus oli mahtava ja tapa, jolla hän tilanteen hoiti, oli esikuvallinen. Löysin yhdestä vanhasta ketjusta tämän reseptin ja kopioin sen tänne, jos siitä olisi apua ap:lle.

Kissanlihakeitto

400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)

1 l vettä

1 tl suolaa

1 tl kokonaisia maustepippureita

1 laakerinlehti

1 sipuli

3 porkkanaa

100 lanttua

50 g palsternakkaa

50 g juuriselleriä

6 perunaa

10 cm purjoa

2 rkl tuoretta persiljaa

Vierailija
109/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri, olisin kääntynyt kannoilta.

Vierailija
110/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä idiootti. Oisin menny sanomaan et sori, mä luulin tulleeni treffeille mut taisin käsittää väärin etten tienny et oot kavereita ettimässä et mä lähen tästä kotia kohti!

Vierailija
111/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* piti olla saituri

Vierailija
112/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi tuossa vaiheessa jo. Tarkempi olisi osannut vetäytyä jo ennen treffien sopimista. Jätä ensi kerralla jo varmuuden vuoksi menemättä.

Vierailija
113/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin luultavasti mennyt istumaan kahvilaan kahvin kanssa itsekin ja olen nainen. Niin me teemme naispuolisten kavereiden kanssakin, kun sovimme tapaamisen kahvilaan tai ravintolaan. Olisi outoa odotella kadulla.

N

Vierailija
114/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan testasi "törkeällä" käytöksellä että oletko mammapalstalainen joka avautuu kaikesta tänne. Nyt hän lukee täällä ja tajuaa että väisti luodin. Pitääpä itse ottaa kans kyseinen testi käyttöön.

Vierailija
115/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas pienestä asiasta tehty elämää suurempi juttu. Miehenä kyllä siirtyisin seuraavaan jos tässä vaiheessa nainen jo hermoromahduksen partaalla.

Vierailija
116/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö sopinut odotatteko kahvilan edessä vai sisällä? Jos ette niin silloin tuo on vain väärin käsitys ja olet vetänyt herneet nenään ihan turhasta.

Vierailija
117/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, jälleen kerran mies, joka ei tarjoa naiselle edes kupillista kahvia :) 

Vierailija
118/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sovitte tapaamisen, sisälle vai ulos?

Jos ulos, niin miksi menit sisälle?

Mikset laittanut viestiä ulkona?

Vierailija
119/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein kerran treffikumpanin hyvään paikkaan puolukkaan. Seuraavana viikonloppuna viestitti että oli käynyt näyttämässä paikan kaverilleen ja tyhjentäneet koko lähimaaston.

Vie seuraava treffikumppanisi myrkkysieneen.

Korvasieneen.

Vierailija
120/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysitte alunperin toisenne? Kuinka kauan treffit kesti, tuliko toisia?

Mistä puhuitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi