Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!

Vierailija
18.04.2025 |

Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.

Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!

Kommentit (320)

Vierailija
81/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran treffikumpanin hyvään paikkaan puolukkaan. Seuraavana viikonloppuna viestitti että oli käynyt näyttämässä paikan kaverilleen ja tyhjentäneet koko lähimaaston.

Vierailija
82/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on yksi syy, miksi en haluaisi mitään järjestettyjä treffejä. Joka liikkeestä, asennosta, sanasta, ilmeestä ym. tehdään ylitulkintoja, joita sitten puidaan ystävättärien ja vauvapalstalaisten kanssa. Ei kiitos.

- Ukkomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa. 

Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?

Huonoa käytöstä. Toinen odottaa turhaan kahvilan edessä, ja ihmettelee, onko toinen edes tulossa. Jos ei olisi laittanut viestiä, ei olisi miestä edes löytynyt. Toisen huomioon ottaminen on tärkeää. Jos on pakko mennä istumaan, laita viesti, että menit jo istumaan. 

Ok. No en kyllä tämän takia tekisi liian suuria johtopäätöksiä treffikumppanista. Hänhän meni vain sisään ja varasi pöydän valmiiksi. Voi ei :D

Tuo, jolle vastasit kertoi jo yksityiskohtaisesti mikä meni vikaan, mutta et halua ymmärtää. En usko, että edes kykenet johtopäätöksiin. Ikävää sulle :D

Vierailija
84/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut. 

En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D

On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään). 

Sitten on parempi että kaltaisesi itsekäs naisrunkkari runkkaa ja kahvittelee ihan yksin :D

T. Incel, jonka naisvihatarina meni otsikosta lähtien pieleen. 

Otsikko menee oikeasti näin:  "treffit meni pieleen molemminpuolisen kommunikaatio-ongelman takia"

Vierailija
85/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit _kahvilassa_. Suomen kielen sijamuoto inessiivi.

" Inessiivi eli sisäolento eli sisäinen olosija on sijamuoto, joka perusmerkityksessään ilmaisee sijaintia jossakin paikassa tai jonkin sisällä ja vastaa esimerkiksi kysymykseen missä. " 

Mies oli ihan oikeassa paikassa, hänen sijaintiinsa siellä en ota kantaa. Kahvi nenän edessä , mitä loukkaavaa siinä oli . Miellyttävämpi hänelle kuin tyhjän pöydän tuijottelu. Eikö ap:lla ollut miehen yhteystietoja, olisi kysynyt missä piileksii.

Olette ihme nillittäjiä kun asiat ei mene  piin kymmenennen desimaalin tarkkuudella kuten sen teidän mielestänne pitää mennä. Miten ajattelitte parisuhteen saada toimimaan ? Mies 100% kontrolliinne , only in your dreams. 

Vierailija
86/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut mennä itse pöytään?

Apua.... jos sovitaan tuntemattoman kanssa treffit, niin kyllä kohteliasta on odottaa toista kahvilan ulkopuolella, paitsi jos on erikseen sovittu, että tavataan kahvilassa sisällä.

On myös ok odottaa sisällä. Silloin noustaan seisomaan deitin tullessa ovesta ja tervehditään vaikka hymyllä. Kysytään, "haluatko sinä jotain, voin hakea sullekin.  Oli kylmä ulkona ja paikka täyttymässä joten tulin varaamaan pöydän meille."

Nämä voi hoitaa huonosti ja nämä voi hoitaa hyvin. Ap:n kumppani meni vikaan siinä, ettei noussut tervehtimään. Se oli moukkamaista ja niin jäi taas tutustumatta.

Aloitus on typerä ja keksityn oloinen. Ongelmahan ei ollut se, että toinen on jo tilannut itselleen vaan kohtaamattomuus ja viestintäongelma.

Vierailija
87/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi päinvastoin. Olin hyvissä ajoin sovitussa kahvilassa Naantalissa. Ajattelin, että juon tässä odotellessani kahvit. Miestä ei näkynyt eikä kuulunut, istuin ihan näkösällä paikalla heti ovesta tullessa. Sitten huomasin, että ulkona istuu joku mies. Emme siis tunteneet ennestään. No, tämä kaveri oli pihiä sorttia ja oli jäänyt ulos, ettei tarvitse tarjota mitään. Ei myöskään hakenut itselleen mitään. Siinä aikamme turistiin niitä näitä, kumpikaan ei ollut kiinnostunut. Joten heippa ja moi. Tapasin samalla reissulla erään toisen kaverin ja hän tarjosi minulle kahvit. Hän on minulle vain ystävä, jonka kanssa joskus viestittelemme.

Vierailija
88/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ärsyttävää, ettei voida olla siellä missä tapaaminen on sovittu. Monesti tuntenut itseni todella typeräksi, kun on odotellut ja pyörinyt jonkin paikan ulkopuolella tai läheisyydessä, niin toinen onkin kokoajan ollut siellä sisällä. Ja on selvinnyt vasta, kun on itse soittanut tälle, kun ei itse ole vaivautunut soittamaan ja ilmoittamaan, että on mennyt sisälle. 

Jos on sovittu, että tavataan kahvilan edessä, sitten tavataan kahvilan edessä. Jos on sovittu, että tavataan kahvilassa, sitten tavataan kahvilassa. Yksinkertaista.

Vierailija
89/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä pikku asioista suuttumista taas! Onko ihme ettei parisuhteita enää synny kun jo tällaisesta uhriudutaan. Mitä jos ensin tutustuisit treffikumppaniin, etkä vetäisi herneitä nenään kaikesta etukäteen.

Tästä tietää ihan tarpeeksi, jos tämä ei edes tervehdi. Juokoon poju yksin kahvinsa maailman tappiin. 

Mutta otsikon ja sisällön yhteensopimattomuudesta päätellen kirjoittaja on incel-trolli. Vain mies kirjoittaa noin epäloogisesti. Keksitty tarina ontuu.

Vierailija
90/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi päinvastoin. Olin hyvissä ajoin sovitussa kahvilassa Naantalissa. Ajattelin, että juon tässä odotellessani kahvit. Miestä ei näkynyt eikä kuulunut, istuin ihan näkösällä paikalla heti ovesta tullessa. Sitten huomasin, että ulkona istuu joku mies. Emme siis tunteneet ennestään. No, tämä kaveri oli pihiä sorttia ja oli jäänyt ulos, ettei tarvitse tarjota mitään. Ei myöskään hakenut itselleen mitään. Siinä aikamme turistiin niitä näitä, kumpikaan ei ollut kiinnostunut. Joten heippa ja moi. Tapasin samalla reissulla erään toisen kaverin ja hän tarjosi minulle kahvit. Hän on minulle vain ystävä, jonka kanssa joskus viestittelemme.

Oletpa kovin perso kahville.

Vierailija
91/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeeta. Pysy vaan vanhanapiikana, kuten tähänkin asti.

Vierailija
92/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit _kahvilassa_. Suomen kielen sijamuoto inessiivi.

" Inessiivi eli sisäolento eli sisäinen olosija on sijamuoto, joka perusmerkityksessään ilmaisee sijaintia jossakin paikassa tai jonkin sisällä ja vastaa esimerkiksi kysymykseen missä. " 

Mies oli ihan oikeassa paikassa, hänen sijaintiinsa siellä en ota kantaa. Kahvi nenän edessä , mitä loukkaavaa siinä oli . Miellyttävämpi hänelle kuin tyhjän pöydän tuijottelu. Eikö ap:lla ollut miehen yhteystietoja, olisi kysynyt missä piileksii.

Olette ihme nillittäjiä kun asiat ei mene  piin kymmenennen desimaalin tarkkuudella kuten sen teidän mielestänne pitää mennä. Miten ajattelitte parisuhteen saada toimimaan ? Mies 100% kontrolliinne , only in your dreams. 

Aplodien arvoinen vastaus. Miksi länkyttää tunteista, kun logiikka ja alkeellinen ymmärrys suomen kielen rakenteista riittävät? Asia on täysin mutkaton.

Vierailija
93/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut. 

En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D

On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään). 

Sitten on parempi että kaltaisesi itsekäs naisrunkkari runkkaa ja kahvittelee ihan yksin :D

T. Incel, jonka naisvihatarina meni otsikosta lähtien pieleen. 

Otsikko menee oikeasti näin:  "treffit meni pieleen mol

Autisti etsii autistia.

Vierailija
94/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä pikku asioista suuttumista taas! Onko ihme ettei parisuhteita enää synny kun jo tällaisesta uhriudutaan. Mitä jos ensin tutustuisit treffikumppaniin, etkä vetäisi herneitä nenään kaikesta etukäteen.

Tästä tietää ihan tarpeeksi, jos tämä ei edes tervehdi. Juokoon poju yksin kahvinsa maailman tappiin. 

Mutta otsikon ja sisällön yhteensopimattomuudesta päätellen kirjoittaja on incel-trolli. Vain mies kirjoittaa noin epäloogisesti. Keksitty tarina ontuu.

Inceltrolli on muuten myönteinen luonnehdinta nykyään. Parempi olla pariutumatta näiden naishirviöiden kanssa ja viettää leppoisaa omannäköistä elämää.

Vierailija
95/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kovin perso kahville.

Olen ja juon sitä monta kuppia päivässä, mutta kotona. Kahvi ei ollut tässä tarinassa siinä pääosassa, vaan miten käyttäydytään. Juntti on juntti aina. 

Vierailija
96/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti tai varattu. Todennäköisesti molempia.

Mies vai nainen?

Vierailija
97/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa. 

Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?

Huonoa käytöstä. Toinen odottaa turhaan kahvilan edessä, ja ihmettelee, onko toinen edes tulossa. Jos ei olisi laittanut viestiä, ei olisi miestä edes löytynyt. Toisen huomioon ottaminen on tärkeää. Jos on pakko mennä istumaan, laita viesti, että menit jo istumaan. 

Ok. No en kyllä tämän takia tekisi liian suuria johtopäätöksiä treffikumppanista. Hänhän meni vain sisään ja varasi pöydän valmiiksi. Voi ei :D

Sisään meno ja pöydän varaaminen on ihan Ok! Mikä ei ole ok, on se että mies ei ilmoittanut aplle tehneensä näin. Hänellä olisi ollut aikaa koska ap sanoi tulleensa paikalle ajoissa - eli mies oli ollut jo hyvän tovin sisällä siihen mennessä kun ap laittoi sovittuna aikana viestin. Jotkut kahvilat on tosi isoja ja sokkeloisia, eikä ole todellakaan kohteliasta jättää toinen etsimään missä se treffikumppani nyt onkaan.

En suostu uskomaan että tämän ymmärtäminen olisi oikeasti noin vaikeaa niin monille, teidän on pakko trollata... 

Vierailija
98/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kerran treffikumpanin hyvään paikkaan puolukkaan. Seuraavana viikonloppuna viestitti että oli käynyt näyttämässä paikan kaverilleen ja tyhjentäneet koko lähimaaston.

Vie seuraava treffikumppanisi myrkkysieneen.

Vierailija
99/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kasva aikuiseksi. Puhut niin kuin naisen ainoa arvo olisi antaa sinulle seksiä. Olet surullinen tapaus eikä ihmekään, ettet pääse naisen kanssa kosketuksiin. 

Vierailija
100/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Incel, jonka naisvihatarina meni o

"On se niin vaikeaa mennä tilaamaan kuppi kahvia, ottaa rennosti ja nauttia elämästä."

Jos ap olisi käyttäytynyt kuin tuo mies, olisi hän tosiaan vaan mennyt sisälle, tilannut kahvin, istunut yksin pöytään (koska mies oli jossain perällä piilossa eikä ap löytänyt häntä kun kävi etsimässä kertomansa mukaan), juonut kahvin yksin ja lähtenyt kotiin. Hyvät treffit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme